دانلود و خرید کتاب رویاهایت را دو دستی بچسب؛ دزدان در کمینند دکستر ییگر ترجمه محمدعلی حق شناس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رویاهایت را دو دستی بچسب؛ دزدان در کمینند اثر دکستر ییگر

کتاب رویاهایت را دو دستی بچسب؛ دزدان در کمینند

نویسنده:دکستر ییگر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رویاهایت را دو دستی بچسب؛ دزدان در کمینند

کتاب رویاهایت را دو دستی بچسب؛ دزدان در کمینند، کتابی نوشته‌ی دگستر ییگر است. 

این کتاب را محمدعلی حق‌شناس به فارسی برگردانده و انتشارات رخداد کویر آن را چاپ و منتشر ساخته است. 

درباره‌ی کتاب «رویاهایت را دو دستی بچسب؛ دزدان در کمینند.»

همه‌ی ما انسان‌ها رویاهای زیادی در سر داریم. گاهی اوقات به آنها صرفا به چشم یک رویای زیبا نگاه می‌کنیم و گاهی نیز تلاش می‌کنیم تا به آن‌ها جامعه‌ی عمل بپوشانیم و از قالب رویا درشان بیاوریم. شاید هیچ اتفاقی در زندگی ما زیباتر از به حقیقت پیوستن رویاهایمان نباشد. زمانی که به چیزی ساخته‌ی دستمان نگاه می‌کنیم و لبخندی از سر رضایت بر آن می‌زنیم. زمانی که با خودمان می‌گوییم اگر دیگران توانستد به آن رویایی که در ذهنشان بود، جسم حقیقت ببخشند، چرا ما نتوانیم؟ اما ما باید همیشه حواسمان را جمع کنیم. چرا که اگر ما کمی دیر کنیم، ممکن است فرد دیگری برای ساختن رویای ما پیدا شود.

اگر شما هم در سرتان رویاهای زیادی دارید که دوست دارید آن ها را به واقعیت تبدیل کنید، از خواندن  کتاب رویاهایت را دو دستی بچسب؛ دزدان در کمینند غافل نشوید. 

کتاب رویاهایت را دو دستی بچسب؛ دزدان در کمینند.» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب رویایت را دو دستی بچسب؛ دزدان در کمینند، برای همه افرادی  که رویاهای بزرگی در سر دارند می‌تواند جالب و سودبخش باشد. این اثر همچنین برای کسانی یا در ابتدای راه اندازی کسب و کار خودشان هستند، بسیار مفید است. 

 درباره‌ی دگستر ییگر

دگستر ییگر یکی از موفق‌ترین و مشهورترین چهره‌ها در صنعت بازاریابی شبکه‌ای است.

دگستر ییگر تحصیلات کمی داشت و سرمایه‌ای برای شروع کار نداشت. او از تجارت هم چیزی نمی‌دانست. اما مشکل بزرگتری که بر سر راه او قرار داشت این بود که او لکنت زبان داشت. گاهی مجبور بود برای یک مشاوره که در نیم ساعت پایان می‌یافت، دو ساعت زمان بگذارد و همین امر، دیگران را نیز کلافه می‌کرد. در عین حال باید به وضعیت همسر و هفت فرزندش نیز رسیدگی می‌کرد. 

ییگر ابتدا هدفهای کوچکی برای خودش انتخاب کرد و وقتی به اهدافش می رسید به دنبال اهداف بزرگتری می رفت و در واقع او بعد از تحقق هر هدف، اهداف بزرگتری برای خودش تعیین می کرد.

او معتقد بود مهمترین اصل در این تجارت داشتن یک رویای بزرگ است، رویایی که هر روز باید به آنها نگاه کنیم و به آنها فکر کنیم؛ کلید موفقیت دیگر او این بود که هر روز مطالب مثبت می خواند و نوارهای انگیزه بخش گوش می کرد.

حفظ ذهنیت در یک وضعیت روحی مثبت به او اجازه می داد که سرانجام یک سیستم آموزشی فوق العاده و عالی ایجاد کند و این کار به او کمک کرد تا بزرگترین مجموعه در تاریخ ” MLM ” را بوجود آورد . 

جملاتی از کتاب «ویایت را دو دستی بچسب؛ دزدان در کمینند» 

زندگی ما با رؤیاها شکل می‌گیرند. آنچه که امروز هستیم، نتیجهٔ رؤیاهایی است که به حقیقت پیوسته. هر ساختمان و بنایی که می‌بینید، از تصورات و رؤیاها ریشه گرفته‌اند. تمام مراکز خرید و مغازه‌های موجود در آن و تمام خودروها در ابتدا جزو تصورات و رؤیاهای یک فرد بوده‌اند. پس رؤیاپردازی می‌تواند بسیار مفید باشد. 

بعضی از ما مجوز مرگ این رؤیاها را صادر می‌کنیم و بعضی دیگر نیز هستند که از رؤیاهای خود مراقبت کرده و آنها را پرورش می‌دهند. آنها در تمام ناملایمی‌های روزگار از رؤیاهایشان محافظت می‌کنند تا زمانی که این رؤیاها به روشنی و نور می‌رسند.

نظرات کاربران

کاربر ۱۶۵۹۵۴۶
۱۳۹۹/۰۱/۲۹

کتاب کوتاه، مختصر و مفیدیه... متن هم روون و قابل فهم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۴۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان