دانلود و خرید کتاب سه شنبه ها با موری میچ البوم ترجمه جمیل ابریشمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سه شنبه ها با موری اثر میچ البوم

کتاب سه شنبه ها با موری

نویسنده:میچ البوم
انتشارات:نشر پنگوئن
امتیاز:
۳.۹از ۱۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سه شنبه ها با موری

کتاب سه شنبه ها با موری اثر بی‌نظیر میچ آلبوم اولین بار در سال ۱۹۹۷ منتشر شد و تاکنون از تاثیرگذارترین و پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده‌است. این داستان روایت انس گرفتن شاگردی با یکی از استادانش است که هر بار درسی از زندگی به او می‌دهد و در تلاش است تا خودش را به کمال برساند. 

این اثر را با ترجمه جمیل ابریشمی در دست دارید. 

درباره کتاب سه شنبه ها با موری

کتاب سه شنبه ها با موری، روایت انس گرفتن استاد پیری با شاگردش در آخرین روزهای عمرش است. این استاد که پروفسور شوارتز موری نام دارد به بیماری ای ال اس دچار است. این بیماری‌ به تدریج بدن را از کار می‌اندازد و سلول‌ها و بافت‌های ماهیچه‌ای را تخریب می‌کند.

شاگردش هر سه‌شنبه به دیدار استاد می‌رود. در پای صحبت‌های او می‌نشیند و از او درس زندگی فرا می‌گیرد. این دیدارها مانند کلاس‌های درس هستند و یادگیری‌های عمیقی برای شاگرد دارند. کلاسی که مانند درس‌های دانشگاه امتحان ندارد اما بسیار عمیق‌تر است. آن‌ها از مفاهیم بسیاری مانند دنیا، مرگ، زندگی، خانواده، فرهنگ، بخشش، دانایی، ازدواج صحبت می‌کنند و با هم در مسیری قدم می‌گذارند که به سوی کمال انسانی می‌رود. 

در سال ۱۹۹۹ فیلمی با اقتباس از همین کتاب و به کارگردانی میک جکسون، با همین نام ساخته شد که جوایز و افتخارات بسیاری را از آن خود کرد. 

کتاب سه شنبه ها با موری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب درباره زندگی حرف می‌زند و بینشی عمیق را درباره چگونگی زندگی کردن و لذت بردن از آن به شما منتقل می‌کند و برای دوست‌داران داستان‌های پر مفهوم مناسب است.

درباره میچ آلبوم 

میچ دیوید آلبوم ۲۳ می سال ۱۹۵۸ در نیوجرسی آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده آمریکایی و روزنامه‌نگار، فیلمنامه‌نویس، نمایشنامه نویس، مجری رادیو و تلویزیون و نوازنده است. کتاب‌های میچ آلبوم بیش از ۳۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شده‌اند و او به دلیل داستان‌های الهام بخشش معروف شده است.

از آثار معروف او می‌توان به در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند، نفر بعدی که در بهشت ملاقات می کنید، سه شنبه ‌ها با موری و به اولین تماس تلفنی از بهشت اشاره کرد. 

میچ آلبوم و همسرش، جینین سابینو، در میشیگان زندگی می‌کند.

نظرات کاربران

آنیلا
۱۳۹۹/۱۱/۰۶

چندین بار این کتاب روخوندم و هر بار نتیجه‌‌ای جدید برام داشت خیلی زیبا بودپر از معنا و مفهوم و درک درست از زندگی هر بار با خوندنش اشــــک ریختم زندگی رو بهتر از قبل شناختم ای کاش خیلی زودتر این کتاب رو

- بیشتر
nunuei
۱۴۰۱/۰۲/۱۸

چطور یه پیرمرد بیمار که بوی دارو میده و بهش سوند وصله؛ دائما در حال سرفه است و توی دستمالش تف میکنه میتونه از پشت خطوط یه کتاب انقدر دوست داشتنی و ارزشمند باشه و هیچکدوم از به اصطلاح کثیفی‌های

- بیشتر
کاربر ۳۵۶۶۰۹۳
۱۴۰۱/۰۲/۲۴

نگاه موری را دوست داشتم

Bahar
۱۴۰۰/۰۳/۱۶

زیبا بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۰۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

حجم

۶۰۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان