دانلود و خرید کتاب در جست و ‌جوی ورمیر بلو بیلیت ترجمه آرزو احمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در جست و ‌جوی ورمیر اثر بلو بیلیت

کتاب در جست و ‌جوی ورمیر

نویسنده:بلو بیلیت
امتیاز:
۴.۲از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب در جست و ‌جوی ورمیر

کتاب در جست و ‌جوی ورمیر نوشته بلو بیلیت و ترجمه آرزو احمی است. کتاب در جست و ‌جوی ورمیر را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب در جست و ‌جوی ورمیر

«پترا آندالی» و «کاندر پیلای» فکر می‌کنند هیچ چیز در دنیا تصادفی نیست. آنها به دنبال گرفتن یک دزد آثار هنری هستند و در این راه تلاش می‌کنند همه شواهدی را که گیر آورده‌اند، کنار هم بگذارند. این اثر یک داستان معمایی و عجیب و غریب درباره دو نوجوان ماجراجو است.

خواندن کتاب در جست و ‌جوی ورمیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 نوجوانان بالای دوازده سال مخاطبان این کتاب‌اند. 

بخشی از کتاب در جست و ‌جوی ورمیر

شبی گرم از شب‌های ماه اکتبر در شیکاگو، وقتی‌که ماهِ نارنجی‌رنگی برفراز دریاچهٔ میشیگان می‌تابید، در محله‌ای زنگ سه خانه به صدا درآمد و پاکتی پشتِ درشان گذاشته شد.

درِ هر خانه که باز شد، خیابان خالی بود. تک‌تکِ آن سه نفری که درها را باز کردند، در آن خانه‌ها تنها زندگی می‌کردند و آن شب بی‌خواب شده بودند.

نامهٔ مشابهی برای هر سه نفر فرستاده شده بود، به این مضمون:

«دوست عزیز!

می‌خواستم از شما در کشف جرمی که سابقهٔ آن به قرن‌ها پیش برمی‌گردد، کمک بگیرم. با این جرم، در حقِ یکی از بزرگ‌ترین نقاشان جهان جفا شده است. از آنجا که مقامات مسئول شجاعت اصلاح این اشتباه را ندارند، وظیفهٔ خود دانستم که حقیقت را آشکار کنم. و شما را به‌خاطر نگاه تیزبین، هوش، ذکاوت و توانایی‌تان در تفکر خلاقانه انتخاب کرده‌ام.

اگر تصمیم بگیرید کمکم کنید، پاداش سخاوتمندانه‌ای بابت خطرهایی که با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید، دریافت خواهید کرد.


نظرات کاربران

رضا
۱۳۹۹/۰۹/۲۶

پر فروش نیویورک تایمز 🏅🏅🏅

فآطِم‌هه:)
۱۴۰۰/۱۰/۰۳

کتاب پر رمز و راز و معرکه ایه

sisi
۱۴۰۰/۰۷/۰۵

کتاب در مورد دو نوجوان کنجکاو که به دنبال کشف حقیقتی هستند به نظرم بقیه شو خودتون بخونید بهتر به شدت تأکید میکنم این کتاب رو بخونید خیلی قشنگ به قدری که نمیتونید کتاب رو زمین بزارید من خودم یه

- بیشتر
majedeh
۱۴۰۲/۱۰/۲۴

کالدر و پترا معماهای زیادی رو با هم حل می کنند و هر وقت چیز مشکوکی ذهن آنها رو به خودش مشغول می کنه اسمارتیز آبی می خورند . بعد از خوندن چندین فصل متوجه شدم فِرد همون سارق تابلوی

- بیشتر
گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۸/۲۸

کتاب «در جست و جوی ورمیر» رمانی نوشته ی «بلو بیلیت» است که نخستین بار در سال 2004 چاپ شد. هنر، هیجان و پیچ و خم های داستانی متعدد، این داستان معمایی را به اثری جذاب تبدیل کرده است. «پترا

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۵۵,۵۰۰
تومان