دانلود و خرید کتاب ارباب سرنوشت جیمز آلن ترجمه امیرحسن مکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارباب سرنوشت اثر جیمز آلن

کتاب ارباب سرنوشت

معرفی کتاب ارباب سرنوشت

کتاب ارباب سرنوشت؛ سکان زندگی‌ات را در دست بگیر! اثری از جیمز آلن با ترجمه امیرحسن مکی است. این کتاب به مخاطبان کمک می‌کند تا اداره و کنترل زندگی خود را در دست بگیرند و سرنوشت خود را به همان صورتی که می‌خواهند، رقم بزنند.

درباره کتاب ارباب سرنوشت

جیمز آلن، فیلسوف، نویسنده، شاعر و بنیانگذار جنبش خودیاری و تفکر نوین است. او در کتاب ارباب سرنوشت می‌خواهد به مخاطبانش بیاموزد که چگونه سکان زندگی خود را به دست بگیرند و سرنوشتشان را رقم بزنند. اما چگونه؟

جیمز آلن به قانون علت و معلولی معتقد است. او بر این باور است که این قانون بر سراسر زندگی انسان‌ها حکم فرما است و زندگی را می‌توانند مانند زنجیره‌ای از علت و معلول‌ها دانست. هر عمل علتی دارد و هر فرد با علتی که انتخاب می‌کند، معلولی را برای خود رقم می‌زند. می‌توان گفت که اراده آزاد انسان‌ها، همان نیروی علت است و به این ترتیب، سرنوشت، زاییده آن است. انسان با انتخاب‌های خود که از آزادی و اراده‌اش نشات می‌گیرد، سرنوشت خود را می‌سازد و می‌تواند آن را به سمت خیر و نیکی یا شر و بدی سوق دهد. 

کتاب ارباب سرنوشت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام کسانی که به نیروی اختیار و اراده انسانی باور دارند، می‌توانند از مطالب عالی کتاب ارباب سرنوشت استفاده کنند. 

بخشی از کتاب ارباب سرنوشت

بدون نیروی اندیشه، هیچ کار ارزشمندی به وقوع نمی‌پیوندد، و پرورش شخصیتی ثابت و استوار که از آن تحت عنوان «نیروی اراده» یاد می‌شود، می‌بایست در اولویت وظایف انسان قرار بگیرد، زیرا برخورداری از آن برای بهبود زندگی مادی و معنوی بشر لازم و ضروری است. ثباتِ اراده، اساس موفقیت در تمام امور مادی و معنوی است و بدون آن انسان، حقیر و وابسته به دیگران می‌شود؛ انسانی مفلوک که می‌بایست آنچه خود دارد ز بیگانه تمنا کند.

از اشخاص سودجویی که با بوق و کرنا و تبلیغات تلاش می‌کنند رازِ پرورش اراده را در ازای مبالغی هنگفت به شما بفروشند، برحذر باشید؛ زیرا هیچ رمز و رازی در این کار نیست و تنها با چند روش عملی می‌توان اراده را تقویت کرد.

روش‌های واقعی پرورش اراده را تنها می‌توان در زندگی معمولی و روزمرهٔ مردم یافت، و به قدری آشکار و ساده است که اکثر مردم در جستجوی روش‌هایی پیچیده و رازآلود، بی‌توجه از کنارش رد می‌شوند.

انسان با کمی تعقل پی‌می‌برد که هم‌زمان نمی‌تواند هم ضعیف باشد هم قوی، و مادامی که بندهٔ امیال و هوس‌های پست خود است نمی‌تواند اراده‌اش را تقویت کند؛ پس، تنها راه برای قوی شدن، غلبه بر ضعف‌هایش است. تمام اسبابِ تقویت و پرورش اراده در ذهن و زندگی انسان فراهم است؛ او با شناسایی ضعف‌های خویش و ظفر یافتن بر آن‌ها می‌تواند اراده‌اش را تقویت کند. کسی که این حقیقت ساده و ابتدایی را درک کند، درمی‌یابد که تمام دانش لازم برای پرورش اراده در هفت قاعدهٔ زیر نهفته است:

۱. کنار گذاشتن عادات ناپسند.

۲. ایجاد عادات پسندیده.

۳. تمرکز کامل بر تکلیفی که در آن لحظه انجام می‌دهد.

۴. پرداختن به آنچه باید، بدون‌معطلی و با تمامِ قوا.

۵. زندگی منضبط.

۶. تسلط بر زبان.

۷. تسلط بر ذهن.

با پیروی جدی از این قواعد، هرکس می‌تواند اراده خود را تقویت کند و به واسطه آن از پسِ هر مشکلی برآید.

نظرات کاربران

کاربر ۱۰۹۰۳۰۰
۱۴۰۱/۱۰/۰۵

چرا تو توضیحات نوشتین 100 صفحه ولی فقط 40 صفحه س ?

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۴۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان