دانلود و خرید کتاب لانه‌سازها برت کیچن ترجمه باقر محمودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب لانه‌سازها

برت گیچن نویسنده و تصویرساز کتاب لانه‌سازها است. باقر محمودی این کتاب را به فارسی ترجمه کرده و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را منتشر کرده است.


خلاصه کتاب لانه‌سازها

لانه‌سازی کاری است که در طول تاریخ بسیاری از حیوانات و پرندگان برای ادامه حیات به آن پرداخته‌اند. حیوانات و پرندگان برای لانه‌سازی خود از محصولات متنوعی استفاده می‌کنند و همین اکر سبب می‌شود که مطالعه در زمینه لانه‌سازی پرندگان و حیوانات برای بسیاری از کودکان و حتی بزرگسالان شگفت‌انگیز و جذاب باشد. برت گیچن در کتاب لانه‌سازها، هنر لانه سازی برخی از این حیوانات و پرندگان را با زبانی ساده و به همراه تصاویری زیبا ارائه کرده است.

خواندن لانه‌سازها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

لانه‌سازها داستانی علمی است که خواندن آن به کودکان کلاس دوم تا ششم دبستان توصیه می‌شود. کودکان 8 تا 12 سال می‌توانند با خواندن این کتاب اطلاعات عمومی بسیار خوبی نسبت به برخی حیوانات کسب کنند.

جملاتی از لانه‌سازها

مرغ‌های آلاچیق‌ساز اطلسی در جنگل‌های مرطوب شرق استرالیا زندگی می‌کنند. پرنده‌ی نر، روی زمین جای مناسبی پیدا می‌کند و با خار و خاشاک و شاخه‌های نازک، یک آلاچیق می‌سازد. بعد، آن‌قدر می‌گردد تا چیزهایی با رنگ‌های روشن پیدا کند و کف آلاچیق بچیند؛ چیزهایی مثل پر طوطی، صدف، گل، میوه، برگ و حتی تکه‌های پارچه. رنگ بیشتر این چیزها آبی است. پرنده‌ی آلاچیق‌ساز، دیوارهای توی آلاچیق را هم با آب‌میوه‌های آبی رنگ می‌کند. ته باز آلاچیق را هم با شاخه‌های نازک می‌پوشاند. اگر یک مرغ آلاچیق‌ساز ماده از آلاچیق او خوشش بیاید، توی آلاچیق می‌رود. برای خواندن جملات بیشتری از لانه‌سازها، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

نظرات کاربران

Elahe
۱۳۹۹/۰۳/۱۸

خیلی خیلی آموزنده است 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📙📙📙📙📘📘📘📗📗📗 و جفت گیری و لانه سازی بعضی موجودات رو میگه

بدک نبو ولی اگه تولانی تر بود بهتر بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۵

چرا انقدر صفحاتش کمه🤨😡

موجود کتاب خون
۱۳۹۸/۱۲/۲۰

برای بچه های کلاس دوم خوبه چون توی علومشون درباره ی انواع لانه سازی می خونن.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان