دانلود و خرید کتاب خرگوش ها محمدرضا سرشار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خرگوش ها اثر محمدرضا سرشار

کتاب خرگوش ها

امتیاز:
۳.۷از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خرگوش ها

داستان جالب خرگوش ها اثر محمدرضا سرشار (رضا رهگذر) داستانی درباره غلبه حق بر باطل و اتحاد در برابر زور و ظلم به زبانی کودکانه است.

 درباره کتاب خرگوش ها

 رضا رهگذر داستان خرگوش ها را حدود ۵ سال پیش از انقلاب نوشت و این داستان یک سال پیش از انقلاب با جلدی ساده و روی کاغذ کاهی به بازار نشر آمد. 

برفی خرگوشی است که بچه هایش قربانی یک روباره می‌شوند. درست زمانی که از خانه بیرون رفته است تا برایشان غذا پیدا کند. برفی از این ماجرا بسیار غمگین و افسرده می‌شود اما ترس و ناامیدی را به دلش راه نمی‌دهد. او به سراغ خرگوش پیری می‌رود و از او تقاضای راه چاره می‌کند. حرگوش پیر به او می‌گوید راه چاره در همبستگی و اتجاد همه خرگوش‌ها است. او در شبی همه خرگوش‌ها را دور هم جمع می‌کند و ماجرا را تعریف می کند....

 خواندن کتاب خرگوش‌ ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مخاطب این کتاب کودکان علاقه‌مند به ادبیات داستانی هستند.

 درباره محمدرضا سرشار

محمدرضا سرشار ( رضا رهگذر) در سال ۱۳۳۲ در شهر کازرون به دنیا آمد. پس از دوران سربازی، در سال ۱۳۵۴، در رشته مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران قبول شد و از همان زمان تا کنون، ساکن تهران است. نخستین آثار او در سال ۱۳۵۲، در یمنتشر شد. پس از انقلاب  هشتادو پنج عنوان کتاب از او در قالب‌های مختلف پژوهش ادبی، داستان، نقد، تالیف و ترجمه به چاپ رسیده است و ۲۶جایزه در سطح کشوری را برای او به همراه داشته ‌است.

محمدرضا سرشار در کارنامه‌ خود فعالیت‌هایی مانند تدریس ادبیات کودکان در دانشسرای تربیت معلم، سردبیری مجله رشد دانش آموز، تدریس دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران، عضویت هیأت داوران ششمین جشنواره تأتر فجر، عضویت شورای داوران انتخاب کتاب سال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضویت شورای نظارت بر کتاب‌های کودکان و نوجوانان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر چهارمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری، قصه‌گویی ظهر جمعه، سردبیری گاهنامه قلمرو تا شماره ۶، سردبیری نشریه تخصصی دو فصلنامه گویش و... را دارد.

نظرات کاربران

bahareh zolfaghar
۱۴۰۲/۱۲/۰۸

بچم از خون و مردن بچه خرگوش ها ترسید و یه مقدار خشن بود .

فاطمه جون
۱۴۰۰/۱۱/۱۱

بگی نگی خوب بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان