دانلود و خرید کتاب خودت باش! (جلد اول) سعید گل‌محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خودت باش! (جلد اول) اثر سعید گل‌محمدی

کتاب خودت باش! (جلد اول)

انتشارات:نشر آسیم
امتیاز:
۲.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خودت باش! (جلد اول)

کتاب خودت باش! (جلد اول) اولین جلد از مجموعه کتاب‌های خودت باش است که سعید گل محمدی نوشته است. این کتاب مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه و شگفت‌انگیز است.

درباره مجموعه کتاب‌های خودت باش! 

بعضی از کتاب‌ها برای ما قصه می‌گویند تا بخوابیم و بعضی دیگر قصه می‌گویند تا ما بیدار شویم! مجموعه خودت باش کتابی هستند که شما را بیدار می‌کنند. کتاب‌های خودت باش، مجموعه‌ای از حکایت‌ها و جملات الهام‌بخش است که نویسنده در طول سال‌ها مطالعه و تحقیق در دنیای زیبا و شگفت‌انگیز موفقیت با آنها آشنا شده و به سبب ارزش و اهمیت والای آنها گردآوری کرده است. دانستن صرف کافی نیست، باید به آنچه می‌آموزیم، متعهد باشیم و آنها را در زندگی خود در عمل پیاده کنیم. حکایات و جملاتی که در این کتاب ملاحظه خواهید کرد، از میان بیش از صد کتاب روانشناسی با دقت و وسواس خاص انتخاب شده، به نحوی که گاهی با مطالعه یک کتاب، فقط یک جمله یا یک حکایت برداشت شده و با ساعتها خیره ماندن به صفحه مانیتور و با امداد اینترنت و جست‌وجو در سطرسطر اشعار منثور شاعران و اندیشمندان و روانشناسان بزرگ دنیا مانند: زیگ زیگلار، آنتونی رابینز، جک کنفیلد، لئو بوسکالیا و... در راستای تجسم بخشیدن به یک تفکر بدیع و پویا که به نوعی احساس حرکت و رویش را در روح انسان پدید آورد جمع‌آوری شده است. 

حکایات و موضوعات گردآوری شده با سبک ویژه‌ای به رشته تحریر درآمده است و بنا به ضرورت، مطالبی به آنها اضافه گردیده تا تأثیرات انگیزشی آن را فزونی بخشد و جان کلام را به طور مؤثری به ذهن خواننده منتقل کند.

خواندن مجموعه خودت باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی سرشار از شادی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خودت باش! (جلد اول)

خانم میانسالی سکته قلبی کرد و سریعآ به بیمارستان منتقل شد. وقتی زیر تیغ جراح بود، عملا مرگ را تجربه کرد. زمانی که بی‌هوش بود فرشته‌ای را دید.

از فرشته پرسید: «آیا زمان مُردنم فرا رسیده است؟»

فرشته پاسخ داد: «نه، تو ۸ سال و ۲ ماه و ۸ روز دیگر فرصت خواهی داشت.» 

او بعد از به هوش آمدن برای بهبود کامل تصمیم گرفت که در بیمارستان باقی بماند چون به زندگی بیشتر امیدوار بود. چند عمل زیبایی انجام داد و از یک خانم میانسال به یک خانم جوان تبدیل شد!

بعد از آخرین جراحی او از بیمارستان مرخص شد. وقتی برای عزیمت به خانه داشت از خیابان عبور می‌کرد، با یک آمبولانس تصادف کرد و مرد!

وقتی با فرشته مرگ روبه‌رو شد، به او گفت: «من فکر کردم که گفتی ۴۰ سال و اندی بعد مرگ من فرا می‌رسد؟ چرا مرا از جلوی آمبولانس کنار نکشیدی؟ چرا من مُردم؟»

فرشته پاسخ داد: «ببخشید، وقتی داشتی از خیابان رد می‌شدی، نشناختمت!»

نکته: انسانها برای مؤثر و موفق بودن در زندگی، از روشهای متفاوتی استفاده می‌کنند. تأکید بر جذابیت فیزیکی (صورت) یک راه‌حل بیرونی برای تأثیرگذار بودن است. درحالی که برای داشتن درجات بالاتر و حقیقی‌تر از نفوذ به جذابیت و قدرت شخصی (سیرت) احتیاج است.

هرچه انسان از قدرت اعتمادبه نفس و عزت نفس (جذابیت درونی) کمتری برخوردار باشد، بر مظاهر فیزیکی و بیرونی زیبایی‌اش متکی می‌شود.

گاندی با یک لنگ دو تیکه برابر بزرگ‌ترین امپراتوری اعصار (بریتانیا) ایستاد. درحالی که مردها و زنان زیادی را می‌شناسیم که تمام اعتمادبه نفس و قدرت خود را از لباسی که می‌پوشند، آرایشی که می‌کنند، مدل مویشان، نوع ادکلنشان و تناسب اندامشان می‌گیرند. آنها وسواس بیمارگونه و تأکید مبالغه‌آمیزی نسبت به وضع ظاهر خود دارند، به طوری که با وجود کوچک‌ترین ایراد ظاهری اعتمادبه نفس خود را از دست می‌دهند و نمی‌توانند در مقابل دیگران با اقتدار اظهار وجود نمایند.

به خاطر بسپار:

تو موجود باارزش و زیبایی هستی

قدر خویش را بدان

خودت را بشناس

و به عظمت و بزرگی و زیبایی

که هستی به تو ارزانی داده ایمان بیاور

خوشبختی درونی است نه بیرونی.

از این‌رو، به آنچه هستیم بستگی دارد و

به آنچه داریم بستگی ندارد.

«هنری ون دیک»

ده قانون خیلی مهم برای تولد
بت فری
خصوصی سازی در آموزش ایران و جهان
علی خدری
چگونه اردک های سالم و قوی پرورش دهیم
موسسه HTeBooks
بچه های حیوانات
جینی جانسون
عناصر دیداری و اهمیت آن در کتاب های کودک و نوجوان
الهه اصغرزاده
داستان گلستان
سیدحسین میرکاظمی
دانشنامه‌ی شعر مهدوی؛ جلد پانزدهم
عبدالله شرعی
زنگ انشا به روایت دهه‌ی شصت
هادی قدرت نما
قتل خاموش (جلد اول؛ چند همسری در ازدواج دائم)
علیرضا ثبتی گجوان
ابزارهای نوین تامین مالی صنعت قطعات خودرو بر اساس تحلیل زنجیره ارزش
اکرم اکبری
راهنمای پرستار در بخش چشم
سجاد نیکو
بی‌شوق رها شدن
مصطفی پارساپور
کاربرد آتش در ایران باستان
پریناز ملک زاده
چگونه کارآمد فکر کنیم (خلاصه کتاب)
آلن دو باتن
عوامل موثر بر اقناع
ریچارد ام. پرلوف
آینه در آثار شاعران ایران و نقاشان جهان
پدرام حکیم زاده
دانشنامه فلسفه استنفورد؛ برادران شلگل
کاتیا د. هی
من نجیب محفوظ هستم
ابراهیم عبدالعزیز
بادکنک غمگین چطور خوشحال شد؟
جولیا کوک
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
دو مرد که از زمان کودکی با هم دوست بودند، پس از سالها با هم ملاقات کردند. یکی مبلغ مذهبی شده بود و دیگری ناخدای کشتی و هرکدام از داشتن طوطی به خود افتخار می‌کردند. برای خدمت به علم این دو پرنده را در اتاقی نزد هم قرار دادند. طوطی مبلغ مذهبی بلافاصله پرسید: «چگونه می‌توانیم به بهشت راه پیدا کنیم؟» و طوطی ناخدای کشتی پاسخ داد: «پمپها را کاربیندازید و مثل سگ کار کنید، وگرنه همگی با کشتی به زیر آب خواهیم رفت!» این دقیقآ همان روشی است که شما کار می‌کنید، حتی ذره‌ای هم تفاوت ندارد! طوطی مبلغ مذهبی دائماً به او گوش داده «چگونه می‌توانیم به بهشت راه پیدا کنیم؟» و واژه‌ها را تکرار می‌کند. و طوطی ناخدای کشتی پاسخ داده «پمپها را کار بیندازید و مثل سگ کار کنید، وگرنه همگی با کشتی به زیر آب خواهیم رفت!» هر دو فقط بدون درک معنی اینها را تکرار می‌کنند. خودت را تماشا کن که چگونه چیزهایی را که پدر و مادر، آموزگاران و اطرافیانت به تو گفته‌اند، تکرار می‌کنی، تماشا کن! و اگر واقعآ می‌خواهی که هوشمند باشی ــ تو اگر هوشمند نباشی، زنده نیستی ــ تمام تکرارها را دور بینداز.
آیناز
لئو تولستوی در یکی از داستانهای کوتاهش به نام «سه سؤال» داستان پادشاهی را بیان می‌کند که مطمئن است در انجام دادن هیچ کاری شکست نمی‌خورد، به شرط آنکه پاسخ این سه سؤال را بداند: «چه زمانی بهترین زمان برای عمل کردن است؟»، «با چه افرادی باید ارتباط برقرار کرد و به سخنان چه افرادی باید گوش سپرد؟»، «چه کاری همیشه مهم‌ترین کار برای انجام دادن محسوب می‌شود؟»
احسان رضاپور
یک زندگی ساده با صلح و آرامش بهتر از زندگی پر تجملی است که آمیخته با ترس باشد. گدایی که بر خاطرش بند نیست بِه از پادشاهی که خرسند نیست «سعدی»
احسان رضاپور
قبل از تقلید از دیگران، منابع، دانش، توانایی و نقاط قوت و ضعف خود را به دقت ارزیابی کنید.
احسان رضاپور
آنچه هستیم از آنچه دیده می‌شویم برایمان مهم‌تر است
Leyla Ghorbani
«اگر تو از او راضی باشی، نشان آن است که او نیز از تو راضی است.»
کاربر ۳۸۳۱۷۲۳
زندگی چه می‌گوید؟ امروز صبح که از خواب بیدار شدم از خودم پرسیدم: «زندگی چه می‌گوید؟» جواب را در اتاقم پیدا کردم. کولر گفت: «خونسرد باش.» سقف گفت: «اهداف بلند داشته باش.» پنجره گفت: «دنیا را خوب بنگر.» ساعت گفت: «هر ثانیه باارزش است.» آیینه گفت: «قبل از هر کاری، به بازتاب آن بیندیش.» تقویم گفت: «به روز باش.» در گفت: «در راه اهدافت، سختی‌ها را هُل بده و کناربزن.» زمین گفت: «با فروتنی نیایش کن.»
کاربر ۳۸۳۱۷۲۳

حجم

۱۳۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۱۳۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان