دانلود و خرید کتاب خلق برند قدرتمند الن والاس ترجمه صدیقه تدریس حسنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب خلق برند قدرتمند

کتاب خلق برند قدرتمند اثری مشترک در زمینه مدیریت کسب‌وکار و برندینگ از مالکوم مک دونالد، لزلی دشارناتونی، الن والاس است که با ترجمه صدیقه تدریس حسنی، میثم بشیری، محسن الیاسی، عباس خالقی‌تبار به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب خلق برند قدرتمند

برندسازی یا برندینگ حاصل پیام‌ها و گزارش‌های رسانه‌ها است. هر قدر تعداد این پیام‌ها بیشتر و محتوای آن‌ها مطلوب‌تر باشد، نام تجاری قوی‌تر خواهد شد. برندینگ دانشی است که با برتری دادن به یک نام تجاری باعث افزایش اعتبار و شهرت آن برند در بازار رقابت می‌شود، اعتبار و شهرت یک برند به‌طور مستقیم می‌تواند منجر به فروش بیشتر و قیمت گران‌تر محصولات وخدمات شود، به زبان دیگر برندسازی روش هوشمندانه تجارت و تولید ثروت است.

برندسازی ایجاد تمایزی منحصر بفرد است که برای مشتریان، کارکنان و مدیران سازمان اهمیت زیادی دارد. داشتن یک برند قدرتمند سبب می‌شود هزینه‌های یک شرکت به واسطه جلوگیری از سرمایه‌گذاری‌های نامناسب و بی‌هدف به‌طور کاملا محسوسی کاهش پیدا کنند. سودآوری به‌واسطه جذب مشتریانی وفادار به‌طور چشم‌گیری افزایش پیدا می‌کند و از همه مهم‌تر برند یک شرکت تبدیل به دارایی ناملموس برای سازمان می‌شود که ارزش آن می‌تواند بیش از مجموع ارزش تمامی دارایی‌های فیزیکی آن سازمان باشد.

کارآفرینی و راه‌اندازی یک کسب و کار بدون تفکر برندینگ و محوریت برند برای آن یک اشتباه نابخشودنی در تجارت است.

کتاب خلق برند قدرتمند یکی از مراجع و منابع غنی جهانی شناخته شده در حوزه بازاریابی و برندینگ است. این کتاب به معرفی نام تجاری، تاریخچه و روند آن از گذشته تاکنون پرداخته و مباحث مهم و به‌روز برندسازی محصول، خدمات، روش‌ها و راهبردهای مورداستفاده توسط نام‌های تجاری شناخته‌شده و دیگر موضوعات مرتبط به این حوزه را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

خواندن کتاب خلق برند قدرتمند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

فعالان در زمینه برندینگ و بازاریابی مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب خلق برند موفق

برندها در تمام حوزه‌های بازاریابی سازمانی نفوذ می‌کنند (حوزه‌هایی مثل دارویی، کابل‌های ضد حریق، ارتباطات تصویری، پلی‌اتیلن و...). دلایل موفقیت شرکت‌های صنعتی – تجاری در این است که خریداران و کاربران تعهد تأمین‌کنندگان را به برندهایشان می‌بینند. خریداران از اینکه با برندهای موفق در ارتباط باشند، احساس غرور می‌کنند. برای مثال در حوزه کامپیوتر، بسیاری از شرکت‌ها نسبت به اینکه از ریزپردازنده‌های اینتل در محصولات خود استفاده می‌کنند احساس غرور می‌کنند. در فصل دو، برندهای موفق را این‌گونه معرفی کردیم:

«مجموعه‌ای از ارزش‌های احساسی و عملکردی که سازمان را برای تعهد درباره یک تجربه بی‌نظیر توانمند می‌سازد.»

این تعریف برای هر دو بازاریابی مصرف‌کننده و صنعتی – تجاری مناسب است زیرا در هر دو بخش، تلاش بازاریابان توانمندسازی کارکنان برای رفتار کردن به‌گونه‌ای منحصربه‌فرد در برابر ارزش‌هایشان بوده و به مصرف‌کنندگان نهایی برای نیل به تجربه‌ای خوشایند کمک می‌کنند. برای مثال در بازار صنعتی – تجاری، یک برند قدرتمند با افزایش اعتماد ذینفعان، ارزش‌آفرینی می‌کند. برندهای صنعتی – تجاری همچنین برای مشتریان تجاری خود ارزش‌آفرینی می‌کنند زیرا آن‌ها می‌توانند ارتباط یک شرکت با کارمندانش را افزایش دهد. برای مثال شرکت BT، خدمت xero (.com xero www.) را به‌عنوان بسته حسابداری آنلاین برای SME ها (شرکت‌های کوچک و متوسط) ارائه می‌کند. این برند مزیت دسترسی منعطف را ارائه می‌کند که با افزایش توازن زندگی کاری کارکنان خود، ایجاد ارزش می‌کند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۹۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۵۹۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان