دانلود و خرید کتاب اشتباهات رایج در تمرینات بدنسازی عباس فرجادپزشک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اشتباهات رایج در تمرینات بدنسازی اثر عباس فرجادپزشک

کتاب اشتباهات رایج در تمرینات بدنسازی

معرفی کتاب اشتباهات رایج در تمرینات بدنسازی

کتاب اشتباهات رایج در تمرینات بدنسازی نوشته عباس فرشاد‌پزشک و محمد یوسفی است. این کتاب از دیدگاه بیومکانیکی؛ راهنمای گام به گام حذف اشتباهات رایج در ورزش است. 

درباره کتاب اشتباهات رایج در تمرینات بدنسازی

بدنسازی ورزشی محبوب در بین افراد جامعه خصوصاً جوانان است. هرچند بدنسازی مانند سایر رشته ‌های ورزشی دارای مسابقات مختلف بوده و ورزشکاران به منظور کسب مدال در این مسابقات با هم به رقابت می‌پردازند، با این حال تفاوت‌هایی با رشته‌های ورزشی دیگر دارد. این‌طور به نظر می‌رسد که برای عموم افراد علاقه‌مند به بدنسازی، داشتن ظاهر مطلوب و مورد قبول در جامعه اهمیت بیشتری از شرکت در مسابقات و کسب مقام و پیروزی داشته باشد. در همین راستا اهمیت و علاقه به داشتن ظاهر مناسب ناخودآگاه زمینه را برای اشتباهات، سواستفاده‌ها و مشکلات گوناگون جسمانی در بین بدنسازان به وجود آورده است. متأسفانه به دلیل ماهیت پرفشار بدنسازی و استفاده از وزنه‌های سنگین با تکرارهای زیاد در آن، این رشته از جمله رشته‌های با پتانسیل بالای آسیب شناخته می‌شود. از سویی نفوذ ناچیز محققین، دانشگاهیان و پژوهش‌های علمی در زمینه ارتقا و اصلاح تکنیک‌های بدنسازی هم از جنبه عملکردی و هم از جنبه ایمنی، امید به آینده بهتر برای این رشته را کمرنگ کرده است.

نویسندگاتن کتاب اشتباهات رایج در تمرینات بدنسازی با بررسی چندین ساله و همه جانبه تکنیک‌ها و تمرین‌های مختلف بدنسازی در باشگاه‌ها به وجود اشتباهات رایج و گسترده در سرتاسر مفاصل و عضلات بدن پی برده‌اند. این اشتباهات به انتخاب تمرین صحیح، وضعیت قرارگیری بدن، نحوه گرفتن وزنه، دامنه اجرای حرکت، مسیر حرکت و چگونگی اعمال تنوع تمرینی مربوط می‌شود. در این کتاب سعی بر آن است تا با استفاده از دانش حرکت شناسی و بیومکانیک پیشرفته به اثبات اشتباهات رایج بدنسازی و ذکر علت و پیامدهای ناشی از اجرای آن پرداخته شود. 

خواندن کتاب اشتباهات رایج در تمرینات بدنسازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ورزش بدنسازی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

سعيد عسگريان
۱۴۰۰/۱۱/۱۱

عالی بود

روزبه
۱۴۰۰/۱۰/۲۷

عالی بود و کامل

Taheri
۱۴۰۲/۰۳/۲۳

اگه در حوزه ی بدنسازی کار میکنید بدون خواندن این کتاب یک قدم هم برندارید! عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۳۹,۹۰۰
تومان