دانلود و خرید کتاب چگونه راز زندگی ام را متحول کرد راندا برن ترجمه نفیسه معتکف
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه راز زندگی ام را متحول کرد اثر راندا برن

کتاب چگونه راز زندگی ام را متحول کرد

معرفی کتاب چگونه راز زندگی ام را متحول کرد

کتاب چگونه راز زندگی ام را متحول کرد اثر راندا برن با ترجمه نفیسه معتکف است. این کتاب از چگونگی تاثیر قدرت راز و قانون جاذبه در تحول و دگرگونی زندگی صحبت می‌کند. 

درباره کتاب چگونه راز زندگی ام را متحول کرد

راندا برن در کتاب چگونه راز زندگی ام را متحول کرد با زبانی قابل فهم درباره مراحل مختلف و چگونگی استفاده از قانون راز برای تحول زندگی شخصی صحبت می‌کند. او در این کتاب مراحل مختلف این کار را بیان می‌کند. هرچند ممکن است سخت به نظر برسد اما استفاده از این قانون سه مرحله بیشتر ندارد: باید درخواست کنیم. باور داشته باشیم که به خواسته‌مان خواهیم رسید و سپس آن را دریافت کنیم. 

در قدم بعدی راندا برن از راز صحبت می‌کند. او به وسیله راز موفق شده است تا به شادی و سلامتی برسد. شغل دلخواهش را پیدا کند، به ثورتی که می‌خواهد برسد و روابطش را طوری تغییر دهد که زندگی‌اش را سالم و سازنده کند. او در این کتاب مثال‌هایی از زندگی افراد موفق می‌آورد و با کمک این مثال‌ها به ما مسیر تغییر زندگی به وسیله راز را نشان می‌دهد. 

اگر از خود می‌پرسید راز چیست باید بدانید که تمام کائنات بهم پیوسته‌اند. افکار ما به راحتی می‌تواند بر زندگی خودمان، محیط اطراف و افراد پیرامونمان تاثیر بگذارد. به همین دلیل است که باید مثبت اندیشی را بیاموزیم. راز به ما یاد می‌دهد چگونه با کمک قدرت تفکرمان خواسته‌هایمان را به سمت خودمان جذب کنیم. 

آشنایی با راز راز نوعی از آگاهی را به ما هدیه می‌کند که توان ایجاد تغییر و تحول را در زندگی ما دارد. در حقیقت راز قرار است برای ما از قدرت اندیشه و تفکراتمان بگوید. اندیشه‌ای که از آن ماست و دنیای پیرامون ما را می‌سازد. به همین دلیل خواندن این کتاب و آشنا شدن با قدرت بی‌نظیر افکار ما و انرژی مثبت وجودمان می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد. ما با کمک این کتاب می‌توانیم انتخاب کنیم که زندگی شادی داشته باشیم و با شغل دلخواه، سلامتی، ثروت و روابطی سالم به تمام خواسته‌هایمان برسیم.

خواندن کتاب چگونه راز زندگی ام را متحول کرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب چگونه راز زندگی ام را متحول کرد را به تمام کسانی که کتاب‌های دیگر این مجموعه را خوانده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره راندا برن 

راندا برن نویسنده معروف و تهیه‌کننده ۲۶ اوت ۱۹۴۵ در ملبورن متولد شد. او را در دنیا به دلیل نوشتن کتاب راز و کتاب‌هایی که بعد از آن و در ادامه راز منتشر کرد می‌شناسند. مجله تایم در سال ۲۰۰۷ راندا برن را به عنوان تاثیرگذارترین فرد دنیا معرفی کرد. علاوه بر این، زمانی که اپرا وینفری، از او دعوت کرد تا به برنامه مشهورش بیاید، میزان شهرت او چند برابر شد.

فهرست

  • چگونه درخواست کردم، باور کردم، و دریافت کردم.
  • چگونه برای کسب شادی از راز استفاده کردم.
  • چگونه از راز برای کسب ثروت استفاده کردم.
  • چگونه از راز برای تغییر روابط استفاده کردم.
  • چگونه از راز برای سلامتی استفاده کردم.
  • چگونه از راز برای شغل خود استفاده کردم.
  • چگونه با استفاده از راز زندگی‌ام متحول شد.
معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۰٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۴۰٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان