دانلود و خرید کتاب فقه القرآن آیات الاحکام تطبیقی (اردو) محمدفاکر میبدی ترجمه طاهره بتول
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فقه القرآن آیات الاحکام تطبیقی (اردو) اثر محمدفاکر میبدی

کتاب فقه القرآن آیات الاحکام تطبیقی (اردو)

معرفی کتاب فقه القرآن آیات الاحکام تطبیقی (اردو)

کتاب فقه القرآن آیات الاحکام تطبیقی (اردو) نوشتهٔ محمدفاکر میبدی و ترجمهٔ طاهره بتول است و مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی آن را منتشر کرده است. این کتاب به زبان اردو است.

درباره کتاب فقه القرآن آیات الاحکام تطبیقی (اردو)

قرآن کریم به دانش فقه هستی بخشیده است. با نزول قرآن کریم بسیاری از علوم از جمله فقه پایه‌گذاری شد. در حقیقت قرآن با فرود آمدن آیاتی که جنبه عملی داشت، مخاطبان را متوجه تکالیفی نمود که از آنها خواسته بود. قرآن نه‌تنها به مسائل فقهی پرداخت، برای رسیدن به ناگفته‌ها، مبناسازی هم نمود تا عالمان آگاه به قرآن بتوانند در پرتو آن به فروعات دست یابند. این مبناسازی در قالب بیان آیات الاصول و آیات القواعد و معرفی منابع تجلی کرده است.

قرآن که غنی‌ترین منبع علوم و معارف اسلامی است، در کنار بیان عقاید، اخلاق، تاریخ و... به عنوان اصلی‌ترین مصدر تشریع اسلامی، در آیات خود، کلیاتی از فقه اسلامی و نمونه‌هایی از احکام عبادی، اجتماعی، قضایی، حقوقی و... را بیان فرموده است که دانستن آن، برای پژوهشگران مطالعات قرآنی، به‌ویژه طلّاب حوزه‌های علمیه، از ضروریات است؛ چرا که یک کارشناس قرآنی می‌بایست به چگونگی تشریع احکام، کمیت و کیفیت آن در قرآن آگاه باشد.

مجموعه حاضر، با عنوان «آیات الاحکام تطبیقی» بر اساس سرفصل‌های این درس در مباحث طهارت، صلاة، صوم، حجّ و خمس، برای تدریس در رشته علوم قرآن و حدیث (دوره کارشناسی ارشد) تدوین شده است.

خواندن کتاب فقه القرآن آیات الاحکام تطبیقی (اردو) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای مسلمانان و طلاب اردو زبان است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان