دانلود و خرید کتاب صد راز برای شناخت مردان زویا حجتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صد راز برای شناخت مردان اثر زویا حجتی

کتاب صد راز برای شناخت مردان

معرفی کتاب صد راز برای شناخت مردان

کتاب صد راز برای شناخت مردان نوشته زویا حجتی است. این کتاب به شما کمک می‌کند مردها را بهتر بشناسید و بتوانید ارتباط بهتری با آنها برقرار کنید.

این کتاب به شما کمک می‌کند درک بهتری از جهان مردان داشته باشید و بتوانید ارتباط بهتری با دنیای مردان برقرار کنید. طبق نظر زویا حجتی مردان درگیر کلیشه‌های رفتاری مشترکی هستند که با درک آنها می‌توانید وارد دنیایشان شوید. 

از نظر نویسنده این کتاب برای زنانی که فکر می‌کنند دنیای مردان را نمی‌شناسند مناسب است چون کمک می‌کند ویژگی‌های مشترک بین مردان را پیدا کنند و به یک الگو در رفتار با آنها برسند.

خواندن کتاب صد راز برای شناخت مردان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شناخت بهتر دنیای مردان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صد راز برای شناخت مردان

۱

مردان دوست دارند، برای فرزندان، دوستان و اقوام‌شان یک قهرمان باشند، از کاستی‌های آنها، با احتیاط و در زمان تنهایی صحبت کنید، هیچ وقت، هیچ وقت غرور آنها را جلوی دیگران خرد نکنید.

۲

یادتان باشد، مردها در مقابل فشار روانی ناشی از سقوط اقتصادی یا ورشکستگی از خانم‌ها ضعیف‌ترند و زودتر دچار عوارض و بیماری‌هایی مانند سکتهٔ قلبی می‌شوند، در چنین مواقعی از او حمایت کنید، سرزنش فایده‌ای ندارد.

۳

مردها دوست دارند شما ایمان داشته باشید، که آنها همهٔ کارها را مانند یک « مرد » انجام می‌دهند، از قدیم و ندیم گفته‌اند که خانم‌ها هنرپیشه‌های خوبی هستند، در این مورد بخصوص، تظاهر مهم‌تر از ایمان قلبی است.

۴

هیچ مردی از زندگی در کنار همسری قرقرو، احساس خشنودی و رضایت نمی‌کند، همیشه حد را نگه دارید.

۵

یکی از مهم‌ترین نیازهای مردان، اطمینان از این موضوع است، که همسرشان به آنها افتخار می‌کند، پول و قدرت همه چیز نیستند، شرافت، اخلاق خوب، سخت‌کوشی، امید، وفاداری، تسلیم نشدن در مقابل حوادث روزگار، همه و همه قابل تحسین هستند، بهانه‌ای برای تحسین کردن بیابید.

۶

مردان متولد فروردین رُک و راست، تند و آتشین مزاج و پُرحرارت، عاشق پیشه، حادثه جو، حسود، پُرتوقع و ریاست طلب هستند که دوست دارند رهبر و فرمانده باشند. اگر در جستجوی یک مرد سربراه، همیشه یکنواخت، و صد در صد مطمئن و امن و امان هستید، قبل از گفتن « بله » به مرد فروردین، تمام فکرهای‌تان را بکنید. اما اگر طالب عشق و هیجان هستید، او بهترین مرد دنیاست. 

اگر شوهرتان متولد اولین ماه سال است، فقط و فقط وقتی به کمکش بروید که از شما مدد بخواهد. درست است که شما همسرش هستید اما باید همیشه یکی دو قدم خود را از او عقب‌تر نگاه دارید.

۸

بعضی از مردها پدر بودن را دوست دارند، اما در عین حال ممکن است نسبت به بچه‌هایش نوعی حسادت خاص نیز نشان بدهند و اگر ببینند که بچه‌ها برای مادرشان یا مادرشان برای بچه‌ها بیش از او ارزش قائلند، گرفتار حسادت می‌شود و یک حالت بی‌تفاوتی نسبت به آنها یا شما پیدا می‌کند. سعی کنید، همدلی و تعادل و مساوات در خانواده برقرار باشد و سلسله مراتب رعایت حق در خانواده را نیز رعایت کنید: اول روح و جسم خود، دوم همسر و بعد فرزندان.

۹

مرد متولد اردیبهشت دیر ناراحت می‌شود ولی اگر ناراحت بشود دنیا را به هم می‌ریزد. در این حالت بگذارید خودش آرام شود، هیچ تلاشی در جهت آرام شدن او انجام ندهید در غیر این صورت پشیمان می‌شوید.

نظرات کاربران

ماهك
۱۴۰۰/۰۲/۰۶

کتاب روانشناسیه یا طالع بینی؟ مرد متولد فروردین و اردیبهشت دیگه چیه توی کتاب؟

امیر
۱۴۰۰/۰۵/۲۷

غیر علمی سطحی و در نهایت، بی ارزش پولتون رو هدر ندید. کتاب هم یهو از نصفه شروع میشه

Naz
۱۴۰۰/۰۱/۱۳

چرا نصفه شروع می‌شه؟!

maryam
۱۴۰۰/۰۷/۲۳

کتاب خوبیه ولی از نصفه شروع شد اگه کامل بود خوب بود ..لطفا پیگیری کنید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۲۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان