دانلود و خرید کتاب اندیشه اسلامی ۲ (ویراست دوم) علی غفارزاده
کتاب اندیشه اسلامی ۲ (ویراست دوم) اثر علی غفارزاده

کتاب اندیشه اسلامی ۲ (ویراست دوم)

معرفی کتاب اندیشه اسلامی ۲ (ویراست دوم)

کتاب اندیشه اسلامی ۲ (ویراست دوم) نوشته علی غفارزاده و حسین تبریزی است. کتاب اندیشه اسلامی ۲ (ویراست دوم) یکی از کتاب‌های دانشگاهی نشر معارف است که برای دانشجویان تمامی رشته گردآوری شده است و با ویراست جدید در اختیارشان قرار گرفته است.

درباره کتاب اندیشه اسلامی ۲ (ویراست دوم)

مباحث دین شناسی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین بحث‌هایی است که با جوانب مختلف زندگی انسان متدین امروز ارتباط پیدا می‌کند. به همین دلیل مسائل مختلفی در حوزه‌های دین‌شناسی قابل طرح است که چنان چه بخواهیم به نام آن‌ها اکتفا کنیم فهرست طولانی‌ای از این مباحث را در پیش‌روی خود خواهید داشت. امروزه بحث‌های مربوط به حوزه دین پژوهی آنقدر گسترش یافته که موجب پیدایش رشته‌های مختلف و جدید آکادمیک شده است، توسعه شبهات از طرفی عطش روزافزون انسان معاصر برای درک حقیقت از معنوایت از سوی دیگر از جمله علل توسعه است.

با توجه به پیشرفت ارتباطات دو دوران معاصر بحث و پرسش‌های اعتقادی به محدوده جغرافیای خاصی محدود نمی‌شود و انسان مدرن به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان خواه ناخواه با این گونه مباحث ارتباط دارند. کتاب اندیشه اسلامی ۲ (ویراست دوم) سعی کرده است به بخشی از این مسائل پاسخ دهد. زیرا یکی از ابزارهای اساسی و کارآمد پاسخ به سوالات مطالعه و کنکاش عقلی و نقلی در موضوعات است. دین اسلام دین تفکر است و اساس را بر تعقل قرار داده است و کمک می‌کند سوالات انسان در تمام دوران و قرون پاسخ داده شود. زیرا هرچه مسلمان بیشتر بیندیشد و بیشتر به دنبال سوالاتش باشد دین اسلام به بلوغ و بالندگی در جهان می‌رسد. 

دفتر نشر معارف وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها، در سال ۱۳۷۶ تأسیس شد و در سال ۱۳۷۹ به صورت رسمی آغاز به کار کرد. این انتشارات تلاش می‌کند از دریچه اسلام ناب به بازخوانی، بررسی، نقد و تولید اندیشه در عرصه‌های مختلف بپردازد. از جمله این فعالیت‌ها می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توان به چاپ بیش از ۱۱۰۰ عنوان کتاب در زمینه دروس معارف اسلامی دانشگاه‌ها، اندیشه‌‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، پرسش‌ها و پاسخ‌های دانشجویی، معارف قرآن و اهل‌‌بیت (ع)، دین‌پژوهی، اخلاق و عرفان، انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر، مسائل جهان اسلام، غرب‌شناسی، شبهات فکری و عقیدتی، مسایل تاریخی و فلسفی، علوم انسانی، مسایل تربیتی، زن، خانواده و نقد فمینیسم و… اشاره کرد. نشرمعارف اخیراً نیز گام‌‌هایی در حوزه ادبیات داستانی برداشته است. این انتشارات با راه ‌اندازی ۳۰ مرکز فروشگاهی با عنوان تجاری «پاتوق کتاب» و همچنین برگزاری ۱۲ دوره مسابقات کتابخوانی «پویش روشنا» در سطح ملی، توانسته است گام‌‌های مفید و موثری در توزیع و ترویج کتابخوانی کشور بردارد.

آنچه این روزها بیش از هرچیز دغدغه نسل انقلابی است آشنایی جوانان و دانشجویان با حقیقت دین و معارف اسلام است، انتشارات در این زمینه پیشرو است و تلاش دارد پاسخی علمی و دینی برای تمام سوالات این نسل داشته باشد.

خواندن کتاب اندیشه اسلامی ۲ (ویراست دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب اندیشه اسلامی ۲ (ویراست دوم) را به تمام دانشجویان و پژوهشگران و کسانی که به دنبال یک تفکر دینی برای حل سوالاتشان و رستگاری در دو جهان هستند پیشنهاد می‌کنیم.

الکتروشیمی تجزیه‌ای
محمد ادریسی
اصول و روش‌های برنامه‌ریزی شهری
غلامحسین مجتهدزاده
صنعت اوقات فراغت و راه‌های غنی‌سازی آن
محمدرضا سرمدی
نظارت و راهنمایی آموزشی در مدارس امروز
علی حسن‌زاده فروغی
اندیشه اسلامی ۱
ابوالحسن غفاری
اکوتوریسم و توسعه پایدار گردشگری روستایی
امیرعباس نجفی‌پور
سیستم‌های اندازه‌گیری دقیق
فریدرضا بیگلری
تفسیر موضوعی قرآن کریم
محمدعلی رضایی اصفهانی
تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی
زهرا جان‌احمدی
ایران؛ دیروز، امروز، فردا؛ تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران (ویراست دوم)
محسن نصری
مهندسی نرم افزار شی گرا؛ جلد اول
دیوید سی کونگ
اندیشه اسلامی ۱
جعفر سبحانی
شناخت و تحلیل فضای شهری
مریم چرخچیان
مختصر حقوق اساسی
محسن ملک افضلی اردکانی
دانش خانواده و جمعیت (ویراست جدید)
جمعی از نویسندگان
آیین زندگی؛ اخلاق کاربردی
اح‍م‍دح‍س‍ی‍ن‌ ش‍ری‍ف‍ی‌
احتمالا یک رخداد
پیتر سالمون
درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران
محمدرحیم عیوضی
درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران
محمدرحیم عیوضی
هنر رندانه به هیچ گرفتن
مارک منسون

نظرات کاربران

کاربر ۳۴۲۲۶۰۱
۱۴۰۰/۰۵/۱۲

اصلا جستجوش کار نمیکنه

کاربر ۴۵۹۸۴۳۸
۱۴۰۱/۰۳/۱۴

قابل سرچ نیست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۹۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۸۹۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان