دانلود و خرید کتاب همسر نافرمان من... کمال هادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همسر نافرمان من... اثر کمال هادی

کتاب همسر نافرمان من...

معرفی کتاب همسر نافرمان من...

کتاب همسر نافرمان من اثر کمال هادی، جلد ششم از مجموعه حلقه های‌گمشده در نظام خانواده است که با موشکافی خاصی مشکلات زناشویی را مورد بررسی قرار داده و به این سؤال اکثر زوجین که «چرا هرچقدر سعی می‌کنم همسرم را به راه درست هدایت کنم نافرمانی می‌کند» پاسخ داده و راهکارهایی علمی و عملی برای آن ارائه میدهد.

این کتاب که مورد استقبال بی‌نظیر مردم، مراکز مشاوره و صدا و سیما قرار گرفته است با به چالش کشیدن مشکلات زناشویی درصدد است تا خواننده کارکردهای معیوب و خطاهای رایج رابطه را شناخته و در اصلاح آنها بکوشد- رویکردهای درست مقابله با مشکلات را فرا گرفته و بطور صحیح بـه کار گیرد- به نقش خود در انتظارات و ناسازگاری با همسر شناخت پیدا کرده و از مقصر شمردن او دست بردارد- به‌جای تمرکز و پافشاری جهت تغییر طرف مقابل، ویژگی‌های او را به رسمیت شناخته و مهارت مسئله مداری را به جای مشکل مداری به‌کار گیرد. شما با مطالعه این کتاب از ناامیدی و فشارهای روانی کشنده که به جای حل مسئله هرروز آن را بزرگتر کرده و به اختلافات و شکاف عاطفی موجود دامن می‌زدید، رها شده و به‌طور معجزه‌آسایی اعتمادبه‌نفس و آستانه تحمل خود را بالا خواهید برد.

خواندن کتاب همسر نافرمان من را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به مشاوران خانواده و همسرانی توصیه می‌کنیم که از تلاش‌های بی‌ثمر و تکراری‌شان که نتیجه‌ای جز رنجش، ناامیدی، بی احترامی، ناکامی، سرخوردگی، خشونت و مقاومت طرف مقابل نداشته است سرخورده شده و دنبال راه نجاتی از زندگی جهنمی که خود ساخته‌اند می‌گردند.

درباره نویسنده

کمال هادی خانواده درمانگر تخصصی مـراکز مشاوره- همکار صدا و سیما در برنامه های آموزش خانواده- مدرس کارگاه‌های تحکیم خانواده، دوره های تامین مدرسی مدرسان آموزش خانواده و دانشگاه‌‌‌‌‌ ضمن خدمت فرهنگیان می‌باشد که دوره های تخصصی (workshop) انجمن علمی روانشناسی بالینی ایران را گذرانده است.

گزیده‌ای از کتاب همسر نافرمان من

آیا تاکنون هرگز از خود پرسیده‌اید که: چرا امروزه هرچقدر به آسایش انسان افزوده می‌شود به همان نسبت از آرامش او کاسته می‌گردد؟ به‌راستی کجای این معادله کور می‌لنگد؟ ما انسان‌ها یاد گرفته‌ایم که چالش‌ها و اصطکاک‌های زندگی را مشکلاتی غیرقابل‌حل تلقی نموده و برای برطرف کردن آن‌ها به روش‌های غیرمعقول متوسل شویم و در جهت تغییر یکدیگر طبق خواسته‌های خودمان برآییم. همین امر باعث تخریب هرچه بیشتر روابط و انحراف مسیر زندگی گشته و موجب ازهم‌پاشی خانواده می‌گردد و متأسفانه معمولاً زمانی متوجه راه‌حل می‌شویم که دیگر خیلی دیر شده است. طبیعتاً هرکس در برخورد با مسائل زندگی شخصی و خانوادگی، خود را بهتر و استادتر از همه تلقی نموده و روش‌های خود را کامل و بی‌نقص قلمداد می‌کند و زمانی که با ناکامی مواجه می‌شود، با فرافکنی و توجیه غیرمنطقی، طرف‌مقابل را مقصر همه ناملایمات و مشکلات دانسته و متوسل به روش‌های قهری و خشونت می‌گردد. بنابراین اگر بپذیریم که مشکلات زندگی که ما آن‌ها را لاینحل تلقی می‌کنیم، از درون خود ما سرچشمه گرفته و از عدم شناخت صحیح موضوع و روش‌های غلط برخورد ما نسبت به مسئله ناشی می‌شوند، آن‌وقت 50% قضیه حل‌شده و درخواهیم یافت که همیشه راه‌حل بهتر و سومی نیز وجود دارد که در این کتاب پرداخته شده است.

حلقه اول: سخنی با خواننده

حلقه دوم: خطاها یا تحریف‌های شناختی

حلقه سوم: مهارت‌های شناسایی مشکل

حلقه چهارم: سبک‌‌هایی مقابله

حلقه پنجم: روشهای سازگاری

حلقه ششم: نقش عوامل شخصیتی و روان‌شناختی

حلقه هفتم: خط قرمزهای زن و مرد

حلقه هشتم: آستانه تحمل یا سطح انطباق‌پذیری

حلقه نهم: اختلالات روانی- شخصیتی

حلقه دهم: ویژه‌نامه

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۵۰۰
تومان