دانلود و خرید کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی امیر قنبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی اثر امیر قنبری

کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی

معرفی کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی

کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی نوشته امیر قنبری است. با این کتاب ۷ روش فوق سری برای اینکه یک زن بتواند هر آن چیزی را که در زندگی زناشویی می‌خواهد به دست آورد را می‌خوانید.

درباره کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی

اگر یک مرد را تربیت کنید فقط یک شخص را تربیت کرده‌اید اما اگر یک زن را تربیت کنید یک خانواده را تربیت کرده‌اید.  به عنوان یک زن این نکته حائز اهمیت را بدانید که عمدی در برخورد اکثر مردان نیست، بلکه تنها دلیلش عدم آگاهی و وجود یک سری باورهای اشتباه در عُرف است؛ بنابراین این کتاب و راهکارهایش شکل گرفت تا در کمال آرامش و احترام در محیط منزل بتوانید مسائلتان را حل و فصل نمایید، به راحتی درخواست‌هایتان را مطرح کنید و با موافقت همسرتان مواجه شوید. زرگ‌ترین وجه تمایز کتاب برای اولین بار در ایران بودنش است. قبل از این عزیزانی در این حوزه کارهایی انجام داده‌اند اما هیچ‌کدام به این صورت تکنیک‌محور و مختص ارتباط زناشویی طبقه‌بندی نشده است. همچنین تمام تکنیک‌ها ۱۰۰ درصد کاربردی هستند.

خواندن کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زنان علاقه‌مند به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی

 روش برای کنترل ذهن شوهر محترم

شاید اولین سؤالی که برای شما پیش بیاید این است که چه دلیلی دارد یک مرد این کتاب را بنویسید؟ بگذارید از چند روز قبل شروع کنم.

تخصص اصلی بنده در حوزه پول و ثروت است. معمولاً تمام زمانی که در اختیار دارم را صرف مشاوره یا آموزش در این زمینه‌ها می‌کنم. چند روز پیش اتفاق جالبی افتاد، بانویی با حکم جلب همسر سابقش به دفتر بنده مراجعه کرد. از قرار معلوم آقا بسیار متمول بودند اما زمانی که پای پرداخت حق‌وحقوق زن به میان آمده بود حاضر به پرداخت پشیزی به خانم نبودند. از آن بدتر تمام مال و اموالشان را به نام خواهر و مادرشان کرده بودند که دست خانم به جایی بند نباشد. برای چندمین بار بود که این اتفاق رخ می‌داد، حتی آقا را چند روزی بازداشت کردند اما زمانی که متوجه شدند چیزی به نامشان نیست آزادش کرده بودند.

دلیل مراجعه خانم این بود که الآن باید چه کاری انجام دهد؟ به گونه‌ای در یک دور باطل افتاده بود. هر بار مرد در پرداخت مطالبات زن بدقولی می‌کرد خانم می‌بایست پله‌های مراکز قضایی را می‌شمرد. آقا را بازداشت کرده، کمی تا قسمتی نیمه ابری به تعهداتش عمل کرده و روز از نو روزی از نو.

این اتفاق مرا به یاد روزهایی انداخت که دوره «اصول و فنون مذاکره مخصوص بانوان» را برای اولین بار در ایران برگزار می‌کردم. دقیقاً از این جنس اتفاقات نُقل مجلس و محور اصلی درد و دل‌های زنانه بود.

بانوی بزرگوار، فقط می‌خواهم حقیقتی بسیار تلخ را خوب بدانی:

اکثر مردها وقتی پای حق‌وحقوق یک زن به میان می‌آید حاضرند خود و اموالشان را به آتش بکشند اما به زن چیزی ندهند.

این موضوع فقط در مورد زندگی زناشویی نیست، خودتان کمی فکر کنید، چند بار در اطرافتان دیده‌اید برادری قلدر تمام ارث و میراث را بالا کشیده و حق‌وحقوق دیگران را نداده است؟ من قصد خیانت به هم‌جنس‌هایم یا قصد چاپلوسی برای بانوان را ندارم. من فقط یک قصد دارم و آن آماده کردن شما برای روز مباداست.

روز مبادا روزی است که نیاز دارید از حق‌وحقوقتان دفاع کنید. اگر قوانین بازی و تکنیک‌ها را بدانید پیروز می‌شوید وگرنه به بدترین شکل ممکن نابود خواهید شد. شاید به این فکر کنید که این دیدگاه خیلی بدبینانه است و موارد گفته‌شده با روحیه لطیف شما سازگاری ندارد اما اگر کتاب «پولسازی مخصوص بانوان» نوشته بنده را مطالعه کرده باشید متوجه دیدگاه اصلی من می‌شوید که می‌گویم:

همیشه منتظر بهترین باش اما برای بدترین هم آمادگی کامل داشته باش. 

نظرات کاربران

کاربر Shaylii6
۱۴۰۰/۰۴/۰۲

هیچ کس هیچکس سختگیر تر از من توخریدکتاب نیست. واقعا عاشقش شدم. ای کسایی که خیلی کتاب خودشناسی و زوج درمانی خوندید و جواب زیادی نگرفتید حتمااین کتابو بخونید شیوه جدیدی یادمیده👌🏻

کاربر ۲۹۲۷۶۵۵
۱۴۰۰/۰۱/۲۶

اولین بار بود که کتابی با نویسنده ایرانی خوندم واقعا راضی و خوشحالم از اینکه این کتاب رو مطالعه کردم حتما توصیه میکنم واقعا عالیه حتما بخوانید قطعا بدرد همه میخوره راه های شناخت همسر و کنار آمدن با هر تیپ شخصیتی رو توضیح میده

- بیشتر
ࡅ߭ܥ‌‌ߊ
۱۴۰۱/۰۳/۲۷

سلام قسمت نوع درخواست برام کاربردی بود و مهم تر از اون اینکه .. قسمتی ک گفت زنان جامعه با صدایی ب اسم نسل بشر که درون ماست دارن سرخورده و ضعیف تر میشن گریه م گرفت .. خیلی درست

- بیشتر
کاربر ۳۲۸۷۰۶۹
۱۴۰۰/۰۳/۲۴

کتاب بسیاااااارمفیدی بود.وباخوندنش اصلااحساس خستگی نکردم باعث شدخیلی چیزایی که گذری ازش ردمیشدم به صورت جدی ترببینم.حتمابخونید

rademita
۱۳۹۹/۱۲/۲۸

این کتاب خییلیی عالی بود و خیلیم کاربردی ازاین کتابایی نیست که ازیه جایی به بعد حوصله سربرباشه تاآخرکتاب جذابیه.

سیما
۱۳۹۹/۱۲/۲۵

خیلی خوب بود.مختصر و مفید وخیلی بدرد بخور هستش اصلا کلیشه ای و تکراری نیست.خیلی هم خوب نوشته شده آفرین به نویسنده اش

sara.kh
۱۴۰۰/۰۶/۲۴

خیلی‌خوب بود غیر از اینکه در روابط بین زن و شوهر کاربردی هست از این جهت‌که تکنینک های روان‌شناسی را بیان‌میکند به درد سایر روابط اجتماعی با دیگران‌هم‌ میخورد من که کتاب رو دوست داشتم و حتما پیشنهادش میکنم🌟👌

حَنا
۱۴۰۲/۱۲/۰۲

کتاب خیلی مفید و جالبی بود. اول با دید مثبتی سمتش نرفتم ولی واقعا خوب بود.

sahar.g
۱۴۰۲/۰۱/۲۲

خب من خیلی راحت طلبم و کتابای سخت و حوصله سر بر نمیخونم مخصوصا اکثر کتابای روانشناسی ولی این کتاب مححححشره نویسندش راهکارای جدید و زیرکانه ای ارائه میده ک بهتون توصیه میکنم بخونیدش

کتاب خوان
۱۴۰۱/۱۲/۰۷

این کتاب رو به تمام بانوان توصیه میکنم کتابی که به شدت می‌تونه کمکتون کنه که خواسته هاتون رو نادیده نگیرید و بتونید همسر محترم رو متقاعد کنید ... حواستون باشه اگه میخواهید قورمه سبزی خوبی بپزید فقط خوندن دستورالعمل کافی

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
همیشه منتظر بهترین باش اما برای بدترین هم آمادگی کامل داشته باش
جَوَنده‌ی‌کتاب👒
به عنوان مثال همسرتان شما را فردی بی‌لیاقت یا نمک‌نشناس خطاب می‌کند، به جای اثبات خودتان به همسرتان کافی ست از خودتان بپرسید در کدام موارد همیشه لیاقت داشته‌اید و قدردان زحمات دیگران بوده‌اید، به همین راحتی.
sara.kh
اگر یک مرد را تربیت کنید فقط یک شخص را تربیت کرده‌اید اما اگر یک زن را تربیت کنید یک خانواده را تربیت کرده‌اید.
golab
معمولاً افراد چگونه با این موضوع برخورد می‌کنند؟ فرد داغدار را در همان ابتدا دعوت به آرامش یا قوی بودن می‌کنند. این نوع دلداری دادن در رابطه می‌تواند کُشنده باشد. راه صحیح لید کردن روحیه فرد داغدار است. کافی است شما هم از احساستان راجع به آن موضوع بگویید تا فرد و ضمیر ناخودآگاهش به شما اعتماد کند. برای لید کردن در مقابل هیچ فکر و احساسی مقاومت نکنید.
کاربر ۲۲۱۸۵۳۵
عزت نفس به معنای ساده یعنی پذیرش شرایط و بهتر کردنش، خلاص.
کاربر ۲۸۱۰۲۹۴
اگر در جلسه‌ای وارد شدید و هیچ امتیازی ندادید و تمام امتیازات مدنظرتان را گرفتید مطمئن باشد یک جای کار مشکل اساسی داشته است. حداقل اتفاقی که رخ می‌دهد این است که طرف مقابل دیگر حاضر به گفتگو با شما نخواهد بود.
sara.kh
هیس، دخترها فریاد نمی‌کشند. این صدا، صدای نسل بشر زن تا به امروز است. از انسان‌های نخستین هم شروع شده است. از زمانی که زور و بازوی مردها دلیلی بر تأمین غذا و امنیت بود و زن می‌بایست در غار به انتظار شوهر خود می‌نشست و به بچه‌داری‌اش می‌رسید.
ࡅ߭ܥ‌‌ߊ
«بهترین راه سواری گرفتن از اسب این است که ابتدا اجازه بدهید به هر مسیری که دوست دارد برود، سپس شما کنترلش را به دست بگیرید.»
sonia

حجم

۳۷۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۳۷۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان