دانلود و خرید کتاب سهام از نگاه میلیونرها متیو آر کراتر ترجمه فاطمه روح‌الامینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سهام از نگاه میلیونرها اثر متیو آر کراتر

کتاب سهام از نگاه میلیونرها

معرفی کتاب سهام از نگاه میلیونرها

کتاب سهام از نگاه میلیونرها نوشتهٔ متیو آر کراتر با ترجمهٔ فاطمه روح‌الامینی در انتشارات نوژین منتشر شده است.

درباره کتاب سهام از نگاه میلیونرها

کتاب سهام از نگاه میلیونرها یکی از کتاب‌های مجموعهٔ نیترو انتشارات نوژین است. کتاب‌های «نیترو» مجموعه کتاب‌های کوتاه و پرکاربرد در راستای مطالعهٔ سریع و آسان است. وجه تمایز این کتاب‌ها این است که فقط به اصل موضوع می‌پردازند، به حاشیه نمی‌روند و می‌شود آنها را در کمترین زمان خواند و استفاده کرد.

نویسندهٔ کتاب معتقد است «بازار سهام بزرگ‌ترین ماشین فرصت‌سازی است که تاکنون ابداع شده». در کتاب سهام از نگاه میلیونرها با مصاحبه‌ای دربارهٔ سهام روبرو می‌شوید که آگاهی و درک شما را نسبت به سهام بالا می‌برد.

خواندن کتاب سهام از نگاه میلیونرها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان بورس پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب سهام از نگاه میلیونرها

«خاطرات اصلی من از دوران کودکی دلخراش است. کلاس سوم بودم و برادر بزرگ‌ترم کلاس پنجم، یک بعدازظهر هنگامی که داشتیم از مدرسه به خانه می‌رفتیم، راننده مستی به برادرم زد و او را کشت. او بچه واقعاً بااستعداد خانواده بود و من اغلب درشگفتم که اگر زنده بود چه دستاوردهایی می‌توانست داشته باشد.

از آن حادثه تأثیرگذار تاکنون، همواره شخصی بسیار جدی بوده‌ام. فکر می‌کنم با مرگ برادرم دیدگاهم نسبت به جهان تکامل یافت، هرچند که فقط هشت سال داشتم. همواره این حس را داشته‌ام که زندگی چه‌قدر کوتاه و شکننده است و این باور، به‌جای آن‌که ناتوانم سازد، هر روز به من انرژی می‌دهد و یاریم می‌سازد تا بر موارد واقعاً مهم تمرکز کنم.

قدیم‌ها آن را «یادآور مرگ» می‌نامیدند، تمرین یادآوری مرگ. استیو جابز۱ این مفهوم را به‌خوبی درک کرد و احتمالاً یکی از دلایل دستیابی او به موفقیت‌های بسیار زیادش هم همین است. واقعاً ارزش دارد که سخنرانی آغاز دوره وی را در دانشگاه استنفورد۲ در سال ۲۰۰۵ چند بار در سال گوش دهید تا قدرت یادآور مرگ را به شما یادآوری کند.

هنوز هم هر روز از خود می‌پرسم چرا برادرم از دنیا رفت و من ماندم. همان‌گونه که گفتم، او قطعاً بااستعدادتر بود. فکر می‌کنم مقداری از حس گناه داشتن اجتناب‌ناپذیر است. تلاش کرده‌ام این اندوه و حس گناه را به شکلی از انرژی تبدیل سازم که مرا در زندگی به جلو سوق دهد. اگر آن ماشین چند اینچ بیشتر به پیاده‌رو رفته بود، من هم مرده بودم. پس کل زندگی من به هدیه‌ای ناسزاوار تبدیل شده است.

زندگی خود بسیار زیباست. هدیه‌ای است زیبا از طرف کائنات، همانند تمامی افراد شگفت‌انگیزی که هر روز ملاقات می‌کنم. فکر می‌کنم تجربه‌ام مرا یاری کرده است تا مهربان‌تر شوم. همواره تلاش می‌کنم تا منافع این تردید را به مردم تقدیم کنم. بسیاری از افراد گستاخ یا خشمگینی را که ملاقات می‌کنید، بار اندوهی پنهان و بسیار سنگین را در قلب خود حمل می‌کنند.

چگونه به معامله‌گری و بازار وارد شدید؟

در سال ۱۹۹۸، که در مغازه کتاب‌های دست‌دوم محله کتاب اصلی «جادوگران بازار» را پیدا کردم، هنوز شغل اداری مطمئن و ملال‌آوری داشتم. هنوز هم آن شب را به یاد دارم، که کتاب را برای اولین بار باز کردم و بعد تمام شب را بیدار ماندم تا آن را تمام کنم.

چیزی را که می‌دیدم، نمی‌توانستم باور کنم. افرادی بودند، که با سفارش‌های تلفنی ساده (مصاحبه‌های اصلی قبل از عصر اینترنت انجام شده بود)، واقعاً درآمد هنگفتی کسب می‌کردند. در آن زمان، درآمد من حدود ۶۰۰۰۰ دلار در سال بود و بیشتر آن را به‌محض دریافت خرج می‌کردم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۴۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۹۰۰
تومان