دانلود و خرید کتاب اصول اعتماد به نفس کتی کی ترجمه سوده کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول اعتماد به نفس اثر کتی کی

کتاب اصول اعتماد به نفس

معرفی کتاب اصول اعتماد به نفس

کتاب اصول اعتماد به نفس؛ آنچه زنان باید بدانند اثری از کتی کی و کلر شیمن با ترجمه سوده کریمی است. این کتاب با مثال‌های واقعی و جالب، اعتماد به نفس را به زنان هدیه می‌کند. 

درباره کتاب اصول اعتماد به نفس

کتی کی و کلر شیمن در کتاب اصول اعتماد به نفس از قدرتی حرف می‌زنند که می‌تواند دنیای زنان را به طور کامل متحول کند. این قدرت که اعتماد به نفس نام دارد در بسیاری از زنان از بین رفته است اما می‌توان با کمک تمرین و مطالعه آن را به جای خودش برگرداند. این کتاب از صحبت روان‌شناسانی می‌گوید که درباره اعتماد به نفس و راه‌های تقویت و پرورش آن گفته‌اند. همچنین به ما کمک می‌کند تا از زندگی زنان بزرگی مانند سوزان بی. آنتونی که حق رای را برای زنان آمریکا گرفت و یا ملاله یوسف‌زی که برای حق تحصیل دختران تلاش می‌کند الگو برداری کنیم. 

کتاب اصول اعتماد به نفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

مطالعه این کتاب را به تمام بانوان و فعالان حقوق زنان پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب اصول اعتماد به نفس

دختری که در پاکستان امروزی هر روز به مدرسه می‌رود نیز باید همین ویژگی را داشته باشد. تصور کنید همچنان که مدارس در اطراف شما تخریب می‌شوند، به عنوان یک دختر دوازده ساله باید برای ایجاد اصلاحات آموزشی که شدیداً خواهان آن هستید، با طالبان چالش و برای تمام دنیا وبلاگ‌نویسی کنید. وقتی اتوبوستان کنار جاده متوقف می‌شود و افراطیون به سرتان شلیک می‌کنند و شما را در چهارده سالگی مرده رها می‌کنند، این مستلزم مقدار زیادی از «چیزی» مهم است تا بتوانید ادامه دهید و برای یک هدف بجنگید. ملاله یوسف زی جرئت دارد که مطمئن باشد. وقتی طالبان اعلام کرد قصد دارند او را بکشند، فقط نگاهی گذرا انداخت و گفت: «من گاهی به آن فکر می‌کنم و صحنه آن را به وضوح تصور می‌کنم. حتی اگر آنها بیایند تا مرا بکشند، به آنها خواهم گفت کاری که می‌خواهند انجام دهند اشتباه است و تحصیل حق اولیه ماست.»

اما او دارد «چیز» دیگری را هم آماده می‌کند؛ چیزی که هیزم به آتشدان مبارزه‌طلبی‌اش می‌ریزد و خط مشی حرکت جدی رو به جلوی او را تعیین می‌کند. ملاله این عقیده فوق‌العاده و تقریباً غیرقابل باور را می‌پروراند که حتی اگر همه آدم‌های عجیب و غریب همچون تخته سنگی بر ضد او جمع شوند، او می‌تواند موفق شود.

این دو زن که یک قرن با هم اختلاف زمانی دارند، با یک عقیده مشترک به هم می‌پیوندند ــ این حس که می‌توانند هر آنچه قصد انجامش را دارند، به نتیجه برسانند. آنچه هر دوی آنها دارند «اعتماد به نفس» است. اعتمادبه نفس مهم و ضروری و برای زنان به طور هشداردهنده‌ای یکی از ملزومات اولیه است.

نظرات کاربران

unicorn
۱۴۰۱/۰۱/۲۸

از این مدل کتابها بود که مدام مثال میزنن از آدمای مختلف و...داستان زیاد داشت،منم میونه م با اینجور کتابا خوب نیست،چون وقتم کمه ترجیح میدم نویسنده زود بره سراغ اصل مطلب و راهکار بده،شاید نهایتا یه مثال کافیه...

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۱ صفحه

حجم

۲۲۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۷۱ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان