دانلود و خرید کتاب پندهای پیوند مرضیه فرجیان شوشتری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پندهای پیوند اثر مرضیه فرجیان شوشتری

کتاب پندهای پیوند

معرفی کتاب پندهای پیوند

کتاب پندهای پیوند نوشته مرضیه فرجیان شوشتری است. این کتاب نکته‌های خوشبختی در زندگی مشترک با تاکید بر اسلام و احادیث زیبایی در مورد اخلاق همسران و روابط زناشویی را بیان می‌کند تا زندگی موفق‌تری داشته باشید.

درباره کتاب پندهای پیوند

ازدواج یک عهد پاک بین زن و مرد است که رابطه‌ای متقابل را می‌طلبد و چنانچه بایدها و نبایدهای زندگی همسران جدی گرفته نشوند روابط طرفین زشت و تیره می‌شود، و زیبایی و درخشانی عهد طرفین از زندگی رخت می‌بندد.

رابطه بین زوجین رابطه‌ای از جنس رابطه پدر یا مادر نیست. اینطور نیست که همسر (چه زن و چه مرد) مجبور باشد در هر صورتی به طرف مقابل احترام بگذارد و محبت و مهربانی خود را نثار وی کند؛ در این رابطه، هر شخص به همان اندازه که تلاش برای رفتار و کردار محبت‌آمیز دارد، منتظر رفتار مهربانانه است؛ البته بعضی افراد تا مطمئن نشوند که ابراز علاقه طرف مقابل، ظاهرسازی نبوده و سرچشمه از عشق واقعی می‌گیرد، محبت خود را بروز نمی‌دهند؛ اما نباید بگذاریم برای ابراز عشق دیر شود و همسرمان از تلاش بیهوده خسته شود.

نقش دو نفری که با هم عهد زناشویی می‌بندند، به شدت در استحکام آن زندگی مؤثر است. این کتاب کمک می‌کند پایه‌های زندگی‌تان را قوی کنید.

خواندن کتاب  پندهای پیوند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال خوشبختی هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب پندهای پیوند

- قدر باهم بودن را بدانید و از لحظات زندگی زناشویی لذت ببرید

زن و شوهر خوشبخت، همیشه بهترین دوست یکدیگر هستند. دوست دارند با هم خوش بگذرانند و با هم کار کنند. شما کاملاً مسئول رابطه‌تان هستید. نباید فکر کنید حال که ازدواج کرده‌اید، محصور در یک زندگی ملال‌آور شده‌اید. به خاطر داشته باشید که این زندگی روزی آرزوی شما بوده است. نباید خود را یک قربانی به حساب آورید و فکر کنید که در رابطه همسری زجر می‌کشید و طرف رابطه‌تان همانی نیست که می‌خواهید.

خودِ شما، همسرتان را انتخاب کرده‌اید و باید مسئولیت این انتخاب را بپذیرید. فقط اگر دست از طرز تفکر واپسگرایی بردارید، قادر خواهید بود خود را فردی توانمند و با نفوذ در رابطه بدانید.

لذت ازدواج زمانی است که تبعات و مسئولیت تمامی پیشامدهای انتخاب همسرتان را بپذیرید و از همراهی یکدیگر لذت ببرید؛ اما معنای حقیقی انتخاب این است که، گاهی انسان واقعاً خودش همسر خودش را انتخاب نمی‌کند بلکه زندگی و موقعیت‌های افراد، این امر را رقم می‌زند.

الان که شما زندگی متأهلی را آغاز کرده‌اید، باید بهترین حس را نسبت به همسرتان داشته باشید و آن را به عنوان یک فرصت زیبای زندگی تلقی کنید نه یک چالش. متوجه باشید که زندگی آینده شما، فقط محدود به امروز نیست؛ کاری کنید تا فرداهایی بهتر در دست شما باشد حتی از الان به فکر فرزندانتان نیز باشید.

- بخاطر داشته باشید هیچ ازدواجی بدون نقص نیست

این را بدانید که هیچ‌چیز برای همیشه، عالی و بدون نقص نیست. همیشه اختلاف عقاید و مخالفت‌ها وجود دارد. زمان‌هایی هست که ممکن است همسرتان چیزی بگوید یا کاری کند که موجب رنجش شما شود یا بالعکس. هیچ وقت به اختلافات، یک‌طرفه نگاه نکنید. زن و شوهر شاد، این اختلافات را بزرگ نمی‌کنند و درباره آن‌ها صحبت کرده و راه خروج از آن را پیدا می‌کنند.

یک راه این است که با هم جرو بحث نکنید و در مورد خواسته‌های خود به گفت‌وگو بپردازید و چنانچه راه حل خاصی پیدا نشد، با هم قرارهایی بگذارید تا در موقع بروز اختلاف، با آرامش به یکدیگر تذکر دهید که من از این وضع ناراحت هستم و از غیرقابل حل‌شدن مسائل کوچک جلوگیری کنید. حتی می‌توانید راه‌حل را از بزرگترها البته به صورت غیر مستقیم یاد بگیرید. در غیر اینصورت، مسائل آنقدر روی هم جمع می‌شود تا به مشکل بزرگ تبدیل شود و به مرز انفجار برسد.

نظرات کاربران

ريحانه
۱۴۰۲/۱۲/۰۱

این کتابی هست که همیشه باید در کتابخانه شما باشه و بهش سر بزنید ازش استفاده کنید. این کتاب شامل نکته های تفکیک شده ای هست که به شما کمک میکنه با عقل و خرد ومحبت رابطه زناشویی خودتون رو

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۵۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۴,۴۰۰
تومان