دانلود و خرید کتاب راه های جذب ثروت پریسا آقارفیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راه های جذب ثروت اثر پریسا آقارفیعی

کتاب راه های جذب ثروت

معرفی کتاب راه های جذب ثروت

کتاب راه های جذب ثروت نوشته پریسا آقارفیعی است. این کتاب فرمول‌های جادویی برای ثروتمند شدن را به شما یاد می‌دهد و کمک می‌کند بتوانید بهتر و درست در مسیر موفقیت قدم بردارید.

درباره کتاب راه های جذب ثروت

در گذشته میلیونر بودن محدود به مردان و زنان میانسال بود. امروز به نظر می‌رسد نسل جوان اخباری از داستان موفقیت‌های معجزه آسای خود دارند و این را می‌توان به عصر انفجار اطلاعات و تحولات تکنولوژیکی امروز نسبت داد.

اینترنت در جیب‌های ماست و مردم هزاره جدید این واقعیت را پذیرفته‌اند که تمام زندگی خود را صرف یادگیری چیزهای جدید خواهند کرد و برای انجام این کار خرسند هستند. این حقیقت که آن‌ها بیشتر می‌آموزند و خودشان شانس موفقیت خود را رقم می‌زنند. این ریشه برتری آن‌ها در مقایسه با نسل‌های قبل است؛ ولی آن‌ها چگونه این کار را می‌کنند؟ عوامل و رویکردهای فراوانی وجود دارند. کتاب راه های جذب ثروت سعی دارد به شما تمام زوایای پنهان این مسیر را نشان دهد. 

خواندن کتاب راه های جذب ثروت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت و ثروت هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راه های جذب ثروت

برای سرمایه گذاری پس انداز کنید

این گونه است که جوان‌ها می‌توانند پولدار شوند...

خیلی وقت است که از دوران انباشتن پول، دلار روی دلار و نگهداری آن‌ها در حساب پس انداز به منظور افزایش آن، گذشته است. حالا این کار، وقت بسیار زیادی طلب می‌کند و ممکن است مانع رشد کاری شما شود. ممکن است یافتن شغل برای جوانان ترسناک باشد اما کارهای بسیاری وجود دارند که شما می‌توانید در منزل انجام دهید که بتواند دستاویزی برای شروع کارتان باشد.

پس انداز برای سرمایه گذاری تنها چیزی است که معنی می‌دهد. شما باید با سرمایه گذاری در امور جدید، پول خود را برای پولسازی بیشتر به کار اندازید.

حرفه خود را با تعقل انتخاب کنید

بیایید روراست باشیم. این کار به حرف، راحت است. وقتی دنبال شغلی خوب هستیم اغلب مخلوطی از آرزوهای درونی را در نظر می‌گیریم و تحقیق می‌کنیم و از توصیه‌های افراد استفاده می‌کنیم تا تصمیم خود را بگیریم.

این امر باعث پیچیده تر شدن امور می‌شود؛ ولی نسل امروز آگاه است که می‌توان پول و اشتیاق را با هم داشت؛ اگر به درستی تحقیق کنید و از تکیه بر شایعات بپرهیزید. 

تا امروز شما می‌توانید از بسیاری از منابع رایگان برای داشتن تصویری روشن تر از وضعیت اقتصادی کنونی و چشم اندازهای شغلی کمک بگیرید و بنابراین وقتی که در جستجوی شغلی خوب هستید، آسوده تر خواهید بود.

اطمینان پیدا کنید که تصمیمات خود را براساس چیزهایی اتخاذ می‌کنید که می دانید واقعیت دارند و اگر برنامه ای منسجم ندارید، اجازه ندهید احساساتتان بر شما غلبه کنند.

از افرادی که قبلاً این کار را انجام داده‌اند، تحقیق کنید

این گونه است که جوان‌ها می‌توانند پولدار شوند...

خیلی‌ها هستند که در جوانی می‌خواستند میلیاردر شوند و حتی تعداد بیشتری وجود دارند که اکنون میلیونر هستند. شاید داستان خالق واتس اپ را خیلی‌ها بدانند؛ چون شبکه اجتماعی او خیلی استقبال شد.

در مورد این آدم‌ها تحقیق کنید و ببینید آن‌ها از چه روند فکری استفاده کردند تا به جایی که اکنون قرار دارند برسند. چه چیزی الهام بخش آنان برای رسیدن به اهدافی بود که داشتند و چگونه به این موفقیت بزرگ دست یافته‌اند.

خلاقیت و الهام بهترین متحدانی هستند که می‌توانید در محیط کسب و کار داشته باشید و وقتی با سختی مواجه می‌شوید، در حفظ انگیزه به شما کمک می‌کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۶۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۴,۴۰۰
تومان