دانلود و خرید کتاب بلندترین گام به سوی آرامش مریم سلیقه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بلندترین گام به سوی آرامش اثر مریم سلیقه

کتاب بلندترین گام به سوی آرامش

نویسنده:مریم سلیقه
انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بلندترین گام به سوی آرامش

در کتاب بلندترین گام به سوی آرامش نوشته مریم سلیقه درباره مثبت‌اندیشی و راه‌های رسیدن به آرامش ذهنی و روحی می خوانید.

 درباره کتاب بلندترین گام به سوی آرامش

وقتی رفتار تو نسبت به همه ی مردم الهی و خداپسندانه باشد درهای رحمت الهی به سرعت گشوده می‌شود و بیشتر از خوان نعمت پروردگار بهره‌مند می‌شوی. «رفتار خداپسندانه یعنی به همان اندازه که به فکر خودت هستی به فکر دیگران هم باشی.» بهتر است بیشتر از کلام مثبت استفاده کنی. هرقدر فرکانس مثبت و آرامش بیشتری از خودت ساطع کنی و با کائنات هماهنگ‌تر شوی موقعیت‌ها و افرادی بهتر را به حوزه ارتعاشات وارد می‌کنی که آن‌ها هم آرامش، شادی و محبت بیشتری را به تو اهدا می‌کنند. آری وقتی انرژی، عشق، محبت، احترام، بزرگ منشی و سخاوتمندی را به دیگران اهدا کنی طبق قانون جذب که می‌گوید «مشابه، مشابه را جذب می‌کند» چندین برابرش به سوی تو باز می‌گردد. در واقع با روی آوردن به عشق و دوستی پروردگار دانا و توانا و جای دادن آن در روح خود و بهره گیری از آن برای بیرون راندن افکار منفی و سیاه می‌توان به خود کمک کرد.

 این کتاب به شما کمک می‌کند تا با مثبت‌اندیشی و ایمان داشتن به محبت خداوند زندگی خودر ا غنی از عشق و شادی کنید.

خواندن کتاب بلندترین گام به سوی آرامش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب بلندترین گام به سوی آرامش

ترس و عشق دافع یکدیگرند

اگر زندگی خود را وقف خوبی و درستی و صداقت و عشق به همنوع و شاد زیستن کنید، از لحاظ فکری و عاطفی با این ایده‌ها یکی خواهید شد و به قدرتی که در هر یک از این صفات نهفته است پی خواهید برد. هرکس می‌تواند ساعات و دقایقی از شبانه‌روز را به آرام‌سازی روح و جسم خویش بپردازد و به این حقایق شگفت انگیز بیندیشد و از آرامشی که در خود به وجود می‌آورد برای راه دادن ایده های سازنده و مثبت و تاراندن ایده های منفی و مخرب کمک بگیرد.

آری عشق قادر به انجام کارهای سترگ نیز هست. از آن روست که می‌گویند عشق و ترس با هم سازگاری ندارند و نمی‌توانند زیر یک سقف با هم زندگی کنند و یکدیگر را دفع می‌کنند. در واقع هر کس این را به تجربه دریافته که ترس آثار و نشانه‌های خود را در چهره و چشمان و حتی در دستگاه گوارش و قلب و سایر اندام‌ها ظاهر می سازد. و باید گفت هر حرکت عاطفی دارای بار منفی از جنبه ای تخریبی برخوردار است و می‌تواند نیروهای حیاتی ارگانیسم را مورد حمله قرار دهد. به عنوان مثال شخصی که دائما دچار حالت تشویش و اضطراب است و اصولا به غم و غصه خوردن معتاد شده معمولا گرفتار انواع معضلات گوارشی نیز هست گرچه بسیار اتفاق افتاده که چنین افرادی پس از آنکه توانستند تنش‌ها و آشفتگی‌های درونی را در خود از بین ببرند، آنگاه گردش خونشان به حال عادی برمی‌گردد و ترشح غدد درون ریز آنها مزاجشان را از نو متعادل می سازد. با واپس راندن و یا خفه کردن احساسات منفی هرگز نخواهید توانست بر آنها مسلط شوید و یا آنها را به اوج اعتلای خود برسانید. و اگر به هر دلیلی هم بتوانید چنین کاری انجام دهید، یعنی احساسات خود را به ضمیر تاریک برانید و درآن‌جا به حالت خفقان نگاه دارید، دیری نخواهد پائید که حالت انفجاری پیدا خواهد کرد و آثار مخرب خود را به بار خواهد آورد و عاقبت همچون دیگ بخاری که سوپاپ‌های اطمینانش بسته شده و مفری برای خروج نداشته باشد چاره‌ای جز ترکیدن و انفجار نخواهد داشت.

مکتب پیسیکو سوماتیک (روان تنی) مدرن این موضوع را به اثبات رسانیده که بسیاری از اختلالات روانی و حتی شماری از آسیب‌های جسمی چون آرتریت و ورم و دردهای مفاصل و آسم و حمله های قلبی تماما نشأت گرفته از احساسات واپس رانده در شعور تاریک می‌باشد و مقصود آن نوع احساساتی است که در دوران کودکی و نوجوانی به شخص عارض گشته و سال‌ها بعد امکان بروز و ظهور یافته است. جنبش‌های عاطفی و خیزش‌های هیجان‌آلود که توان صبر از خود را از دست داده اند، درنتیجه وارد ضمیر تاریک می‌شوند و به صورت عامل برخوردها و تناقضات و تعارضات خطر آفرین درونی در می‌آیند تا حتی اگر خود فرد نیز از حضور آنها در ضمیر خویش آگاه نگردد. این را باید بدانیم که آنچه در ضمیر تاریک جای می‌گیرد همواره گرایش این را دارد تا روزی دیر یا زود خودش را نشان دهد.

نظرات کاربران

saeed sobhkhiz
۱۴۰۱/۰۶/۱۹

کتاب کاربردی و مفیدی بود نکات مثبت و مفیدی داره که تو مشکلات خیلی میتونه کمک حالمون باشه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۳۵٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان