دانلود و خرید کتاب بهترین جای جهان چارلی مکسی ترجمه شقایق علی‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهترین جای جهان اثر چارلی مکسی

کتاب بهترین جای جهان

نویسنده:چارلی مکسی
انتشارات:نشر تیرگان
امتیاز:
۳.۸از ۱۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بهترین جای جهان

کتاب بهترین جای جهان اثری از چارلی مکسی با ترجمه شقایق علی‌پور است. داستانی زیبا که درباره مهم‌ترین مفاهیم زندگی صحبت می‌کند و از دوستی زیبا میان پسرکی با یک موش کور، یک روباه و یک اسب می‌گوید. دوستی که چیزهای بسیاری به پسرک می‌آموزد. 

این کتاب که با نام پسر، موش کور، روباه و اسب هم ترجمه شده است، در سال ۲۰۱۹ عنوان کتاب سال واتر استونز را از آن خود کرد. علاوه بر این در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز (New York Times) ، وال‌استریت ژورنال (The Wall Street Journal) و یو اس ای تودی (USA Today) هم قرار دارد.

درباره کتاب بهترین جای جهان

بهترین جای جهان داستان پسر تنهایی به نام چارلی است. او در راهش با موش‎ کوری آشنا می‌شود که کیک را از هرچیزی در دنیا بیشتر دوست دارد. آن‌ها با هم دوست می‌شوند و چارلی از ترس‌هایش برای موش کور می‌گوید و او هم مثل یک مشوق کنارش می‌ماند و کمکش می‌کند. 

در ادامه آن دو به یک روباه می‌رسند که در یک تله اسیر شده است. چارلی و موش کور او را آزاد می‌کنند و او را هم به جمع دوستانه‌شان راه می‌دهند. در ادامه هم اسبی را می‌بینند که همیشه استعدادهایش را از دیگران پنهان کرده است. همه آن‌ها باهم در مسیر تغییر قرار می‌گیرند... هر کدام از این دوستی‌ها، چیزی دارند تا به چارلی یاد بدهند، بینش خاصشان را درباره دنیا می‌گویند و از عشق و مهربانی حرف می‌زنند. آن‌ها شجاعت و امید را دوباره تعریف می‌کنند و موفقیت را طوری دیگر نشان می‌دهند.

کتاب بهترین جای جهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

بهترین جای جهان داستانی لطیف و زیبا است که همه با هر سنی از خواندنش لذت می‌برند، قهرمان‌های این داستان ممکن است شما را به یاد داستان زیبای دیگر، شازده کوچولو بیندازد. با این حال برای مخاطبان کودک و نوجوان، جذابیت خاصی دارد.

درباره چارلی مکسی

چارلی مکسی (Charlie Mackesy) در سال ۱۹۶۲ به دنیا آمد. او هنرمند انگلیسی و نویسنده کتاب پرفروش پسر، موش کور، روباه و اسب است. این کتاب موفق شد تا بیش از ۱.۴ میلیون نسخه بفروشد و برای ۵۵ هفته متوالی در فهرست پرفروش‌های ساندی تایمز (Sunday Times) قرار داشت.

چارلی مکسی در حال حاضر در دانشگاه آکسفورد به عنوان کاریکاتوریست و تصویرگر کار می‌کند. او با همکاری ریچارد کورتیس برای کار بر روی پروژه وحدت نلسون ماندلا انتخاب شد. همچنین اولین نمایشگاه او برای کتاب معروفش در نوامبر سال ۲۰۱۹ در لندن برگزار شد.

نظرات کاربران

Atheo
۱۴۰۱/۱۲/۰۹

چرا اسم کتاب رو اشتباه نوشتین؟ اسم این کتاب پسرک، موش کور، روباه و است هست.

آهو:)
۱۴۰۰/۱۲/۱۵

من عاشق این کتاب هستم ؛ این کتاب اصلا خسته کننده نیست پر از شور و رنگ این در همان سیاه و سفید بودنش 🥺و فقط فونت نوشتاری برای خواندن سخت بود✨💖👑🍀

lona
۱۴۰۲/۰۸/۲۴

این کتاب اشتباه ترجمه شده عنوان انگلیسیش هست: the boy, mole, the fox and the horse ترجمش میشه پسرک موش کور روباه و اسب

adonis
۱۴۰۰/۰۱/۱۶

فقط بگم اشکم درومد

Sahar Ghasemi
۱۴۰۲/۰۶/۱۱

عالییییی پر از حس خوب

کوثر
۱۴۰۱/۰۴/۲۰

احساس میکنم حتما یه روزی نسخه کاغذیش رو خواهم خرید. یا برای خودم، یا برای هدیه دادن.

arabloo
۱۴۰۰/۰۱/۱۶

چقدر احساسی

elinow
۱۴۰۱/۰۹/۰۵

عالی و تاثیر گذار

آرش
۱۴۰۲/۰۴/۰۶

کتابی بسیار زیبا در مورد داستان یک پسر بچه با موش کور، روباه و اسب است که سفری را با هم آغاز می کنند. خردمندی شخصیت ها و آموزندگی داستان بسیار زیاد است.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان