دانلود و خرید کتاب قصه بره سرخ و شاهزاده غمگین هاینتس یانیش ترجمه سیامک گلشیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قصه بره سرخ و شاهزاده غمگین اثر هاینتس یانیش

کتاب قصه بره سرخ و شاهزاده غمگین

معرفی کتاب قصه بره سرخ و شاهزاده غمگین

کتاب قصه بره سرخ و شاهزاده غمگین نوشته هانتس یانیش و ترجمه سیامک گلشیری در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای گروه نوجوان منتشر شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده‌ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

درباره کتاب قصه بره سرخ و شاهزاده غمگین

شاهزاده خانم نمی‌خندد، او از زمانی که مادرش مرده است نتوانسته بخندد. پدرش پادشاه است و تمام دلقک‌ها و بازیگران را به قصر می‌اورد تا او را بخنداند اما آنها موفق نمی‌شوند. در طرف دیگر سرزمین یک چوپان مهربان اما غمگین زندگی می‌کند، او گوسفندان یک مرد ثروتمند را نگه میدارد اما این مرد به او مزد خوبی نمی‌دهد و همیشه با او بداخلاق است، تا اینکه یک شب مردی تنها مهمان چوپان می‌شود، او با اینکه از صاحب گوسفندان می‌ترسد اما نمی‌تواند تحمل کند مهمان غریبه گرسنه بماند، پس یکی از گوسفندان را می‌کشد و غذا درست می‌کند. روز بعد مرد غریبه چوپان را به آغل گوسفندان می‌برد و او چیز عجیبی می‌بیند، مرد از چوپان با روشی عجیب تشکر کرده است.

خواندن کتاب قصه بره سرخ و شاهزاده غمگین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

mehdik2017
۱۴۰۲/۰۹/۲۵

جالب نبود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان