دانلود و خرید کتاب آلفرد هیچکاک چه کسی بود؟ پام پولاک ترجمه ابوالفضل طاهریان ریزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آلفرد هیچکاک چه کسی بود؟ اثر پام پولاک

کتاب آلفرد هیچکاک چه کسی بود؟

معرفی کتاب آلفرد هیچکاک چه کسی بود؟

کتاب آلفرد هیچکاک چه کسی بود؟ از مجموعه کتاب‌های به سوی موفقیت و نوشته پام پولاک و مگ بلویسر است که با ترجمه ابوالفظل طرهریان ریزی منتشر شده است. کتاب آلفرد هیچکاک چه کسی بود؟ به زندگی آلفرد هیچکاک، فیلم ساز، تهیه‌کنده و فیلم‌نامه‌نویس بریتانیایی می‌پردازد و او را به نوجوانان معرفی می‌کند.

درباره کتاب آلفرد هیچکاک چه کسی بود؟

آلفرد هیچکاک در ۱۳ آگوست ۱۸۹۹ به دنیا آمد. برادرش ویلیام و خواهرش نلی نه و هفت ساله بودند. پدر آلفرد، ویلیام، یک فروشگاه مواد غذایی را اداره می‌کرد و مادرش اِما، به خوبی از بچه‌ها مراقبت می‌کرد. این خانواده بالای فروشگاه مواد غذایی زندگی می‌کردند. زندگی در خیابان ۵۱۷ بسیار آرام بود.

آلفرد از همان کودکی دوست داشت تنها باشد. در جمع‌های خانوادگی، او در گوشه‌ای می‌ایستاد و دیگران را تماشا می‌کرد. اگرچه کودکان دیگری نیز بودند که در خیابان او زندگی می‌کردند، اما آلفرد همیشه با خودش بازی می‌کرد یا بازی بچه‌های دیگر را تماشا می‌کرد. از نظر او، لذت این کار بیشتر از بودن در کنار دیگران بود. آلفرد تا هشت سالگی تمام خطوط تراموا را در لندن سوار شده بود. او سوار بر کشتی‌های بخار، رودخانه را تا دهانه رودخانه تیمز رفته بود! او عاشق سوار شدن به تاکسی و کشتی‌های بزرگ بود و نقشهٔ تمام مسیرهای آنها را نگه می‌داشت. او همچنین جدول زمان‌بندی قطارها را به خاطر می‌سپرد (ساعات ورود و خروج). از نظر آلفرد، پی‌گیری این برنامه‌ها به اندازهٔ خواندن داستان‌های پلیسی هیجان‌انگیز بود....

اگر دوست دارید ادامه سرگذشت هیچکاک را بخوانید در این کتاب با او همراه شوید.

 خواندن کتاب آلفرد هیچکاک چه کسی بود؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه نوجوانان علاقه‌مند به سرگذشت‌نامه خوانی مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب آلفرد هیچکاک چه کسی بود؟

در زمان ورود هیچکاک‌ها در سال ۱۹۳۹ بسیاری از کارگردانان، نویسندگان و بازیگران انگلیسی در هالیوود حضور داشتند. اما هیچک ترجیح می‌داد ستارگان فیلم جدیدش، کلارک گیبل و کارول لومبارد باشند.

روزهای ابتدایی هیچک در هالیوود، وی بر ساخت اولین فیلم آمریکایی خود، ربه‌کا، با بازی جوآن فونتین و لارنس اولیویه تمرکز کرد.

کلارک گیبل و کارول لومبارد

کلارک گیبل (۱۹۰۱–۱۹۶۰) در بیش از شصت فیلم از سال ۱۹۳۱ تا زمان مرگ وی در سال ۱۹۶۰ به عنوان یک پیشرو در سینما شناخته می‌شود. از جمله فیلم‌ها می‌توان به برباد رفته، بن‌هور، هرگز رهایش نکن و... اشاره کرد.

کارول لومبارد (۱۹۴۸–۱۹۰۸) ستاره پردرآمد هالیوود در اواخر دهه ۱۹۳۰ بود. او برای بازی درخشان در نقش‌های کمدی و معروف شناخته شده بود. کارول لومبارد در سال ۱۹۳۲ به طور مشترک در فیلم هیچ یک از مردانش هم‌بازی شدند و در سال ۱۹۳۹ با هم ازدواج کردند. پس از مرگ او، کلارک هرگز آن موفقیت‌ها را ترک نکرد.

نظرات کاربران

الف . ح ۸۹
۱۴۰۰/۰۹/۲۱

بسیار کتاب خوبی بود و زندگی هیچکاک که از بزرگترین کارگردانان جهان است رو بسیار روان روایت کرد و من خواندم و به شما هم پیشنهاد میکنم بخوانید از اپلیکیشن طاقچه تشکر میکنم که این کتاب رو در اخیار ما

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان