دانلود و خرید کتاب شاه کلید ثروت ناپلئون هیل ترجمه منیره وفایی‌فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شاه کلید ثروت اثر ناپلئون هیل

کتاب شاه کلید ثروت

معرفی کتاب شاه کلید ثروت

کتاب شاه کلید ثروت یکی از مهم‌ترین آثار ناپلئون هیل و مهم‌ترین کتاب‌هایی است که در زمینه کسب ثروت و آشنایی با اصول به دست آوردن پول نوشته شده است. این کتاب را منیره وفایی‌فر به فارسی ترجمه کرده است.

درباره کتاب شاه کلید ثروت

شاه کلید ثروت، کتابی مهم در زمینه کسب ثروت و اصول موفقیت و دستیابی به پول و سرمایه است. ناپلئون هیل زندگی پر فراز و نشیبی را از سر گذارند. اما در همین زندگی، توانست با مردم بسیاری، از جمله ثروتمندان مصاحبه کند. او به درخواست فردی به نام اندرو کارنگی این کار را انجام و نتیجه بیست سال تلاش و مصاحبه را در این کتاب منتشر کرد. 

این اثر، از مهم‌ترین کتاب‌هایی است که در زمینه کسب ثروت نوشته شده است. او از مواردی نوشته است که در زندگی به او کمک کردند تا به ثروت برسد و همچنین از کسانی گفته است که در این مسیر با او همراه بودند. همچنین بخشی از کتاب به آشکار ساختن مفهوم ثروت‌های واقعی در زندگی دارد، ثروت‌های ناملموسی که به عنوان مهمترین و اصلی‌ترین ثروت‌ها محسوب می‌شوند و تنها با کشف آنها، خوشبختی واقعی معنا پیدا می‌کند. 

کتاب شاه کلید ثروت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شاه کلید ثروت، کتابی مهم و ارزشمند برای تمام کسانی است که دوست دارند ثروت را به خانه‌ها و زندگی خود دعوت کنند. این کتاب مهم‌ترین روش‌ها و اصول کسب پول و ثروت را به شما می‌آموزد، بنابراین، اگر به دنبال چنین منبع آموزشی می‌گردید، این کتاب را انتخاب کنید. 

درباره ناپلئون هیل 

ناپلئون هیل در ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳ در ویرجینیا در خانواده‌ای فقیر متولد شد. خانه‌ای که در آن زندگی می‌کردند، یک اتاق بیشتر نداشت و همیشه کثیف بود. ناپلئون از سن سیزده‌ سالگی به نوشتن برای روزنامه‌ها روی آورد و نام گزارشگر کوهستان را برای خودش انتخاب کرد. او با پولی که از این راه به دست آورده بود موفق شد وارد دانشگاه حقوق شود، اما در ادامه نتوانست هزینه‌های آن را بپردازد و تحصیلاتش را نیمه کاره رها کرد.

ناپلئون هیل استعداد خوبی در نوشتن داشت، به همین دلیل کار مصاحبه با افراد مشهور را به او سپرده بودند. او سال‌ها تلاش کرد تا در نهایت موفق شد نتیجه تمام مصاحبه‌ها را در یک کتاب گردآوری کند. این اثر، از راه و روش ثروتمندشدن گفته است و رمز موفقیت رسیدن به پول از زبان کسانی است که واقعا به این موفقیت رسیده‌اند. بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از آن کتاب تا کنون فروش رفته است. از میان آثار دیگر او می‌توان به قوانین موفقیت و دینامیت مغزی را نام برد.

ناپلئون هیل از سال ۱۹۳۳ تا سال ۱۹۳۵ مشاور «فرانکلین روزولت» رئیس‌جمهور آمریکا بود. او در ۸ نوامبر ۱۹۷۰ از دنیا رفت.

بخشی از کتاب شاه کلید ثروت

طریقه استفاده از شاه‌کلید

اکنون اجازه دهید داستانمان را با شرح فلسفه‌ای پیش ببریم که فرد برای رسیدن به ثروت‌های دوازده‌گانه باید آن را بپذیرد. من روش آماده‌سازی ذهن برای دریافت ثروت‌ها را توصیف نموده‌ام، اما این فقط آغاز داستان است. هنوز باید توضیح دهم که فرد چگونه می‌تواند به ثروت‌ها دست یابد و از آنها بهترین استفاده را نماید.

داستان به بیش از نیم قرن پیش برمی‌گردد و از زمان زندگی اندرو کارنگی آغاز می‌شود، یک بشر دوست بزرگ که نمونه‌ی محصول نظام آمریکایی است.

آقای کارنگی به ثروت‌های دوازده‌گانه دست یافت و بخش مالی‌اش به قدری زیاد بود که در زمان حیاتش فرصت نیافت آن را در راه خیر ببخشد، بنابراین مقدار زیادی از آن را به افرادی سپرد که همچنان از آن برای منافع بشری استفاده می‌کنند.

او نیز از خدمات هشت شاهزاده برخوردار بود. شاهزاده معرفت، با خوبی تمام به او خدمت‌رسانی کرده بود، به گونه‌ای که او الهام گرفته بود نه تنها تمام ثروت‌های مادی‌اش را در راه خیر ببخشد، بلکه افراد را از فلسفه کامل زندگی بهره‌مند سازد تا آنها نیز بتوانند این ثروت‌ها را کسب کنند.

آن فلسفه شامل هفده اصولی می‌شود که از هر لحاظ با الگوی قانون اساسی و نظام سرمایه‌گذاری آزاد آمریکا هماهنگ هستند.

آقای کارنگی استدلال خود از الهام گرفتن برای سازماندهی یک فلسفه موفقیت فردی را چنین شرح می‌دهد: «من پول خود را از طریق تلاش‌های افراد دیگر به دست آوردم و به محض اینکه راه‌هایی برای بازگرداندن آن به افراد بیابم این کار را انجام خواهم داد، بدون اینکه میل به دستیابی رایگان به چیزی را در دیگران به وجود آورم. اما بخش عمده ثروت‌هایم شامل دانشی است که از طریق آن، هم ثروت عینی و هم غیرعینی را کسب نمودم. بنابراین، این آرزوی قلبی‌ام است تا این دانش به صورت فلسفه‌ای سازمان یابد و برای تمام افرادی که با پیروی از علم اقتصاد آمریکا در پی فرصتی برای خودکفایی هستند قابل دسترسی باشد.»

این همان فلسفه‌ای است که اگر امید به پذیرش ثروت‌هایی که می‌خواهم با شما سهیم شوم را دارید، باید آن را بپذیرید.

قبل از توضیح اصول این فلسفه، مایلم تاریخچه مختصری از آنچه که پیشتر برای افراد دیگر در بیش از نیمی از جهان انجام داده است را بیان کنم.

این فلسفه به چهار لهجه اصلی هندی ترجمه شده و در دسترس بیش از دومیلیون نفر از مردم هند قرار گرفته است.

به زبان پرتغالی ترجمه شده است تا برای مردم برزیل قابل استفاده باشد، جایی که به بیش از یک میلیون و نیم نفر خدمت رسانده است.

برای توزیع در سراسر امپراتوری بزرگ بریتانیا با ویرایش خاصی به چاپ رسیده است، جایی که به بیش از دو میلیون نفر خدمت کرده است.

این فلسفه تقریباً در تمام شهرها، شهرک‌ها و روستاهای آمریکا به یک نفر یا بیشتر، که در یک برآورد کلی می‌توان گفت به بیست میلیون نفر، سود رسانده است.

این فلسفه می‌تواند به عنوان ابزاری باشد که به بهترین نحو، روحیه خوبی برای همکاری دوستانه بین تمام مردم دنیا ایجاد کند، زیرا براساس هیچ دین و آئینی نیست، بلکه اصول تمام موفقیت‌های پابرجا و پیشرفت‌های سازنده انسانی در هر زمینه از تلاش انسان را شامل می‌شود.

این فلسفه علی‌رغم اینکه جزو هیچ دینی محسوب نمی‌شود، از تمام آنها حمایت می‌کند!

ماهیت آن به قدری فراگیر است که به ناگزیر افراد را با هر شغلی به سوی موفقیت هدایت می‌کند.

اما آنچه بیش از تمام این شواهد برای شما حائز اهمیت است، این است که این فلسفه به قدری آسان است که شما می‌توانید درست از همان‌جا که اکنون ایستاده‌اید شروع کرده و آن را به کار ببرید.

از این‌رو اکنون توصیف رازهای شاه‌کلیدِ تمامِ ثروت‌ها را آغاز می‌کنیم!

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه