دانلود و خرید کتاب پولسازی مخصوص بانوان امیر قنبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پولسازی مخصوص بانوان اثر امیر قنبری

کتاب پولسازی مخصوص بانوان

معرفی کتاب پولسازی مخصوص بانوان

کتاب پولسازی مخصوص بانوان، نوشته امیر قنبری، متخصص و مشاور کسب ثروت است که در انتشارات طاهریان منتشر شده است. این کتاب شامل دستورالعملی کاربردی برای رسیدن به استقلال مالی بانوان است و با توجه به شرایط زنان ایران نوشته شده است. 

درباره کتاب پولسازی مخصوص بانوان

کتاب پولسازی مخصوص بانوان، شامل دستورالعملی کاربردی برای رسیدن به استقلال مالی بانوان است. این کتاب بر اساس کتاب‌های «زنان باهوش آخرش پولدار می‌شوند» نوشته دیوید باخ، «زن پولدار» نوشته کیم کیوساکی و «دختران مهربان پولدار نمی‌شوند» نوشته دکتر لوئیز فرانکل نوشته شده است و بر اساس شرایط ایران و زندگی زنان ایرانی، بازنویسی شده است. علاوه بر این، تمام مسائلی که در این کتاب به آن‌ها پرداخته شده است و تمام راه‌حل‌ها، آزمایش شده و قابل اعتماد هستند. چرا که زنان ایرانی بسیاری با کمک این روش‌های توانسته‌اند به ثروت مورد نظر خود برسند. 

کتاب پولسازی مخصوص بانوان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب پولسازی مخصوص بانوان کتابی مفید با راهنمایی‌هایی کاربردی است که به تمام بانوان کمک می‌کند تا به استقلال مالی برسند و درآمد بالا داشته باشند. 

بخشی از کتاب پولسازی مخصوص بانوان

چه کسانی می‌بایست این کتاب را مطالعه کنند؟ جواب واضح است، تمام بانوان. هیچ قید و شرطی هم وجود ندارد. تمام بانوان با هر سنی، شغلی، جایگاهی، تخصصی و ... نیاز دارند که در مورد آینده مالی خود کاری انجام دهند.

اگر هنوز باور ندارید که نیازمند به مطالب این کتاب هستید نگاهی به فصل اول بیندازید، در این فصل دلایل اینکه چرا یک زن باید پولدار شود را مطرح کرده‌ام. پس از آن سروقت دلایلی می‌رویم که باعث می‌شود پولدار نشوید.

نگران نباشید در فصل چهارم تمام راه و روش‌های به دست آوردن پول را یاد خواهید گرفت. اگر در فکر ایجاد کسب‌وکار یا سرمایه‌گذاری هستید فصل چهارم تمام مهارتی را که نیاز دارید در اختیارتان قرار می‌دهد. در فصل پنجم نیز مهارت حفظ پول را یاد خواهید گرفت.

پشت هر مرد موفق...

پرفروش‌ترین کتاب حوزه ثروت در دنیا کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» نوشته ناپلئون هیل است. بیایید قبل از هر چیز نگاهی به فصل یازدهم این کتاب بیندازیم. دو جمله زیر عیناً از متن این کتاب انتخاب‌شده‌اند.

«تحقیقات علمی این حقایق بزرگ را نشان داده‌اند: همه مردانی که توانسته‌اند از فرصت‌های طلایی به دست آمده در زمینه ادبیات، هنر، صنعت، معماری و یا تخصص‌های دیگر استفاده کرده و به موفقیت‌های فوق‌العاده برسند، همگی تحت تاثیر یک زن بوده‌اند.»

«مولف این کتاب پس از بررسی‌های فراوان به این نتیجه رسیده‌است که همه مردان موفق تحت تاثیر عمیق همسر خود به دستاوردهای بزرگ نائل شده‌اند. در همه این موارد، همسران این مردان بزرگ در جامعه معرفی نشده‌اند چون زنانی بسیار فداکار و همواره در پس پرده بوده‌اند.»

به کتاب خودمان بازگردیم، آخرین باری که این جمله را شنیده‌اید کی بود؟ پشت هر مرد موفق یک زن موفق است. آیا به این جمله فکر کرده‌اید؟ تعریف شما از موفقیت چیست؟ آیا موفقیت را در لطافت، مهربانی، وقار، همدلی، فداکاری و حمایت کردن از مردان خلاصه می‌کنید یا اینکه این موفقیت شامل شکوفا شدن استعدادهایتان و بروز آن‌ها در تمام عرصه‌های زندگی‌تان نیز می‌شود؟

آیا به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا می‌توانید مشاوری دوراندیش، حمایت گری با وفا و مشوقی عالی برای دیگران باشید اما زمانی که به خودتان می‌رسید همه چیز شکل و شمایل دیگری به خود می‌گیرد و مدام به دنبال یک حامی یا پشتیبان می‌گردید؟ آیا به این موضوع اندیشه‌اید که می‌توانید در کنار مادر خوب، خواهر خوب و همسر خوب بودن، خودتان نیز در تمام عرصه‌های زندگی بدرخشید؟

نظرات کاربران

mehrnaz
۱۳۹۹/۱۲/۲۲

این کتاب به چهار بخش کلی تقسیم میشه: ۱. در بخش اول داره به خانم ها توضیح میده که چرا با اینکه همسرشون یا پدرشون احتیاجات اونها رو میتونن برآورده کنن ولی باز هم باید درآمد مستقلی داشته باشن ۲. در بخش

- بیشتر
parnas
۱۴۰۰/۰۵/۱۴

به نظر من هر بانویی باید یکبار که نه دوبار این کتاب ‌را بخواند. شاید در نگاه اول مشکلاتی که ‌در ‌کتاب گفته میشه کوچک باشه اما همین نکته های کوچک ‌میتونه زندگی یک بانو رو نجات بده. مطالعه این

- بیشتر
فریبا
۱۳۹۹/۱۲/۲۳

کتاب های مربوط به پول، مخصوص ایران کمتر نوشته شده ولی این کتاب کاملا ایرانیزه ست! به نظرم راهنمای خوبیه برای شروع به سمت پولسازی و انگیزه بخش هم هست. خود متن هم روان و جذاب بود.

سیما
۱۳۹۹/۱۲/۲۷

خیلی خوب ،روان ،ساده والبته کاربردی و آموزنده

جواد سلامی
۱۴۰۱/۱۱/۲۹

این که مردان از دارایی زن باخبر نباشد ،به نفع مرد هم هست، یعنی اندوخته ی پنهان

abolfazl4001
۱۴۰۱/۰۳/۱۸

یک کتاب معمولی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۴)
«به خاطر پول ازدواج نکنید، قرض گرفتن آن برایتان ارزان‌تر تمام می‌شود.»
mehrnaz
فقرا پولشان را در ابتدا صرف تجملات می‌کنند اما پولدارها در انتها.
mehrnaz
فقرا در حمله برای به دست آوردن پول عالی عمل می‌کنند اما در دفاع و حفظ پول افتضاح هستند. در صورتی که ثروتمندان در حمله برای به دست آوردن پول معمولی رفتار می‌کنند اما در دفاع و حفظ پول فوق‌العاده هستند.
mehrnaz
شما موظف هستید که دلایل عدم ثروتمند شدنتان یا همان موانع و عوامل مزاحم را شناسایی کنید و با بالا بردن سطح مهارت و توانایی‌های خودتان از آن‌ها عبور کنید.
mehrnaz
زمانی که از شما پول قرض می‌خواهند و در حد توانتان هست که آن پول را بپردازید هیچ‌وقت خودتان را فرد اول یا تصمیم‌گیرنده نهایی نشان ندهید. این‌گونه صحبت کنید: «من یه جایی یا یه فردی رو می‌شناسم که می‌تونه به شما کمک کنه، اما اول باید باهاش صحبت کنم. فقط می‌دونم این مبلغی رو که می‌خوای همشو نمیده و در ازای پولی هم که پرداخت می‌کنه چک و سفته می‌گیره. اگر پول بهت داد، چه زمانی می‌تونی بهش پس بدی که بهش بگم؟
mehrnaz
«اگر بخواهید کاری را انجام دهید راهش را و اگر نخواهید کاری را انجام دهید بهانه‌اش را پیدا می‌کنید.»
mehrnaz
شکست در مسیر رسیدن به اهداف و آرزوها بسیار لذت‌بخش‌تر از ماندن در گوشه‌ای و مرداب شدن است
mehrnaz
هر گاه خواستید پولی را به کسی بدهید به سختی‌هایی که برای به دست آوردنش کشیدید لحظه‌ای فکر کنید و به عنوان یک زن قدرتمند به هیچ فردی اجازه اخاذی از دارایی‌ها و احساستان را ندهید.
mehrnaz
بدون لیست خرید وارد فروشگاه شدن یعنی جو گیر شدن و خریداری هر چیزی که سر راهتان سبز شده است.
mehrnaz
اکثر بانوان منابع محدود یا نامحدود مالی‌شان را صرف خرید خواسته‌هایشان می‌کنند، نه نیازهایشان. باور نمی‌کنید، پس نگاهی به کمد لباس‌ها، قفسه کفش‌ها، گنجه بدلیجات، صندوقچه لوازم تحریر، گاوصندوق لوازم آرایش و یا کابینت کاسه و بشقاب‌هایتان بیندازید. به قول یکی از دوستان همه چیز با یک لاک شروع می‌شود.
mehrnaz

حجم

۲۰۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲۰۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان