دانلود و خرید کتاب آزمون های روان شناختی مهناز آریان منش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آزمون های روان شناختی

کتاب «آزمون های روان شناختی» نوشتۀ مهناز آریان منش، پیمان نصیفی بنی طرفی، مریم زرین نام و مؤسسه آریان پژوهش زرین جنوب است و انتشارات هفت پندار آن را منتشر کرده است. کتاب آزمون‌های روان‌شناختی منبع مفیدی برای محققان و روان‌شناسان جهت ساخت و اجرای آزمون‌های روان‌شناختی است.

دربارۀ کتاب آزمون های روان شناختی

آزمون‌های روان‌شناختی یکی از ابزارهای مهم در روان‌شناسی معاصر محسوب می‌شود. روان‌شناسان می‌توانند از طریق از طریق آزمون روانی بسیاری از اطلاعات روان‌شناختی درمورد ماهیت و ریشۀ مشکلات و ناتوانی‌های فرد به دست بیاورند. این آزمون‌های روان‌شناختی توانایی‌ها،‌ رغبت‌ها،نگرش‌ها و دستاوردها را در افراد اندازه‌گیری می‌کنند و در مرحلۀ بعدی به روان‌شناسان کمک می‌کنند تا بدون اینکه نظم عادی زندگی افراد به هم بخورد یا نیازی به وسایل پیچیدۀ آزمایشگاهی باشد، داده‌های وسیعی دربارۀ افراد به دست بیاورند. کتاب آزمون‌های روان‌شناختی تلاش کرده است تا به محققان و روان‌شناسان در مسیر علم و پژوهش کمک کند.

مؤلفان کتاب آزمون‌های روان‌شناختی در مؤسسۀ آریان پژوهش زرین جنوب اطلاعات بسیاری از آزمون‌هایی که در پژوهش‌های علوم‌انسانی به‌کاررفته‌اند را جمع‌آوری کردند تا محققان،‌ روان‌شناسان و دانشجویان روان‌شناسی بتوانند به منبع ساخت و اجرای آزمون‌ها دسترسی پیدا کنند. کتاب آزمون‌های روان‌شناختی ۲ فصل دارد. فصل اول شامل مصاحبۀ بالینی و فرم شرح حال است و فصل دوم به ارائۀ آزمون‌های روان‌شناختی مثل پرسش‌نامهٔ اضطراب بک،‌ پرسش‌نامهٔ استرس اورلی، و گیردانو،پرسش‌نامهٔ شادکامی آکسفورد،‌ آزمون تفکر انتقادی واتسون و گلیزر، مقیاس خودشکوفایی اهواز، پرسش‌نامهٔ هوش عاطفی،‌ پرسش‌نامهٔ سبک‌های تفکر،‌ پرسش‌نامهٔ حمایت اجتماعی،‌ مقیاس ناگویی هیجانی تورنتو،‌ پرسش‌نامهٔ ذهن‌آگاهی،‌ پرسش‌نامهٔ تنظیم شناخت هیجانی،‌ پرسش‌نامهٔ علائم مرضی کودکان، پرسش‌نامهٔ سلامت عمومی، پرسش‌نامهٔ راهبردهای مقابله‌ای بیلینگز و موس، مقیاس شوخ‌طبعی مارتین و لفکورت، مقیاس کمال‌گرایی چندبعدی فراست و پرسش‌نامه درد مزمن می‌پردازد.

خواندن کتاب آزمون های روان شناختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به روان‌شناسان،‌محققان و دانشجویان روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۷۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۱ صفحه

حجم

۶۷۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۱ صفحه

قیمت:
۷۴,۰۰۰
تومان