دانلود و خرید کتاب قانون جذب در روابط مایکل لوسیر ترجمه فریده همتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قانون جذب در روابط اثر مایکل لوسیر

کتاب قانون جذب در روابط

معرفی کتاب قانون جذب در روابط

کتاب قانون جذب در روابط اثر مایکل لوسیر و ترجمه فریده همتی، به مخاطبان کمک می‌کند تا کاربرد قانون جذب در ایجاد روابط شخصی و حرفه‌ای ایده‌آل را دریابند و از آن استفاده کنند. 

درباره کتاب قانون جذب در روابط

قانون جذب به افراد کمک می‌کنند تا با استفاده از نیروی ذهن و تفکرات مثبت، اتفاقات خوب، موفقیت، شادی و سلامتی را به دست بیاورند. در حقیقت هر زمان که ما به چیزی فکر می‌کنیم آن را به سمت خودمان جذب می‌کنیم. بنابراین بسیار مهم است که بدانیم به چه چیزی فکر می‌کنیم. اگر به دنبال موفقیت هستیم، باید به آن فکر کنیم. کما اینکه اگر به بدشانسی‌ها فکر کنیم، آن‌ها را به زندگی خودمان دعوت کرده‌ایم. 

در این کتاب مایکل لوسیر با زبان ساده و بیان صمیمی‌اش به ما کمک می‌کند تا به کاربرد قانون جذب در ایجاد روابط شخصی و حرفه‌ای ایده‌آل پی ببریم و آن را در زندگی خود به کار گیریم.

کتاب قانون جذب در روابط را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان مطالعه کتاب‌های حوزه موفقیت  خودیاری پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره مایکل لوسیر

مایکل لوسیر ۲۲ ژانویه ۱۹۶۲ در کانادا متولد شد. او نویسنده مربی و سخنران در حوزه موفقیت و خودیاری است. لوسیر را به دلیل نوشتن کتاب قانون جذب می‌شناسند. او کتاب قانون جذب را با زبان ساده و بر اساس آموخته‌هایش در حوزه ان‌ال‌پی (برنامه‌ریزی عصبی – کلامی) نوشت که سبب شهرت او شد. مایکل لوسیر حالا از اعضای هیئت علمی مرکز آموشی قانون جذب است که به تربیت مربیان قانون جذب می‌پردازد. در سایت www.michaellosier.com می‌توانید فعالیت‌ها و کارهای او را دنبال کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۱ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۱ صفحه