دانلود و خرید کتاب واژه‌نامه زبان شناسی پیکره‌ای پاول بیکر ترجمه محمدحسن ترابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب واژه‌نامه زبان شناسی پیکره‌ای اثر پاول بیکر

کتاب واژه‌نامه زبان شناسی پیکره‌ای

معرفی کتاب واژه‌نامه زبان شناسی پیکره‌ای

کتاب زبان‌شناسی پیکره‌ای، نوشته پاول بیکر و اندرو هاردی است.  واژه نامه زبان شناسی پیکره ای حوزۀ نوپایی است که با ورود رایانه و اینترنت با شتاب مسیر پیشرفت را طی می‌کند. سازوکارهای مطمئن و کارا سبب شده است تا این حوزه به سرعت جای خود را در میان حوزه‌های دیگر زبان‌شناسی باز کند. 

درباره کتاب واژه نامه زبان شناسی پیکره ای

امروزه استفاده از پیکره‌های زبانی نقش مهمی در تحقیقات زبان‌شناسی و دیگر حوزه‌های پژوهشی دارد که با زبان سروکار دارند. کارآمدی پیکره‌ها در پژوهش‌های نظری و کاربردی مرتبط با زبان، سبب شده است تا ساخت پیکره‌ها از یک سو و روش‌ها و رویکردها در بهره‌برداری از پیکره‌ها با اهداف پژوهشی متنوع، در سوی دیگر موردتوجه پژوهشگران حوزه‌های مختلف قرار بگیرد. امروزه زبان‌شناسی پیکره‌ای چه در مقام ابزاری پژوهشی که بررسی پدیده‌ها و نظریات مطرح در زبان را هدف قرار می‌دهد و چه در جایگاهی که صدور فرضیات و نظریات زبانی را رقم می‌زند، جزئی جدایی‌ناپذیر از پژوهش‌های زبانی است.

فرهنگ پیشِ رو نخستین گام در معرفی واژگان زبان‌شناسی پیکره‌ای و ارائه برابرهای فارسی آن است که می‌تواند منبعی مناسب برای کلیه علاقه‌مندان به زبان‌شناسی پیکره‌ای، زبان‌شناسی رایانشی، پژوهشگران زبان و علوم رایانه و سایر پژوهشگران مطالعات زبانی باشد.

خواندن کتاب واژه نامه زبان شناسی پیکره ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و پژوهشگران پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان