دانلود و خرید کتاب بهترین دارو، خود شما هستید! فردریک سالدمان ترجمه سعیده بوغیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهترین دارو، خود شما هستید! اثر فردریک سالدمان

کتاب بهترین دارو، خود شما هستید!

انتشارات:نشر البرز
امتیاز:
۱.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بهترین دارو، خود شما هستید!

کتاب بهترین دارو، خود شما هستید! نوشته فردریک سالدمان است که با ترجمه سعید بوغیری منتشر شده است. نویسنده از مشهورترین پزشکان قلب و عروق جهان است. همچنین مشاور شرکت‌هایی مانند نستله و کوکاکولا هم بوده است.

درباره کتاب بهترین دارو، خود شما هستید!

نویسنده در کتاب بهترین دارو، خود شما هستید! از تمام بیماری‌هایی صحبت می‌کند بیماری‌هایی که احتمالا برای بسیاری ناشناخته باشد و آدم‌های مختلف را دچار ترس کند. نویسنده در این کتاب به شما نشان می‌دهد که برای درمان بسیاری از این بیماری‌ها لازم نیست به دکتر بروید، چون خوردن دارو در این نوع بیماری‌ها کاملا بی‌نتیجه است. زیرا بدن انسان و سیستم ایمنی قوی‌اش می‌تواند همه چیز را مدیریت و حل کند.

کتاب بهترین دارو، خود شما هستید! ده فصل دارد.

 فصل اول: در این فصل با اولین و مهم‌ترین راه برای سلامتی و درمان آشنا می‌شوید: رهایی از اضافه وزن و رسیدن به تناسب اندام. در این فصل یاد می‌گیرید که چطور در عین لذت بردن از خوردن، حتی به سخت‌ترین رژیم‌های غذایی هم پایبند بمانید.

فصل دوم: در این فصل باید بدنتان را به تلاش مجبور کنید. در این فصل با اهمیت فعالیت‌های فیزیکی و خطرات کم‌تحرکی آشنا می‌شوید.

فصل سوم: در این فصل باید یاد بگیرید که چطور بخوابید و خواب راحت و باکیفیت چقدر اهمیت دارد. روش‌های کوچک و ساده‌ای در این فصل معرفی می شود که به تنظیم برنامه‌ خواب شما کمک می‌کند.

فصل چهارم: این فصل درباره‌ راه نجات از مشکلات روزمره است. بسیاری از این درگیری‌ها برای انسان امروز تبدیل به عادت شده‌اند، در این فصل معرفی می‌شوند، از انواع حساسیت یا آناتومی بدن زمان کار گرفته تا مشکلات گوارش.

فصل پنجم: در این بخش از اهمیت مبارزه با بیماری‌های عفونی و مراقبت از کودکان آشنا می‌شوید. در این فصل چند توصیه‌ مهم و آسان معرفی شده که با انجام آن‌ها می‌توانید احتمال ابتلا به عفونت در کودکان یا بزرگسالان را به آسانی کم کنید.

فصل ششم: این بخش درباره‌ رفتارهای نجات‌ دهنده و ایمن است. در این فصل با کمک‌های اولیه هنگام روبه‌رو شدن با خطر و موقعیتی بحرانی و خطرناک آشنا می‌شوید. تمام نکاتی که باید برای نجات بیمار بدانید با زبانی آسان و روان در این بخش آمده است.

فصل هفتم: ین بخش درباره‌ سلامت جنسی است. با روش‌های کاربردی و آسانی که در این بخش آمده، به‌راحتی می‌توانید زندگی جنسی سالم و شادابی داشته باشید.

فصل هشتم: در فصل هشتم یاد می‌گیرید که چطور استرس و افسردگی را از خودتان دور کنید. در این بخش نویسنده چندین روش فیزیکی و روانی به شما معرفی می‌کند که با آن‌ها می‌توانید از استرس دور شوید و آرامش خودتان را به دست بیاورید. 

فصل نهم: در این فصل قرار است ذهنتان را تربیت کنید تا بهره‌وری از هوش‌تان بیشتر شود و بتوانید زندگی شادتر و عاقلانه‌تری داشته باشید، این فصل پر از تمرینات ذهنی است. 

فصل دهم: این بخش برای خواننده شگفت‌انگیز است چون با درمان‌های اسرارآمیز آشنا می‌شوید. تله‌پاتی، دژاوو، قدرت جذب، ماه و ستارگان، و حتی خطوط کف دست می‌تواند نقش جادویی و ماورایی در سلامتی و طول عمر شما داشته باشد.

خواندن کتاب بهترین دارو، خود شما هستید! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد و پر هیجان پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان