دانلود و خرید کتاب خواندن و درک مطلب علوم انسانی، برای فارسی‌آموزان سطح پیشرفته نوید اعطارشرقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خواندن و درک مطلب علوم انسانی، برای فارسی‌آموزان سطح پیشرفته اثر نوید اعطارشرقی

کتاب خواندن و درک مطلب علوم انسانی، برای فارسی‌آموزان سطح پیشرفته

معرفی کتاب خواندن و درک مطلب علوم انسانی، برای فارسی‌آموزان سطح پیشرفته

کتاب خواندن و درک مطلب علوم انسانی، برای فارسی‌آموزان سطح پیشرفته، اثر نوید اعطارشرقی، شهره‌سادات سجادی، امین نویدی و محمد زمانی برای آشنایی با بافت‌ها، مفاهیم، واژگان و ویژگی‌های زبانی تعدادی از رشته‌های علوم انسانی است.

درباره‌ی کتاب خواندن و درک مطلب علوم انسانی، برای فارسی‌آموزان سطح پیشرفته

نیاز به آموزش و تقویت زبان فارسی برای غیرفارسی زبانانی که به زبان فارسی علاقه دارند یا دوست دارند در یکی از رشته‌های علوم انسانی تحصیل کنند، به شدت حس می‌شود. به همین منظور نوید اعطارشرقی، شهره‌سادات سجادی، امین نویدی و محمد زمانی کتاب خواندن و درک مطلب علوم انسانی، برای فارسی‌آموزان سطح پیشرفته را تالیف و تدوین کردند. خواندن و درک مطلب علوم انسانی، برای فارسی‌آموزان سطح پیشرفته برای آشنایی با بافت‌ها، مفاهیم، واژگان و ویژگی‌های زبانی تعدادی از رشته‌های علوم انسانی است.

کتاب خواندن و درک مطلب علوم انسانی، برای فارسی‌آموزان سطح پیشرفته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب خواندن و درک مطلب علوم انسانی، برای فارسی‌آموزان سطح پیشرفته برای فارسی‌آموزان سطح پیشرفته در نظر گرفته شده است یعنی زبان آموزانی که دوره‌های فارسی پایه و میانی را گذرانده‌اند و بیش از ۲۶۰ ساعت مفید، فارسی‌آموزی داشته‌اند. 

بخشی از کتاب خواندن و درک مطلب علوم انسانی، برای فارسی‌آموزان سطح پیشرفته

کوه دماوند به عنوان بلندترین کوه ایران و بلندترین آتشفشان آسیا شناخته می‌شود. ارتفاع دماوند ۵٬۶۱۰ متر است این کوه در قسمت مرکزی رشته‌کوه البرز در جنوب دریای خزر قرار دارد. قله دماوند از نظر تقسیمات کشوری در استان مازندران قرار دارد. فشار هوا در قله دماوند نصف فشار هوا در سطح دریا است.

ّدماوند یک کوه آتشفشانی نسبتا جوان است. فعالیتهای آتشفشانی این کوه در حال حاضر محدود به خروج گازهای گوگردی است. آخرین فعالیت‌های آتشفشانی این کوه مربوط به ۵۰۰،۳۸سال قبل بوده‌است. دماوند یک آتشفشان خفته است اما امکان فعال شدن مجدد آن وجود دارد. در برخی از سال‌ها دود و بخارهایی از قله دماوند خارج شده است که برخی از شاهدان آن را گواهی بر فعال شدن این آتشفشان پنداشته‌اند



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۱۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان