دانلود و خرید کتاب تحول دیجیتال زئوس کراوالا ترجمه مهران باوند سوادکوهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحول دیجیتال اثر زئوس کراوالا

کتاب تحول دیجیتال

معرفی کتاب تحول دیجیتال

کتاب تحول دیجیتال، ترجمه شده توسط مهران باوند سوادکوهی دانش آموخته مدرسه کسب وکار ادینبورگ، کتاب تحول دیجیتال، چگونگی تغییر جهان و استفاده مشتریان و کارکنان در به کارگیری فناوری‌های جدید را جهت بهبود روش‌های برقراری ارتباط و همکاری بررسی می‌کند. این کتاب شش فصل کوتاه را در بر می‌گیرد که شامل موارد زیر است:

  • محرک ها و فرصت‌ها در تجارت مدرن دیجیتال
  • چگونگی تکامل محل کار دیجیتال و موارد کلیدی استفاده از آن 
  • تجربه مشتریان در یک دنیای دیجیتال سیار
  • نحوه ایجاد یک استراتژی دیجیتال برای سازمان شما
  • نحوه گسترش راه حل‌های تعاملی و ارتباطی در کسب و کار دیجیتال
  • ویژگی‌ها و قابلیت‌های الزامی که شما برای مشارکت در تحولات دیجیتال باید داشته باشید

درباره کتاب تحول دیجیتال

کسب وکار دیجیتال، کاربردی از فناوری جهت ساخت مدل‌های عملیاتی جدید، روندها، نرم‌افزارها و سیستم‌هایی است که همگرایی بیشتر بین مردم، کسب و کارها و سایر ذینفعان را ایجاد میکند. این پیشرفت‌ها فرصت‌های خدمات و تولید جدیدی را ایجاد می‌نماید. همچنین باعث تحول در عملیات تجاری، افزایش توان شرکت‌ها برای درآمد بیشتر، مزایای رقابتی و دستیابی به کارایی بیشتر می‌شود.

مزیت رقابتی، مبتنی بر استفاده فوری از فرصت‌ها توام با سازگاری سریع تغییرات در بازار یا صنایع مربوط به یک سازمان است. آنهایی که می‌توانند به چنین سطحی از زبردستی برسند، در این رقابت حرکت جهشی خواهند داشت. در حالی که دیگران برای بقای خود در کشمکش خواهند بود. بنابراین دیجیتال‌سازی- فرآیند گذار به کسب وکار دیجیتال - باید در صدر لیست اولویت‌های رهبران فناوری اطلاعات و کسب و کارها قرار گیرد.

رهبران بازار فقط کسانی نیستند که بهترین تولید، پایین‌ترین قیمت یا حتی بهترین افراد را داشته باشند. امروزه برای رهبری بازار در هر صنعتی توانایی استفاده سریع از فرصت‌ها در تغییر فوری بازار نیاز است.

این همیشه صحیح است، اما تغییر در رهبری بازار طی دهه‌های گذشته رخ داده است. برای مثال در دهه ۱۹۸۰خرده‌فروشان بیگ‌باکس به طور کامل مدیریت موجودی در سازمان‌های خرده‌فروشی را بازتعریف کردند. با این حال، این کار برای تاثیرگذاری دو دهه به طول انجامید و نه تنها صنعت خرده‌فروشی بلکه تمام زنجیره ارزش میبایست به طور کامل درک و بازنگری میگردید.

امروزه سازمان‌های دیجیتالی در کمتر از پنج سال همان تاثیر را می‌گذارند.

تغییر به سوی بانکداری دیجیتال، تصور رایج از شعبه‌های فیزیکی با کارمندان مستقر در آن را از بین میبرد. امروزه شعب بانک‌ها در هر جایی وجود دارد. پاسخگوی مجازی ATM مفهوم پیشرفته‌ای از ATM است که به اشخاص اجازه تعامل از طریق ویدیو را در زمان دلخواه مشتری می‌دهد. این کار نیاز به حضور پاسخگوی انسانی در بانک‌ها را برطرف می‌سازد.

تحول دیجیتال در صنعت ساخت وتولید تغییر اساسی ایجاد خواهد کرد. مشتریان قادر خواهند بود با ترکیب افزودنی ها یا ساخت مجازی و چاپ سه بعدی ، محصول خود را سفارش دهند یا حتی طراحی کنند. «ساخت هوشمند» اینترنت اشیا (IoT) را به کار می‌گیرد تا از طریق ارتباط دستگاه‌ها و تجهیزات با یکدیگر مداخله انسان را به حداقل رسانده و بهره‌وری و تولید را بهبود دهد.

کلید موفقیت در عصر دیجیتال اطمینان از سطح بالای تعهد کارکنان است. یک کارمند متعهد به کارمندی که سرمایه عاطفی شرکت به حساب می‌آید، بسیار انگیزه می‌دهد و باعث ارائه نوآوری می‌شود. متاسفانه تحقیق اخیر گلاپ و ZK نشان می‌دهد که تنها 13 درصد کارکنان متعهد هستند.

تحولات در اقدامات شغلی مدرن فراتر از تطبیق با نیازهای شخصی و اختیارات کار در خانه، حرکت کرده است. کارمندان انتظار روش‌های جدید کاری را دارند. مثلا اینکه بتوانند از یک کافی‌شاپ یا محلی دیگر وارد شبکه شوند و یا دفتر کاری در خانه داشته باشند. یا حتی فراتر از آن مایلند که همه کار خود را با یک گوشی هوشمند انجام دهند. شواهد محکمی وجود دارد که در دهه گذشته کارمندانی که گهگاه اجازه کار در خانه را داشته‌اند موجب بهره‌وری بالاتری شده‌اند. اما بسیاری از مشاغل و مدیران هنوز در برابر این مدل کاری جدید مقاومت می‌کنند.

امروزه در محیط‌های فرارقابتی، تجربه مشتریان یک مزیت کلیدی به حساب می‌آید. بیش از هر زمان دیگری این تجربه از طریق تعاملات دیجیتالی شکل می‌گیرد. در حالی که هنوز بیشترین ارتباطات مشتریان به صورت شنیداری است، اما اکنون آنان بسیار بیش از قبل به روش‌های دیجیتال مانند ایمیل، پیام متنی، چت و رسانه‌های اجتماعی تکیه می‌کنند. برای مثال فورستر ادعا می‌کند که استفاده از گزینه‌های خودمحور وب در سال ۲۰۱۴ تا ۷۶ درصد افزایش یافته است. ۵۸ درصد از مصرف‌کنندگان چت آنلاین، ۳۸ درصد پیام‌رسانی متنی و ۳۷ درصد توییتر را انتخاب کردند.

تحول به سوی یک کسب و کار دیجیتال باید در صدر اولویت‌های رهبران تجاری و فناوری اطلاعات قرار گیرد. در مورد بسیاری از سازمان‌ها هیئت‌مدیره که عامل موفقیت طولانی‌مدت یک کسب و کار است، آغازگر تغییرات دیجیتال به منظور ایجاد ماهرانه زیربنایی است که شرکت را قادر می‌سازد به سرعت با روندهای تجاری در حال پیشرفت هماهنگ شود.

وقتی صحبت از تحولات دیجیتال می‌شود این به معنی «دکمه آسان» نیست.

کتاب تحول دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد میکنیم ؟

گفته می‌شود که فرضیات بیشتر، عمر بی‌فایده آن‌ها را بیشتر می‌کند، اما با این حال ما تعداد کمی از آن‌ها را مد نظر قرار می‌دهیم. ما دراصل فرض می‌کنیم که شما یک مدیر اجرایی یا به نوعی، عضوی از یک تیم یک کسب و کار یا سازمان هستید. شما می‌خواهید با استفاده مبتکرانه از فناوری‌های ارتباطی و تعاملی، روش‌هایی برای بهبود تجربه دیجیتال مشتریان و کارمندانتان بیابید. همچنین فرض می‌کنیم که شما لزوما یک متخصص فناوری اطلاعات (فناوری اطلاعات ) نیستید. ما همه سرواژه‌های مبهم (مانند فناوری اطلاعات ) را برای شما تشریح می‌کنیم. اما حتی اگر یک خواننده متخصص هم باشید، باز هم طالب خواندن این کتاب خواهید بود. زیرا بهتر است با ضروریات تحولات دیجیتال آشنا شوید.

خواندن کتاب تحول دیجیتال به تمامی فعالین حوزه کسب وکار ، دانشجویان و اساتید ، مدیران ارشد و عملیاتی ، اقتصاد دان ها ، پژوهشگران ، استارت آپ ها و فین تک ها توصیه میگردد .

در باره مهران باوند سوادکوهی

ایشان دانش آموخته در حوزه های نرم افزار ، MBA و DBA مدیریت استراتژیک ازمدرسه کسب وکار ادینبورگ دانشگاه هریوت وات ودارای سوابق مدیریت و عملیاتی از سال ۱۳۶۹ در پروژه های متوسط و بررگ در صنایع مختلف و ملی است . مدیریت پرو|ژه و فعالیت در حوزه هایی مانند ERP ، معماری سازمانی ، برنامه‌ریزی استراتژیک ، تحول دیجیتال ، بانکداری دیجیتال، مهندسی سازمان، توسعه کسب وکارهای داخلی و خارجی و چاپ کتب مختلف مدیریتی و فناوری اطلاعات از جمله افتخارات ایشان است.

بخشی از کتاب تحول دیجیتال

کسب وکار دیجیتال، کاربردی از فناوری جهت ساخت مدل‌های عملیاتی جدید، روندها، نرم‌افزارها و سیستم‌هایی است که همگرایی بیشتر بین مردم وکسب و کارها وسایر ذینفعان را ایجاد مینماید. این پیشرفت‌ها، فرصت‌های خدمات و تولید جدیدی را ایجاد می‌نمایند. همچنین باعث تحول در عملیات تجاری، افزایش توان شرکت‌ها برای درآمد بیشتر، مزایای رقابتی و دستیابی به کارایی بیشتر می‌شود.

کسب وکار دیجیتال، کاربردی از فناوری جهت ساخت مدل‌های عملیاتی جدید، روندها، نرم‌افزارها و سیستم‌هایی است که همگرایی بیشتر بین مردم، کسب و کارها و سایر ذینفعان را ایجاد میکند. این پیشرفت‌ها فرصت‌های خدمات و تولید جدیدی را ایجاد می‌نماید.

مزیت رقابتی، مبتنی بر استفاده فوری از فرصت‌ها توام با سازگاری سریع تغییرات در بازار یا صنایع مربوط به یک سازمان است. آنهایی که می‌توانند به چنین سطحی از زبردستی برسند، در این رقابت حرکت جهشی خواهند داشت. در حالی که دیگران برای بقای خود در کشمکش خواهند بود.

رهبران بازار فقط کسانی نیستند که بهترین تولید، پایین‌ترین قیمت یا حتی بهترین افراد را داشته باشند. امروزه برای رهبری بازار در هر صنعتی توانایی استفاده سریع از فرصت‌ها در تغییر فوری بازار نیاز است.

سازمان‌هایی مانند آمازون که در عصر اینترنت متولد شدند این صنعت سنتی را متحول کردند. برخی از کسب وکارها به سرعت سازگار شدند و در صحنه رقابت ماندند. در حالی که سایرین نتوانستند و برای ماندگاری خود دچار مشکل شدند. اینترنت برای هر کاری که ما انجام می‌دهیم جامع و فراگیر است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۹,۲۰۰
تومان