دانلود و خرید کتاب جادوی باور کلود ام بریستول ترجمه مریم پورگلوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جادوی باور اثر کلود ام بریستول

کتاب جادوی باور

معرفی کتاب جادوی باور

کتاب جادوی باور نوشته کلود ام بریستول که با ترجمه مریم پورگلوی منتشر شده است یک کتاب مهم و کارآمد در زمینه موفقیت است. کتاب جادوی باور راهکاری قدرتمند برای دستیابی به رونق کسب و کار، ثروت و کامیابی در اختیار خواننده قرار می‌دهد.

درباره کتاب جادوی باور

هدف نویسنده از نوشتن کتاب جادوی باور آن است که با شرح ماهیت و کاربرد نیروی خاص و قدرتمند جهان به خوانندگان کمک کند تا در صورت تمایل برای دستیابی به موفقیت در زندگی‌شان از آن بهره ببرند.

نویسنده معتقد است که سازمان‌های ائتلافی و سرّی یک «راز باشکوه» واقعی برای خودشان دارند که تعداد بسیار کمی از اعضا آن را درک می‌کنند. در نتیجه «هیچ‌کس تا زمانی که آمادگی دریافت حقیقت را ندارد، آن را دریافت نمی‌کند»؛ یک دستور مانند یک کتاب بسیار عمیق برای کسانی است که در پی آن هستند و به‌ویژه در نشان دادن مسیر زندگی به آنها کمک می‌کند، البته اگر آنها بتوانند اصول آن را بفهمند و دنبال کنند. اما کمتر کسی آن را می‌خواند و در عین حال شکایت می‌کنند که «مطالب آن به‌قدری عمیق است که درک آن را برایشان دشوار کرده است.» من همچنین معتقد است که برخی از این سازمان‌ها مانند بسیاری از دستورات سّری که نشان‌دهندۀ شناخت و درک زندگی هستند، از تمثیل‌ها و تفسیرهای نادرست برای گمراه کردن افراد استفاده می‌کنند.

کتاب جادوی باور سعی دارد شما را با سری‌ترین اتفاقات آشنا کند.

خواندن کتاب جادوی باور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جادوی باور

افرادی که داستان را شنیده‌اند _ و از جادوی باور چیزی نمی‌دانند _ اعلام کرده‌اند که انتخاب من توسط کاپیتان کاملاً اتفاقی بوده است. اما من یقین دارم که این‌طور نیست، و نیز یقین دارم که این کاپیتان (که در مورد این علم اطلاع چندانی ندارد) با من موافق است. در آن کشتی ده‌ها نفر بسیار مهم‌تر از من حضور داشتند. من هیچ تلاشی نکردم که خودم را متفاوت نشان دهم، تنها یکی از افرادی بودم که همچون دیگران در حال سوار شدن به کشتی بود. بنابراین بدیهی است لباسی که من پوشیده بودم یا طرز نگاهم باعث نشده بود تا کاپیتان من را از بین صدها مسافر برای دریافت توجه و محبت خود انتخاب کند.

در ارائهٔ این علم بسیار کارآمد، می‌دانم که موضوع قبلاً از زوایای مختلفی مورد بررسی قرار گرفته است، اما همچنین می‌دانم که بسیاری از مردم از هرگونه رویکردی که رنگ و بوی مذهبی، علم خفیه یا متافیزیک بدهد، دوری می‌کنند. بر این اساس، من از زبان یک تاجر نقل قول می‌کنم که معتقد است تفکر صادقانه، نوشتار واضح و استفاده از زبان ساده هر پیامی را به روشنی منتقل می‌کند.

شما اغلب این نقل‌قول را شنیده‌اید: اگر باور داشته باشید که می‌توانید، موفق خواهید شد! یک ضرب‌المثل قدیمی لاتین می‌گوید: «اگر باور داشته باشید که آن را دارید، به دستش خواهید آورد.» باور، نیروی محرکی است که شما را قادر می‌کند به هدفتان برسید. اگر بیمار هستید و این موضوع عمیقاً در وجودتان ریشه کرده تفکر یا باوری که کشف خواهید کرد، امتیازی است که به شما کمک می‌کند تا بهبود یابید. همین باور یا اعتماد وجود شماست که برایتان نتایج مادی خارجی به همراه می‌آورد. من دربارهٔ افراد معمولی و افرادی که روان سالمی دارند صحبت می‌کنم. من به یک فرد معلول نمی‌گویم که می‌تواند در بیس‌بال یا فوتبال عالی باشد. من به زنی با چهرهٔ کاملاً معمولی نمی‌گویم که می‌تواند یک‌شبه خودش را به زنی با زیبایی فوق‌العاده تبدیل کند، زیرا بعید است موفق شود. با این وجود، این موارد هم ممکن است اتفاق بیفتد، زیرا درمان‌های قابل‌توجه زیادی وجود داشته است. و هنگامی که اطلاعات بیشتری در مورد قدرت‌های ذهنی فراهم می‌شود، من کاملاً اعتقاد دارم که ما باید شاهد درمان‌های بسیاری باشیم که حرفهٔ پزشکی نوین آن را غیرممکن می‌داند. در نهایت، من هرگز کسی را دلسرد نمی‌کنم، زیرا در زندگی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و آن‌چه که می‌تواند به اتفاق افتادن آن کمک کند امید است.

دکتر الکساندر کانن دانشمند و پزشک برجستهٔ انگلیسی بود که کتاب‌هایش دربارۀ موضوع کلی تفکر باعث جنجال و بحث در داخل و خارج کشور شد. او اظهار داشت اگرچه امروزه انسان نمی‌تواند پای جدیدی به وجود آورد (مثل خرچنگ‌ها که می‌توانند پنجه‌ای جدید رشد دهد)، اگر ذهن انسان این امکان را رد نکرده بود می‌توانست این کار را بکند. این دانشمند برجسته ادعا کرد که اگر این اندیشه در اعماق ذهن ناخودآگاه تغییر یابد، انسان به آسانی می‌تواند دارای یک پای جدید شود همان‌طور که خرچنگ یک پنجهٔ جدید را رشد می‌دهد. می‌دانم چنین جمله‌ای ممکن است باورکردنی به نظر نرسد، اما از کجا می‌دانیم روزی این کار انجام نمی‌شود؟ 

نظرات کاربران

maryam
۱۴۰۰/۰۴/۱۲

کل کتاب در حال بسط این ایده است که اونچه که باور داریم به واقعیت می پیونده، حالا این باور می تونه مخرب یا سازنده باشه، انتخاب با خود ماست که چه باور یا باورهایی رو برای زندگی خودمون برمی‌داریم. حتی

- بیشتر
sima
۱۴۰۰/۰۱/۲۸

خوندن یک کتاب با این محتوی هر چند وقت یک بار واقعا لازمه

Mostafa
۱۴۰۲/۱۱/۱۲

ابن کتاب برای افرادی که به حوزه متافیزیک علاقه دارند و کار می‌کنند عالیه . به هیچ عنوان از دست ندید

میم‌ بانو
۱۴۰۲/۱۰/۲۵

ما فقط از روی عادت کوره راهی را در زندگی دنبال می‌کنیم

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۵)
«هیچ‌کس تا زمانی که آمادگی دریافت حقیقت را ندارد، آن را دریافت نمی‌کند»؛
🎸🍃تبسم🍃🎸
دکتر شایلر متیوز که مدت‌هاست با دانشگاه شیکاگو در ارتباط است اظهار داشت: «ما با خواسته‌های بسیار بزرگ بر رویدادها تأثیر می‌گذاریم و اثبات روانشناختی اثرات خواسته‌هایمان بر روی خودمان وجود دارد.»
🎸🍃تبسم🍃🎸
بعد از مطالعهٔ آموزه‌های عرفانی، علوم مختلف ذهنی و آموزه‌های متداول کلیسا اطمینان یافته‌ام که همهٔ آنها در درجات مختلفی مؤثر واقع می‌شوند، اما فقط به اندازه‌ای که پیروانشان آنها را باور داشته باشند. بنابراین دعا در این زمینه مؤثر است، خواه بخشی از یک عبادت جمعی کلیسایی باشد یا دعایی کاملاً خودجوش و شخصی. با این‌حال من مجبورم نتیجه بگیرم که بسیاری از مردم بدون کمترین باور به پاسخ گرفتن از دعاهایشان فقط به‌صورت سرزبانی دعا می‌کنند، در نتیجه دعایشان مستجاب نمی‌شود! همواره داستان پیرزنی را به خاطر می‌آورم که اعتراف می‌کرد به دعا اعتقاد دارد. روزی او قصد داشت به خرید برود و روز قبل، دعا کرد که خورشید در روز خرید او در آسمان باشد. پس از پایان دعا از پنجره به بیرون نگاه کرد، ابرهای سیاه را دید و بلافاصله گفت: «اما من می‌دانم که باران می‌بارد».
nou
در نتیجه «هیچ‌کس تا زمانی که آمادگی دریافت حقیقت را ندارد، آن را دریافت نمی‌کند»؛
alirezazal
توماس ادیسون مانند سایر مردان بزرگ آشکارا ارزش تلقین مکرر را می‌دانست و از آن استفاده می‌کرد. به عنوان بخشی از مراسم جشن صدمین سالگرد تولد مخترع، میز او که هنگام مرگش مهر و موم شده بود، در تاریخ ۸ فوریه ۱۹۴۷ باز شد. در میان مقاله‌های موجود در آن، تکه‌ای کاغذ بود که متنی روی آن نوشته شده بود: «هنگامی که افسرده و ناراحت هستید، یونس را بخاطر آورید. او سالم و سلامت از دهان نهنگ بیرون آمد،»
🎸🍃تبسم🍃🎸
این ایوب بود که گفت «چیزی که از آن بسیار می‌ترسیدم بر سرم آمد». «همان‌قدر که افکار ترسناک ما در جذب مشکلات، خلاق و مغناطیسی عمل می‌کنند، اندیشه‌های سازنده و مثبت ما نیز در جذب نتایجِ خوشایند فعال هستند». بنابراین مهم نیست که افکار شما چه ماهیتی دارند، آنها به واقعیت می‌پیوندند. هنگامی که این افکار توسط خودآگاه شما جذب می‌شوند، از قدرت اعجاب‌انگیزتان استفاده کنید.
🎸🍃تبسم🍃🎸
غیرممکن است که یک بیگانه به درک روشنی از دنیای عرفانی معنوی و طبیعت پیرامون خود دست یابد. آموزه‌ها و اصول آن جهان معنوی کم و بیش همچون کتابی بسته برای اوست؛ کتابی که او به‌ندرت به آن اهمیت می‌دهد یا به‌ندرت جرأت می‌کند آن را باز کند. به همین دلیل، حکیمان بخش عمده‌ای از دانش عمیق خود را پنهان می‌کنند، زیرا آنها به درستی محدودیت‌های ذهن بسته و عقاید تعصب‌آمیز را تشخیص می‌دهند... او می‌خندد به آن‌چه احمق نمی‌تواند بیاموزد و فکر می‌کند که با خندۀ خود برتری‌اش را به جای حماقت پنهانش نشان می‌دهد.» برگرفته از زندگی ابدی اثر ماری کورلی
🎸🍃تبسم🍃🎸
و «ذهن منبع قدرت است
Elizee
مجدداً گفتهٔ پاراسلسوس را یادآوری می‌کنم: «افرادی که فاقد قدرت ادراک معنوی هستند، قادر به تشخیص هر چیزی که بازنمود خارجی نداشته باشد نیستند.»
🎸🍃تبسم🍃🎸
سایمون ژوفروی فیلسوف فرانسوی گفت: «ضمیر ناخودآگاه برای کسانی که به آن اعتقادی ندارند زحمتی به خودش نمی‌دهد».
🎸🍃تبسم🍃🎸

حجم

۲۳۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

حجم

۲۳۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان