دانلود و خرید کتاب عادت های عملکرد عالی (متن کامل) برندن برچارد ترجمه فرزان حسنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عادت های عملکرد عالی (متن کامل) اثر برندن برچارد

کتاب عادت های عملکرد عالی (متن کامل)

انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۳.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عادت های عملکرد عالی (متن کامل)

کتاب عادت های عملکرد عالی (متن کامل) داستان عادت‌هایی است که شما را به سوی کارایی فوق‌العاده هدایت می‌کنند و چگونگی دستیابی به آنها را به شما یاد می‌دهند. این کتاب نوشته برندن برچارد است که با ترجمه فرزان حسنی منتشر شده است. این کتاب متن کامل این اثر ارزشمند است.

درباره کتاب عادت های عملکرد عالی (متن کامل)

برندن برچارد برترین مربی عملکرد بالا در دنیا است و یکی از پربیننده‌ترین، قابل ارجاع‌ترین و پر پیرو ترین مربی توسعه مهارت‌های فردی در تاریخ است. مجله موفقیت و مجله اوپرا، مجله زیرو، او را یکی از تاثیرگذارترین رهبران در زمینه موفقیت و رشد فردی نام برده‌اند.

ویدئو‌های برچارد در مبحث توسعه شخصی بیش از ۱۰۰ میلیون بار دیده شده‌اند. بیش از ۱.۶ میلیون نفر در دوره‌های آنلاین او شرکت کرده‌ یا مجموعه ویدئوهای او را دیده‌اند. به همین دلایل، سایت Oprah.com او را «یکی از موفق‌ترین مربیان آنلاین تاریخ» نام نهاده است. مجله کارآفرین سمینار او با نام آکادمی متخصصان، که برای رهبران اندیشمند شبکه‌های اجتماعی تهیه شده است را «یکی از پنج سمیناری که همه کارآفرینان باید در آن شرکت کنند» برگزیده است.

کتاب عادت ‌های عملکرد عالی نقشه فراری است که ما را از جست‌وجوی موفقیت ظاهری که روح را می‌کشد نجات داده و به‌سوی موفقیت تنها برای موفقیت پیش می‌برد. این کتاب درباره تنظیم‌کردن تفکرات و رفتارهایتان به نحوی است که بتوانید رشد، رفاه و رضایت را در حین تلاش‌هایتان تجربه کنید.

این کتاب تا حد ممکن کاربردی است و راهبردهایی در ان ارائه شده است که از آن‌ها برای ارتقای زندگیتان استفاده کنید. این کتاب تلاشی بوده است برای این‌که بیست سال علم و آگاهی را به نقشه راهی برای شما تبدیل شود.

این کتاب به وضوح و کاملاً صحیح نشان می‌دهد که چرا برخی از افراد عالی می‌شوند، برخی شکست می‌خورند و تعداد بسیار بیشتری از مردم هرگز حتی تلاش هم نمی‌کنند.

این کتاب نتیجه بیست سال جست‌وجوی تحقیق برای رسیدن به پاسخ سه سوال اساسی است:

۱- چه‌چیز باعث می‌شود که برخی افراد و تیم‌ها سریع‌تر موفق شوند و آن موفقیت را در طولانی‌مدت حفظ کنند؟

۲- از بین آن‌ها که موفق به این کار می‌شوند، چرا برخی‌ در این مسیر احساس بیچارگی می‌کنند و برخی‌ شاد هستند؟

۳- اصلاً چه‌چیز به افراد مختلف انگیزه می‌دهد تا به‌دنبال سطوح بالاتر موفقیت بروند، و چه نوع عادت‌ها، آموزش‌ها و پشتیبانی به آن‌ها کمک می‌کند سریع‌تر ارتقاء پیدا کنند؟

«مساله اصلی» در این کتاب آموزش عادت‌هایی است که شما را به انسان فوق‌العاده‌ای تبدیل می‌کنند. این کار برای این است که به شما کمک شود عادت‌ها را از نظر مفهومی درک کرده و همچنین بتوانید با اطمینان خاطر آن‌ها را تمرین کنید. این کتاب، درباره شماست. درباره این است که چطور فکر می‌‌کنید و به چه عادت‌هایی نیاز دارید تا به شکل آگاهانه در زندگی خودتان به کار ببرید. 

خواندن کتاب عادت های عملکرد عالی (متن کامل) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عادت های عملکرد عالی (متن کامل)

خیلی از ما می‌بینیم که بین این زندگی عادی خودمان و آن زندگی فوق‌العاده‌ای که آرزویش را داریم فاصله زیادی است. پنجاه سال پیش شاید خیلی ساده‌تر می‌شد در دنیا گشت و گذار کرد و پیشرفت داشت. خط مبنای موفقیت سرراست‌تر از الان بود: «سخت کار کن. از قوانین پیروی کن. سر خود را پایین بگیر. از رهبر پیروی کن. وقت بگذار و در چیزی استاد شو تا بتوانی شغل خود را حفظ کنی».

بعد، بیست سال پیش خط مبنا تغییر کرد: «سخت کار کن. قوانین را بشکن. سر خود را بالا بگیر چون مثبت‌اندیشان برنده می‌شوند. از متخصصان سوال بپرس. خودت یک رهبر هستی. عجله کن و بفهم باید چه‌کار کنی».

امروز، برای خیلی از افراد خط مبنا دور از دسترس، مبهم و تقریباً ناشناخته است. دیگر آن روزگار گذشته که کار ما قابل پیش‌بینی و انتظارات آن‌ها که اطراف ما بودند «ثابت» بود. تغییر سرعت گرفته. حالا همه‌چیز آشفته به نظر می‌رسد. رئیس‌تان، معشوق‌تان یا مشتری همیشه چیز جدیدی می‌خواهد و همین حالا هم می‌خواهد. کار شما دیگر به آن سادگی سابق نیست و اگر هم باشد، پس احتمالش خیلی زیاد است که یک کامپیوتر یا ربات به زودی جای شما را بگیرد. چیزی که استرس را از این هم بیشتر می‌کند این است که حالا همه‌چیز به هم مربوط است، برای همین اگر یک چیز را خراب کنید، کل شبکه چیزهای دیگر را به هم می‌ریزد. اشتباه دیگر یک مسأله شخصی نیست. اشتباهات، عمومی و جهانی هستند.

این دنیا، دنیای جدیدی است. اطمینان بسیار کاهش یافته، با این وجود انتظارات بسیار بالا هستند.

نظرات کاربران

Rouhollah
۱۴۰۲/۰۱/۱۷

به شدت برای رشد و بهبود شخصی توصیه می شود.

iman ghezelbashan
۱۴۰۲/۰۷/۰۵

پر از من من من هست، برای توضیح یک چیز اینقدر حاشیه میره که از خوندن کتاب پشیمان میشی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
شکرگزاری پدرجد تمام عواطف مثبت است.
Anahid
ارتقاء یک عادت موجب ارتقاء دیگر عادت‌ها است
gohari
یافتن آن‌چه که مهم است «انگیزه آن‌چیزی است که موجب آغاز کار است. عادت آن‌چیزی است که موجب می‌شود کار را ادامه دهید». - جیم ران
gohari
مردم، به نوعی باور دارند که شخصیت با تاثیرگذاری ارتباط دارد. ولی این واقعیت ندارد. یک تحقیق جامع بزرگ که روی مهارت‌های اجتماعی انجام گرفت نشان داد که شخصیت ارتباطی با «مهارت سیاسی» ندارد که محققان اغلب از آن برای اشاره به تاثیرگذاری یا توانایی فرد برای درک دیگران یا حرکت دادن آن‌ها برای حرکت به سمت اهداف استفاده می‌کنند.
Anahid
اطمینان رویای ابلهان است و بنابراین چیزی است که شارلاتان‌ها با استفاده از آن سود می‌برند.
Anahid
ست که من آموخته‌ام: با کمک عادت‌های درست، هرکسی می‌تواند به‌طور فوق‌العاده‌ای نتایج را ارتقاء داده و تقریباً در هر زمینه کاری به فردی با عملکرد فوق‌العاده تبدیل شود.
gohari

حجم

۴۶۹٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۶۱ صفحه

حجم

۴۶۹٫۶ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۴۶۱ صفحه

قیمت:
۴۶,۰۰۰
تومان