دانلود و خرید کتاب گزینه دوم شریل سندبرگ ترجمه سارا ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب گزینه دوم

کتاب گزینه دوم، مواجهه با ناملایمات، ایجاد مقاومت و یافتن شادی را به مخاطبان یاد می‌دهد. این کتاب درباره تجربه شریل سندبرگ است که بعد از اینکه همسرش را به طور ناگهانی از دست داد، تصمیم گرفت قوی‌تر از قبل بلند شود و به راهش ادامه دهد.

این کتاب اثر مشترک شریل سندبرگ و آدام گرانت است که با ترجمه سارا ابراهیمی می‌خوانید. 

مینی‌بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که با هدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه شده‌اند. مینی بوک‌ها با انتخاب و اشاره به نکات اصلی یک کتاب، امکان دریافت بهتر از متن اصلی را به خوانندگان می‌دهند و درعین‌حال محتوایی مستقل، قابل‌فهم و کاربردی هستند. 

درباره کتاب گزینه دوم

شریل سندبرگ، مدیر ارشد عملیاتی فیسبوک، کتاب گزینه دوم را بر اساس تجارب شخصی خودش نوشت. او همسرش را به طور ناگهانی از دست داد. کارها و مسئولیت مراقبت و تربیت فرزندانش ناگهان بر دوش او گذاشته شده بود و از طرف دیگر، غم از دست دادن همسرش چنان شدید بود که توان هرکاری را از او می‌گرفت. به نظر می‌رسید که درهای خوشبختی به روی او بسته شده باشند. 

شریل سندبرگ موفق شد که بعد از گذراندن یک دوره سوگواری، دوباره از جایش بلند شود. او با کمک آدام گرانت، که روانشناسی مشهور و با تجربه است، موفق شد تا راهی برای بهبود خودش پیدا کند. او در این کتاب تجربه‌اش را از استقامت، تلاش کردن و قوی‌تر شدن بعد از یک تجربه دردناک نوشته است. 

با خواندن کتاب گزینه دوم درمی‌یابید که شریل سندبرگ از فرآیند غم خوردن و اندوه کشیدن چه چیز آموخت و چگونه توانست شادی خود را بازیافته، معنای زندگی و مرگ را درک کرده و از بحران عبور کند.

کتاب گزینه دوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب گزینه دوم به تمام افرادی که در شرایطی سخت و بحرانی قرار دارند، کمک می‌کند. این کتاب راهکارهایی مفید برای تمام کسانی دارد که تجربه دردناکی را پشت سر گذاشته‌اند و حالا می‌خواند با قدرت به سمت آینده قدم بردارند. 

درباره شریل سندبرگ 

شریل کارا سندبرگ ۲۸ اوت ۱۹۶۹ در واشنگتون دی‌سی متولد شد. او مدیر حوزه فناوری، مدیر ارشد عملیات فیس‌بوک، کنشگر و نویسنده آمریکایی است. او اولین زنی است که در مقام هیئت مدیره‌ی فیس‌بوک فعالیت می‌کند. شریل سندبرگ در دانشگاه هاروارد تحصیل کرده است و برای مدتی به عنوان رئیس ستاد در وزارت خزانه داری آمریکا مشغول به کار شد و پس از آن به گوگل پیوست. سندبرگ در حال حاضر در کالیفرنیا زندگی می‌کند و از سال ۲۰۰۸ تا حالا در فیس‌بوک مشغول به کار است.

درباره آدام گرنت

آدام گرنت ۱۳ اوت ۱۹۸۱ در آمریکا متولد شد. او نویسنده و استاد مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا است. آدام گرنت در شهر دیترویت ایالت میشیگان بزرگ شد و به خاطر کسب افتخارات بالای علمی در سنین جوانی در مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا شهرت دارد.

بخشی از کتاب گزینه دوم

با مقاومت و حفظ حس شادی، بر غم و اندوه خود غلبه کنید.

وقتی شریل سندبرگ - مدیرعامل فیس‌بوک - در سن ۴۵ سالگی به ناگهان بیوه شد، دو فرزند کوچک در مقطع ابتدایی داشت. شوک ازدست‌دادن شریک زندگی‌اش در سن جوانی همراه با واقعیت اینکه تربیت فرزندانش به‌تنهایی برعهده اوست، او را به مارپیچی از شوک و اندوه فروبرده بود.

در این دوره، او با حمایت یکی از دوستانش که مطالعات زیادی مبتنی بر مقاومت، عزاداری و شادی انجام داده بود، توانست به آرامش برسد. در لحظه‌ای که او به ضعف خود اقرار می‌کرد، به دوستش گریه‌کنان گفت که شوهرش را می‌خواهد. دوست او گفت که آن گزینه - یعنی گزینه اول - دیگر در دسترس نیست. این مینی بوک درباره مواجهه با واقعیت‌های از دست‌ دادن، ایجاد انعطاف‌پذیری (مقاومت) و استفاده حداکثری از گزینه دوم است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
مقاوم بودن و تاب آوردن، یعنی درک کنیم که درد بخشی از زندگی است، نه فقط رنج ازدست‌دادن چیزهایی که نمی‌توان جلوی آنها را گرفت.
miracle
گاهی احساس می‌شود که انگار راه فراری نیست اما فراموش نکنید که همیشه راهی برای نجات وجود دارد. اولین قدم برای رسیدن به این مسیر، تاب‌آوری یا مقاومت است.
miracle

حجم

۱۱٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

حجم

۱۱٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان