دانلود و خرید کتاب تبر شکوفه تقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تبر اثر شکوفه تقی

کتاب تبر

معرفی کتاب تبر

کتاب تبر اثری از شکوفه تقی با تصویرگری منوچهر دهقان است. این کتاب که بر اساس فیلمی از احمد عربانی نوشته شده است، داستان تبری است که به جنگل حمله‌ور می‌شود و می‌خواهد تمام جنگل را نابود کند و درختان را قطع کند. اما چیزی مانعش می‌شود...

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سال ۱۳۴۴ پایه‌گذاری شد، گسترده‌ترین شبکه کتابخانه‌های کودکان و نوجوانان را دارد و از برجسته‌ترین تولیدکنندگان کتاب کودک است. این سازمان علاوه بر کتاب، محصولات فرهنگی دیگری مانند فیلم و سرگرمی‌های سازنده و موسیقی نیز برای کودکان تولید می‌کند.

درباره کتاب تبر

تبر به جنگل حمله می‌کند. درخت‌ها ترسیده‌اند. گل شیپوری با صدای بلند دمیده است و به همه هشدار داده است، اما حالا دیگر دیر شده است. تبر به جنگل رسیده است و می‌خواهد تمام درخت‌ها را نابود کند. یکی از درخت‌ها تصمیم می‌گیرد جلو تبر ایستادگی کند، اما موفق نمی‌شود. ضربه‌های او کار خودش را می‌کند و درخت، ناراحت و تنها به زمین می‌افتد. تبر، خوشحال از پیروزی که به دست آورده بود، به سوی جنگل بعدی راه افتاد!

گل شیپوری با صدای بلند دمید و آماده باش اعلام کرد. اینبار، درختان تصمیم دیگری گرفتند. آن‌ها نباید به تبر اجازه می‌دادند که موفق شود و به هدفش برسد. آن‌ها می‌خواستند جلوی تبر ایستادگی کنند و تنها یک راه داشتند...

این کتاب کودکان را به خوبی با مفاهیمی همچون با هم بودن و تلاش همگانی برای رسیدن به یک هدف آشنا می‌کند و قدرت اتحاد و وحدت را نشان می‌دهد. 

کتاب تبر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم  

کودکان از خواندن این داستان زیبا و آموزنده لذت می‌برند. مربیان و والدین نیز می‌توانند از این داستان برای گفتگو با کودکان استفاده کنند. 

درباره شکوفه تقی 

شکوفه تقی در سال ۱۳۳۸ متولد شد. او روان‌شناس، ایران‌شناس، مذهب‌شناس و نویسنده ایرانی است. شکوفه تقی کتاب زیباترین آواز را در سال ۱۳۶۵ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر کرد و این کتاب به عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد. 

نظرات کاربران

ثریا
۱۴۰۰/۰۱/۱۶

من این کتاب رو دقیقا ۳۰ سال پیش خوندم. چقدر زمان زود می گذره، وقتی بازش کردم خاطرات کودکی برام زنده شدند.

کاربر ۱۶۲۲۳۵۹
۱۴۰۰/۰۵/۲۸

کتاب مفید نکته های آموزشی دارد

فرزانه
۱۴۰۰/۰۴/۱۶

خیلی خوبه که از بچگی به کودکانمون مفهوم اتحاد را یاد بدیم و اینطور زیر بار ظلم نخواهند رفت

Moti
۱۴۰۲/۰۸/۲۸

این کتاب سعی می‌کنه تا مفهوم اتحاد رو به بچه‌ها آموزش بده.

کاربر ۲۰۳۲۴۹۶
۱۴۰۲/۰۸/۲۱

با سلام و تشکر من این کتاب را سال ۶۴ کلاس اول بودم از فروشگاه کفش ملی که برای خرید کفش رفته بودم هدیه گرفتم و این اولین کتابی بود که به من هدیه داده شد و هرگز این خاطره از

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان