دانلود و خرید کتاب با دو طرف مغزتان بنویسید! هنریت آنه کلوز ترجمه زهرا فکوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب با دو طرف مغزتان بنویسید!

کتاب با دو طرف مغزتان بنویسید! اثری از هنریت آنه کلوز است که با ترجمه زهرا فکوری منتشر شده است. آنه کلوز در این کتاب با شما درباره خواسته‌هایتان از کائنات و نوشتن آنها سخن می‌گوید. با این کتاب روش نوینی در نگارش را خواهید آموخت.

 درباره کتاب با هر دو طرف مغزتان بنویسید!

آیا شما فردی دارای کسب و کار هستید، که از هدر رفتن وقت کاری ارزشمندتان برای انجام کارهای نگارشی خسته شده‌اید؟ یا این که دانش‌آموزی با ۵ پروژه نگارشی در یک هفته هستید که همگی‌شان تا دقیقه نود باقی مانده است؟ یا نویسنده‌ای آزاد با آرزویی نهان در دورن‌تان برای برنده شدن جایزه پولیتزر هستید؟ این کتاب برای شماست. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چطور تعلل را به نحوی مدیریت کنید تا به نفع شما کار کند و همچنین به شما یاد می‌دهد که چطور از زمان‌های خاموش و بلااستفاده خود آن هم در زمانی که انگیزه‌تان در اوج خود قرار دارد، بهره ببرید.

آیا تا به حال همکارتان در اداره را دیده‌اید که یادداشتی را به سرعت نوشته یا گزارشی مهم را کاملاً به آسانی می‌نویسد؟ در آن زمان با خودتان آرزو می‌کنید: «کاش من هم چنین تسلطی بر کلمات داشتم. کاش می‌توانستم با اعتماد به نفس بیشتری بنویسم.» این کتاب برای شماست. این کتاب ماهیت ارتباط شما با نگارش را برای همیشه تغییر خواهد داد.

 این کتاب بر این باور است که نگارش و ویرایش دو عمل مغزی مجزا بوده و مشکل ما در توانایی بیان خود در نگارش به طرزی روان، ناشی از انجام این دو وظیفه به صورتی همزمان است. هدف این کتاب، ارائه روشی جدید برای نگارش است، روشی که ابتدا بخش خلاق مغز شما را آزاد کرده و به شما کمک می‌کند تا بهترین نوشته خود را تولید کرده و سپس مهارت‌های ویرایش شما را به نحوی مدیریت می‌کند تا نسبت به داشتن بهترین متن، حساس و تیزبین شوند. این روش، ابزار نگارش و تکنیک‌هایی را برای شما فراهم می‌کند که به خوبی در مابقی زندگی تان از آن بهره خواهید برد.

کتاب با دو طرف مغزتان بنویسید!، بر مبنای کارگاه‌هایی مدون شده که نویسنده طی چندین سال گذشته ارائه کرده است، کارگاه‌هایی که مردم شرکت کننده در آن، ضمن احساس نگرانی و نارضایتی در مورد نگارش خود، تکنیک‌های این کتاب را به کار برده و شاهد تفاوت‌های چشمگیری در نحوه نگارش خود بوده‌اند.

 این کتاب، کارگاهی را در قالب کتاب بیان کرده و روش‌های مشابهی را که هنریت در کارگاه‌های حضوری بیان کرده ارائه داده که می‌تواند در دراز مدت نتایج مشابهی را برای شما نیز فراهم آورد.

در واقع این کتاب نگارش با دو طرف مغز به روش صحیح را می‌آموزد و به همین دلیل خیال شما را تا پایان عمر در مورد نگارش درست آسوده می‌کند.

 خواندن کتاب با دو طرف مغزتان بنویسید! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب های انگیزشی و کسانی که دوست دارند نگارش خود را بهبود ببخشند.

 بخشی از کتاب با دو طرف مغزتان بنویسید!

من مجموعه‌ای از خودکارها و مدادهای مارک زانی را دارم که همگی برای کمک به نویسنده برای به دست آوردن کلماتی سخت و جستجو نشده طراحی شده است، این مجموعه شامل یک خودکار است که بسیار سریع بر روی کاغذ حرکت کرده (مناسب برای دوندگان)، خودکاری که در تاریکی، روشنایی ایجاد می‌کند (اغلب برای نگارش در اول صبح یا وقتی در تونل رانندگی می کنید مناسب است) و خودکاری که توسط ناسا طراحی شده تا در دماهای حداکثر و در هر جهتی و زیر آب یا روی کَره بنویسد. مدادی که همیشه یک پاسخ مطلوب می‌دهد، مداد قاشق چوبی من است که برای افرادی که ایده‌هایی بزرگ در زمان آشپزی دارند، ضروری است.

تمامی این ابزارها یک ویژگی مشترک دارند: هدف این ابزار یادآوری این نکته است که ایده‌هایی که در زمان‌های بدون برنامه ریزی می‌آید اغلب ارزش ذخیره دارند و در شغلتان تقدیر خواهند شد. یک خودکار دم دست و حاضر به شما کمک می‌کند تا تمامی مزیت این زمان‌ها را دریافت کنید واین در زمانی است که پرواز خیال آریل به طور کاملا آزاد بوده و کالیبان تقریبا خواب است. شما شگفت زده خواهید شد که ببینید که افکاری که شما در این لحظات نگارش غیر متداول و بدون برنامه ریزی دارید برای محصول نهایی‌تان مفید خواهد بود.

علیرغم باور مرسوم، شما می‌توانید پیمودن و کاوش کلمات را به صورت همزمان داشته باشید (از طرفی دیگر به عنوان حرکت کردن و آدامس جویدن شناخته می‌شود) و این امر موید این نکته است است که شما نیز می‌توانید در زمانی که مشغول نشخوار فکری هستید، حرکت کنید. ضمن تجهیز شدن با بهترین ابزار نگارش برای هر هدفی، شما به زودی خواهید فهمید که موراد بی ربط فلسفی شما مانند شعر خواهد بود.

اطمینان دارم شما آن چه را که می‌گویم می‌شنوید: این زمان‌ها را در الگوی نگارشی خود تلفیق کنید. از مشارکت‌هایی که آریل انجام می‌دهد استقبال کرده و آن را دنبال کنید و به کالیبان بگویید که ساکت شده و بعدا باز گردد. در این جا تنها شما و آریل و خودکار ناسای شما وجود دارد، به تمام دنیا بگویید که چه چیزی نزدیک ترین و مطلوب‌ترین مورد به شما است و آن را به بهترین وجه بیان کنید.

حقیقت این است که ما اغلب با مشارکت‌های این بخش مبهم‌مان در ستیز هستیم و حتی در عین ثبت آن‌ها و باورشان، این موارد را تایید نمی‌کنیم. از شما می‌خواهم به جای صرفا استقبال از چنین ایده‌هایی، بلکه از آن‌ها دعوت نیز بکنید، و همه تلاش‌تان را بکنید تا آن‌ها به حقیقت بپیوندد و مطمئن باشید که همواره کاغذ و خودکار را به راحتی با یک حرکت در دستانتان دارید. داشتن همین کاغذ و خودکار نیز یک تضمین است که ایده‌ها به سراغتان بیاید. حمل ابزار نگارش با خود در هر کجا که می‌روید تضمین می‌کند تا پیامی را به مغزتان بفرستد که می‌گوید شما پذیرای ایده‌ها هستید. و وقتی شما در این امر شرکت کنید تجریباتتان چند برابر می‌شود.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
آری، من کشیش تو خواهم بود و برایت پرستشگاهی خواهم ساخت در گوشه‌ای از ذهنم که کسی را به آن راه نیست، جایی که شاخسارهای اندیشه‌ها با درد و رنجی خوشایند روییده‌اند، شاخسارهایی که به جای درختان کاج در باد زمزمه می‌کنند. «جان کیتس، قصیده ای به سای کی»
کاربر ۱۱۸۹۶۲۱
اخلاقی پوگو است «ما دشمن را ملاقات کرده‌ایم و آن‌ها همان ما هستند.
کاربر ۱۱۸۹۶۲۱

حجم

۷۰۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۷۰۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان