دانلود و خرید کتاب راهنمای دختران ۲ (چگونه پولدار شویم) نانسی هولیوک ترجمه فرخ بافنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای دختران ۲ (چگونه پولدار شویم) اثر نانسی هولیوک

کتاب راهنمای دختران ۲ (چگونه پولدار شویم)

معرفی کتاب راهنمای دختران ۲ (چگونه پولدار شویم)

کتاب الکترونیکی «راهنمای دختران ۲ (چگونه پولدار شویم)» نوشتهٔ نانسی هولیوک با ترجمهٔ فرخ بافنده در نشر ارس چاپ شده است. این کتاب پر است از نکاتی دربارهٔ این که نوجوانان چه طور می‌توانند پول به‌دست آورند و چگونه می‌توانند پول‌هایشان را خرج و پس‌انداز کنند.

درباره کتاب راهنمای دختران ۲ (چگونه پولدار شویم)

وقتی بچه بودید لازم نبود نگران پول و چیزهایی از این دست باشید، چرا که پدر و مادرتان خودشان مواظب این مسائل بودند؛ ولی حالا که به سن نوجوانی رسیده‌اید، هم خودتان مقداری پول دارید و هم خیلی بیشتر از قبل می‌توانید در مورد نحوهٔ استفاده از آن تصمیم بگیرید. احتمالاً بعضی از این تصمیم‌ها عاقلانه هستند و بعضی نه. در ضمن بهتر است بدانید که «شمِّ اقتصادی» خیلی خوب است.

با مطالعهٔ این کتاب می‌توانید شمّ اقتصادی خود را پرورش داده و راه‌های استفادهٔ بهتر از پولتان را پیدا کنید.

کتاب راهنمای دختران ۲ (چگونه پولدار شویم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به همهٔ دختران در سنین نوجوانی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب راهنمای دختران ۲ (چگونه پولدار شویم)

همچنین عادت‌ها و دیدگاه‌هایی در مورد پول داری، که در خانواده‌ای که در آن بزرگ شده‌ای شکل گرفته‌اند. دختری که پدر و مادرش خیلی راحت دربارهٔ مسائل مالی حرف می‌زنند، جور دیگری به پول نگاه می‌کند، تا دختری که وقتی صورت حساب‌ها از راه می‌رسند، پدر و مادرش نگران می‌شوند یا با هم شروع به جر‌و‌بحث می‌کنند. دختری که از کودکی دیده مادرش اجناس حراجی می‌خرد، عادت‌های خرج کردنش احتمالاً متفاوت با دختری است که فقط دیده مادرش راحت هر چیزی را که دلش می‌خواهد می‌خرد. تجربه‌های یک دختر می‌تواند باعث شود او از آدم‌هایی که پول بیشتری دارند خوشش بیاید یا بدش بیاید، یا از آدم‌هایی که پول کم‌تری دارند، خوشش بیاید یا نیاید. تمام این حرف‌ها یعنی این که: ممکن است احساسات تو دربارهٔ پول پیچیده باشد، ولی شیوه‌ای که از پول استفاده می‌کنی، نباید این‌طور باشد. وقتی که می‌خواهی در مورد پولت تصمیمی بگیری، خونسرد باش و سعی کن همهٔ جوانب را روشن و شفاف ببینی. بگذار این سه سؤال اساسی در فرایند تصمیم گیریت راهنمای تو باشند:

۱. در حال حاضر وضع ماليت چگونه است؟

۲. می‌خواهی از نظر مالی به چه وضعیتی برسی؟

۳. چطور به آن وضعیت مالی می‌رسی؟

نظرات کاربران

یه بشری
۱۴۰۲/۰۸/۱۸

کتابش مثل همون عنوانش داشت توضیح می‌داد چطوری پولدار بشیم ولی خب گرچه خودم نفهمیدم چیشد و زیاد خوشم نیومد اگر خواستین بخونین اگر نه هرجور خودتون میدونین

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۱۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان