دانلود و خرید کتاب بمانم یا بروم بورلی استون ترجمه میترا نادری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بمانم یا بروم اثر بورلی استون

کتاب بمانم یا بروم

نویسنده:بورلی استون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بمانم یا بروم

بِوِرلی استون در کتاب بروم یا بمانم؟ به یک پرسش بسیار مهم پاسخ داده است، پرسشی که هرکدام از ما بارها از خود پرسیده‌ایم: چگونه قاطعانه تصمیم بگیرم و زندگی‌ام را به باد ندهم؟ انتشارات شمعدونی این اثر با ترجمه میترا نادری منتشر کرده است.

درباره کتاب بروم یا بمانم؟

بورلی استون در این کتاب به ما کمک می‌کند تا به یکی از مهم‌ترین پرسش‌هایی که در طول زندگی خود با آن روبه‌رو می‌شویم پاسخ دهیم. این کتاب قرار است به ما کمک کند که تصمیم به ماندن یا رفتن بگیریم. همه ما این شرایط دردناک را تجربه کرده‌ایم. ممکن است در یک رابطه باشیم، از آن احساس رضایت نکنیم و دلمان بخواهد از آن فرار کنیم. این در حالی است که ممکن است شریک ما اصلا از این موضوع باخبر نباشد. اما آیا راه چاره‌ای وجود دارد؟

کتاب بروم یا بمانم؟ همین راه چاره است. بورلی استون می‌خواهد به ما کمک کند تا تصمیم قاطعانه زندگی خود را بگیریم. همان تصمیمی که در نهایت آرامش را به زندگی ما برمی‌گرداند. او در بخشی از مقدمه این کتاب درباره اثرش اینطور می‌گوید: «در این کتاب به شما کمک می‌کنم از هرگونه دوراهی مانند انتخاب شغل؛ سبک زندگی، انتخاب رشته تحصیلی و هر نوع تصمیمی که در زندگی، شما را دچار شک و تردید کرده، نجات پیدا کنید و تصمیمی درست بگیرید.»

دیپاک چوپرا، نویسنده و روان‌درمانگر معنوی درباره کتاب بروم یا بمانم؟ اینطور گفته است: «بورلی استون به ما نشان می‌دهد که با برداشتن قدم‌های عقلانی چطور می‌توانیم الگوهای نابودکننده فکری و رفتاری خود را از بین ببریم و روابطی سالم با خود و دیگران داشته باشیم. خواندن کتاب‌های او را به شدت توصیه می‌کنم.»

کتاب بروم یا بمانم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

بروم یا بمانم؟ کتابی مفید و مناسب برای تمام کسانی است که در تلاش برای یک تصمیم‌گیری مهم احساسی و عاطفی هستند.

بخشی از کتاب بروم یا بمانم؟

آیا هر تصمیمی به فاجعه می‌انجامد؟

خیال‌پردازی درباره فاجعه بعد از تصمیم‌گیری، هیچ کمکی به ما نمی‌کند

همه ما خوب می‌دانیم که گرفتن تصمیم بی‌بازگشت و قاطعانه، چقدر اضطراب‌آور است. چون دقیقاً نمی‌دانیم که قرار است بعد از آن با چه چیزی روبه‌رو شویم، شرایط را برای خودمان سخت‌تر می‌کنیم و به خاطر چیزی که من آن را «خیال‌پردازی فاجعه‌بار» می‌نامم، از اتخاذ تصمیم نهایی خودداری می‌کنیم.

خیال‌پردازی‌های ما سراسر پیش‌بینی فاجعه است، چون ما همیشه به بدترین حالت ممکن فکر می‌کنیم. (من هرگز با کسی آشنا نخواهم شد، نمی‌توانم به‌تنهایی از عهده زندگی‌ام بربیایم و...). اما اگر حاضر شوید کمی ریسک کنید، با کسی آشنا خواهید شد و خشنودتر خواهید بود. شما می‌توانید از عهده خودتان برآیید و از آرامش و سادگی زندگی‌تان لذت خواهید برد. خیال‌پردازی‌های فاجعه‌بار، یا از ترس آسیب زدن به دیگران ناشی می‌شود یا از ترس عدم تأیید از سوی آن‌ها. درنتیجه به جای این‌که ریسک کنیم و روراست باشیم، کنار می‌کشیم و هیچ کاری نمی‌کنیم.

آیا شما متهم هستید که زندگی‌تان را زندگی نکرده‌اید؟

آیا شما هم به خاطر این‌که تسلیم ترس‌هایتان شده‌اید، در اتاق انتظار زندگی‌تان به سر می‌برید؟ آیا شما هم با این خطر مواجه هستید که حتی به نیمی از آنچه می‌توانستید باشید هم نرسیده‌اید؟ دیگر نباید همچنان منتظر وقتی باشید که برای تغییر یا هر حرکت دیگری احساس امنیت کنید. این فرصت هیچ وقت پیدا نخواهد شد و با این امید واهی، شما از همین حالا حسرت زندگی بربادرفته‌تان را خواهید داشت.

بدون شک، شما نمی‌خواهید چنین کلماتی روی سنگ قبرتان حک شود.

تاریخ تولد ۱۹۷۶

وفات ۲۰۱۲

تاریخ به خاکسپاری ۲۰۷۰

بنابراین، وقت آن است که از همه درهایی که برای شما در نظر گرفته‌شده عبور کنید و زندگی‌تان را از آنِ خود کنید و دیگر تظاهر نکنید که ضعیف و ناتوان هستید.

نظرات کاربران

ندا
۱۴۰۱/۰۲/۰۲

بی نظیر…. بی نهایت کمکم کرد💜

Mahtab
۱۴۰۱/۱۰/۲۳

توضیحات بسیار عینی ، ملموس و کاربردی اومده کاملا احساس تجربه مشترک داری و در بخش‌های زیادی انگار توصیف خود شماست. راه حل ارائه شده مثل جملات کتاب‌های انگیزشی صرف نیست بلکه نتیجه هر تصمیم اومده. حتما و حتما دوبار

- بیشتر
Zeinab Mohammadi
۱۴۰۱/۰۸/۲۶

ولی من هنوز نمیدونم بمانم یا بروم🥲😂

مجتبی
۱۴۰۲/۰۳/۰۶

بنظر من دید خوبی برای تصمیم گیری به آدم میده حالا چه تو رابطه چه تو سایر مسائلی که تردید در انجامش داریم

کام‌دخت
۱۴۰۱/۰۷/۲۸

این کتاب واقعا جامع و کامله، و همونجور که عنوان شده واقعا بهتون یاد میده چگونه قاطعانه تصمیم بگیرید و زندگیتونو به باد ندید✌🏻

ا.م
۱۴۰۱/۰۸/۱۴

عالی، روان و کاربردی، به هرکس در گرفتن تصمیم قطعی همچنان مردد مونده و درگیر اضطراب بلاتکلیفی هست شدیدا توصیه میشه برای مطالعه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۷)
«وقتی به بهشت بروم، آن‌ها از من نخواهند پرسید که چرا موسی نبودی؟ بلکه از من می‌پرسند که چرا آن کسی که می‌توانستی باشی،‌ نشدی؟» اگر شما فقط فقط باید به کسی تبدیل شوید که هستید، دیگر هیچ انتخابی نبود! بنابراین، باید از حد و مرزتان عبور کنید و تصمیم بی‌بازگشت بگیرید.
♡Zahra*♧
شلدون کوپ می‌گوید: «ما مغلوب زندگی می‌شویم، نه به خاطر محدودیت زاویه دیدمان یا ترس از تاریکی، بلکه به خاطر بهانه‌هایمان... ما از شرایط و وضعیتی که داریم برای خودمان زندانی ساخته‌ایم و دیگران را به زندانبان خود تبدیل کرده‌ایم.»
Fateme
به دلیل ترس ناشی از عدم پذیرش از سوی دیگران، طرد شدن یا احمق به نظر رسیدن، ممکن است مدام سعی کنید تصویری که دیگران از شما می‌خواهند را از خود بسازید و نه خود واقعی‌تان. در این صورت، دائم تحت فشار انتظارات دیگران از خود زندگی خواهید کرد، حتی ممکن است تفکرات و احساساتی را که از نظر پدر و مادر، دوستان، شریک زندگیتان، دین یا جامعه شما قابل پذیرش نیست را کنار بگذارید و خواسته‌هایتان را انکار کنید. در نهایت، از خودتان شخصیتی ظاهری به نمایش می‌گذارید که خود واقعی‌تان نیست. و این شما را به دو بخش تقسیم می‌کند که بسیار اضطراب‌آور است و ممکن است بیمارتان کند.
مجتبی
سوزوکی در یادداشت‌هایش در کتاب «مبانی فلسفه ذن بودیسم» می‌نویسد: بنابراین، وقتی می‌پرسند «چطور می‌توانیم رهایی یابیم؟» استاد ذن احتمالاً پاسخ می‌دهد: اصلاً چه کسی شما را در قید و بند قرار داده؟!
Fateme
هرچند ممکن است روزی از تصمیمات خود پشیمان شویم؛ اما باید به خاطر بیاوریم که در نهایت از تصمیماتی که نمی‌گیریم هم پشیمان خواهیم شد.
زهرا قیومی
"معتقدم بسیاری از اوقات شهامت، با فقدان ترس اشتباه گرفته می‌شود. اگر با طناب در حال فرود آمدن از قله کوه باشی و نترسی، بی‌شک دیوانه‌ای. شهامت یعنی دیدن ترس‌ها در دورنمایی واقع‌گرایانه، درک آن‌ها،‌ در نظر گرفتن جایگزین‌ها و انتخاب شیوه عملکرد با وجود خطرهای موجود."
ahmad
شما برای رویاها و آرزوهایتان هیچ کاری نمی‌کنید، فرقی ندارد، از یک مسئله پیش‌پاافتاده تا مسئله‌ای بسیار پراهمیت و حیاتی، شما هیچ‌گاه تصمیم نهایی را نمی‌گیرید و برنامه‌هایتان را عملی نمی‌کنید. پس تعجبی هم ندارد که احساس ناامیدی و خستگی کنید یا حس کنید که گرفتار شده‌اید.
Somayeh
کسی که خود واقعی‌اش را می‌سازد، به سطح بالایی از خودآگاهی، استقلال و مسئولیت‌پذیری رسیده است؛ او سعی نمی‌کند مثل دیگران باشد و واقعاً خودش است.
hoda.family
شما مجبورید همان قدر که با دیگران مهربانید، با خودتان نیز مهربان باشید. پس باید آزادانه نظرتان را بیان کنید، راه خود را انتخاب کنید و مسئولیت زندگی‌تان را به عهده بگیرید.
mah
مسئولیت شرایط خود را بپذیرید (دیگران را سرزنش نکنید)
mah

حجم

۲۲۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۲۲۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان