دانلود و خرید کتاب تابوی جنسی، از تقدس تا تنفر (جلد نهم) کمال هادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تابوی جنسی، از تقدس تا تنفر (جلد نهم) اثر کمال هادی

کتاب تابوی جنسی، از تقدس تا تنفر (جلد نهم)

معرفی کتاب تابوی جنسی، از تقدس تا تنفر (جلد نهم)

کتاب تابوی جنسی(از تقدس تا تنفر) اثر کمال هادی، جلد نهم از مجموعه حلقه‌های‌گمشده در نظام خانواده است که به بررسی علل و چگونگی رفتارها و مشکلات جنسی انسان پرداخته و با معرفی نیاز جنسی به عنوان یک امر طبیعی راهکارهایی علمی و عملی برای کنار آمدن و ارضای آن ارائه می‌دهد. کتاب حاضر برای ارتقاء سواد جنسی کلیه سنین و اقشار جامعه که به‌خاطر نداشتن سواد جنسی و آموخته‌‌های غلط خود از دیگران و رسانه‌ها به انواع انحرافات جنسی کشیده شده یا در روابط زناشویی خود دچار ناسازگاری هستند، نگاشته شده است.

درباره کتاب تابوی جنسی «از تقدس تا تنفر»

این کتاب با نگرشی نو به موضوع جنسی که از نیازهای اساسی و طبیعی هر موجود زنده ازجمله انسان است، تابوی چندین هزار ساله آن را شکسته و پنجره‌ای تازه به روی افراد و جامعه می‌گشاید که با تغییر نوع نگاه، ترس، سرکوب، پنهان‌کاری و دنیایی از مسائل پشت پرده و حواشی آن کنار آمده و برای همیشه خود را از این بن بست تاریک رها سازد. با مطالعه این کتاب خواننده خواهد توانست اصول صحیح رفتارشناسی جنسی را فراگرفته و در زندگی به‌کار گیرد- سواد جنسی لازم را برای یک زندگی سالم فرا گیرد- تابوهای ‌حاکم برروابط جنسی‌‌‌را شناخته و بطور اصولی باآن‌ها برخورد نماید- به اختلالات‌‌‌جنسی وتاثیرآن‌ها درفرد و روابط زناشویی شناخت‌‌‌حاصل کند. همچنین با مطالعه این کتاب شما با اصول و مهارت‌هایی آشنا می‌شوید که در برخورد با مشکلات جنسی خود، همسر یا فرزندتان ضمن پذیرش آن به عنوان امری طبیعی به‌طور معقول و منطقی با آن کنار آمده و اختلالات احتمالی را به راحتی تشخیص داده و به کمک یک درمانگر خوب درمان کنید.

خواندن کتاب تابوی جنسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به مشاوران خانواده و کسانی توصیه می‌کنیم که سال‌هاست از نیازها، مشکلات یا احتمالاً  اختلالات، سوء استفاده‌ها یا افشاگری‌های جنسی خود یا همسر و فرزندشان رنج برده و در مردابی از شرم، رسوایی یا احساس گناه دست و پا می‌زنند.

درباره کمال هادی

کمال هادی خانواده درمانگر تخصصی مـراکز مشاوره- همکار صدا و سیما در برنامه های آموزش خانواده- مدرس کارگاه‌های تحکیم خانواده، دوره های تامین مدرسی مدرسان آموزش خانواده و دانشگاه‌‌‌‌‌ ضمن خدمت فرهنگیان می‌باشد که دوره های تخصصی (workshop) انجمن علمی روانشناسی بالینی ایران را گذرانده است.

بخشی از کتاب تابوی جنسی از تقدس تا تنفر

امروزه مخالفین آموزش جنسی بر این باور غلط متمرکز هستند که صحبت در مورد مسائل جنسی موجب تحریک و بیداری زودرس جنسی کودکان و نوجوانان می‌شود! این استدلال بدان می‌ماند که آگاهی افراد در مورد میکروب‌ها، مضرات الکل، سیگار، ایدز، کرونا و موادمخدر به افزایش‌آن‌ها منجر خواهدشد! آن‌وقت نباید برای افراد در خصوص مضرات آن‌ها نیز اطلاعاتی داده شود؛ چون بدان‌‌ها ترغیب خواهند شد! این ساده‌لوحانه‌ترین توجیه جهت عدم آموزش کودکان و نوجوانان و حتی بزرگ‌سالان در این خصوص است؛ چراکه اغلب افراد مبتلا به هرکدام از آسیب‌های اجتماعی و جنسی اظهار می‌دارند که اگر از اول اطلاعات کافی داشته و به مضرات آن‌ها واقف بودند، هرگز مبتلا نمی‌شدند. شما چه بخواهید و چه نخواهید، امروزه نوجوانان از همان دوره کودکی توسط رسانه‌ها و اطرافیان بمباران اطلاعات جنسی شده و دچار بلوغ زودرس می‌شوند که به‌جهت تعارض در سن تقویمی و سن جسمی و جنسی و عدم توانایی در مهار و کنترل نیازهای جدید همچنین سرکوب آن توسط اطرافیان دچار آسیب‌های روحی-روانی مانند درماندگی، فشار روحی، فشار جنسی، افسردگی، پرخاشگری، سوءاستفاده‌های جنسی، اختلالات ‌خواب، بارداری ناخواسته و زودرس، افت تحصیلی، اختلالات رفتاری و ده‌ها نوع اختلال دیگر می‌شوند که هزینه‌های جبران‌ناپذیری را بردوش خانواده‌ها وجامعه تحمیل می‌کند؛ چراکه ما بزرگ‌ترها به بهانه پاک کردن صورت‌ مسئله موجب چنین حماقتی شده‌ایم. مسلماً هر ایده و حرکت جدید و پدیده نوی با مقاومت ذهن‌های منجمد روبرو خواهد شد که در الگوهای گذشته خود یخ‌ بسته‌اند و قطعاً این‌گروه ازدیدن این کتاب دل خوشی ندارند؛ اما برای فاجعه‌ای که از بابت عدم وجود سواد جنسی در جامعه در حال انفجار است باید آغازید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان