دانلود و خرید کتاب کسب درآمد از اختیار معاملات دوطرفه موسسه HTeBooks ترجمه فاطمه روح‌الامینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کسب درآمد از اختیار معاملات دوطرفه اثر موسسه HTeBooks

کتاب کسب درآمد از اختیار معاملات دوطرفه

معرفی کتاب کسب درآمد از اختیار معاملات دوطرفه

کتاب کسب درآمد از اختیارِ معاملات دوطرفه توسط موسسه HTeBooks گردآوری و ترجمه آن را فاطمه روح الامینی انجام داده است.

کسب درآمد از اختیارِ معاملات دوطرفه یعنی چه؟ اختیار معامله دوطرفه ، قراردادی است که به خریدار آن، اختیار خرید یا فروش یک دارایی معین را در قیمت تعیین شده تا یک زمان مشخص واگذار می‌کند اختیار معاملات دو طرفه در سال‌های اخیر در بورس ایران معرفی و راه‌اندازی شده است و شرکت‌های مختلفی به این حیطه وارد شده‌اند پس در اینجا با حوزه‌ای جدید و ناشناخته‌ای روبرو هستیم که این کتاب بنا دارد این مفهوم مهم را واکاوی کند به این امید که اثرگذار و مورد توجه خوانندگان عزیز واقع شود.

این کتاب شما را با راهبردهای گوناگونی آشنا می‌سازد که می‌توانید برای غلبه بر بازار و کسب میانگین نرخ بازده در اختیار معاملات دوطرفه به کار گیرید. با مطالعه این کتاب، مهارت‌های سرمایه‌گذاری خود را در معاملات دوطرفه تقویت کنید.

خواندن کتاب کسب درآمد از اختیارِ معاملات دوطرفه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه کسانی که علاقه‌مندند اطلاعات مالی و حقوقی خود را در زمینه سرمایه‌گذاری افزایش دهند.

بخشی از کتاب کسب درآمد از اختیارِ معاملات دوطرفه

شما هم می‌توانید از دنیای اختیار معاملات دوطرفه کسب درآمد کنید.

به‌همین منظور، اگر بشود به اظهارات اخیر فوربس استناد کرد که به سرمایه‌گذاران هشدار می‌دهد تا از این سرمایه‌گذاری‌ها اجتناب ورزند، بسیاری از معاملهٔ مخاطره‌آمیز در این ابزار سرمایه‌گذاری خودداری می‌کنند. به‌هرحال، زندگی هنوز هم مشاهده یک اختیار سرمایه‌گذاری بدون ریسک است. همه می‌دانند که هرچه ریسک بالاتر باشد، سود هم بیشتر است.

با به‌کارگیری بهترین راهبردها، اختیار معاملات دوطرفه می‌تواند سود نامحدودی را به شما ارائه دهد. فقط باید از زندگی در جهل و نادانی نسبت به اختیار معاملات دوطرفه دست کشیده و به‌داخل این اقیانوس سرمایه‌گذاری‌های برنده بپرید. من چند راهبرد را به‌طور خلاصه بیان کرده‌ام که می‌توانید برای موفقیت در اختیار معاملات از آن‌ها استفاده کنید. راهبردهای خلاصه‌شده در زیر را ارزیابی کرده و مورد مناسب را انتخاب کنید.

از جوایز بهره ببرید

بسیاری از کارگزاری‌های اختیار معاملات برای همگامی مشتریان خود با رقابت همیشگی بازار، جوایزی را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهند. به روش‌های زیر، می‌توان از این جوایز بهینه استفاده کرد:

- با استفاده از این جوایز، از معاملات دوطرفه محافظت کنید. با عضویت در دو کارگزاری مختلف، از جایزه نقدی خود برای انجام معاملات متقابل در هر کارگزاری استفاده کنید تا با باخت یکی از معاملات، معامله دیگر برنده شود. به‌این ترتیب، سود حاصل از جایزه خود را نقد می‌کنید!

- حواستان به جوایز بازسپرده‌گذاری باشد. تعدادی از کارگزاری‌ها هر بار که مشتریان وفادار و منظم سپرده‌گذاری‌های واجدشرایطی را انجام می‌دهند، جوایز بازسپرده‌گذاری را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهند. بنابراین، به‌طور خودکار هرچه وجه نقد بیشتری سپرده‌گذاری کنید، جوایز اعتباری بیشتری به حساب‌تان تعلق گرفته و شانس شما برای انجام معامله برد بیشتر می‌شود.

با بهترین استفاده ممکن از جوایز، می‌توان درهای ثروت معاملات دوطرفه را بر خود گشود.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴ صفحه

حجم

۲۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴ صفحه

قیمت:
۲۴,۹۰۰
تومان