دانلود و خرید کتاب اخلاق در محیط کار آلن بالوت ترجمه سوسن سلیم‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اخلاق در محیط کار

کتاب اخلاق در محیط کار اثری از آلن بالوت، لوران بیبار، ژنویو اوان – گرانبولان، کریستین غانم است که با ترجمه سوسن سلیم زاده در اختیار دارید. در این کتاب با تمام اصولی آشنا می‌شویم که در یک محیط کاری ملزم به رعایتش هستیم.

درباره کتاب اخلاق در محیط کار

همه افراد برای خود اصول اخلاقی خاصی دارند که از آن پیروی می‌کنند. از طرف دیگر، یک تیم کاری بزرگ هم باید اصولی داشته باشد که کارمندانش بر آن اساس پیش روند. اما ایجاد یک تعادل و هماهنگی میان اصول اخلاقی متفاوت و متنوعی که هر فرد دارد، کار ساده‌ای نیست. بهرحال باید راهی برای سازگار کردن افراد با جمعی که در آن قرار گرفته‌اند باشد. آيا رعايت اخلاقيات در محيط كار، متضمن به كارگيری عامل اخلاقيات فردی و مديريت خويشتن است؟ اگر چنين است، چه چيزی عايدمان می‌شود؟ اين پرسشی است كه مولفان كتاب اخلاق در محیط کار می‌كوشند برايش پاسخی بيابند.

کتاب اخلاق در محیط کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب را به تمام کسانی که رعایت اصول اخلاقی برایشان اهمیت دارد، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب اخلاق در محیط کار

فرد و جمع، هر یک، جایگاه ویژه و متمایز خود را دارند و نمی‌توان یکی را جایگزین دیگری کرد. رعایت اخلاقیات در محیط کار به معنای نادیده گرفتن هر دو یا کنار گذاردن یکی از آن‌ها به وسیله دیگری نیست. انسان، ضمن برخورداری از موجودیت فردی، در جمع هم قرار می‌گیرد و طبیعی است که میان آنان کشمکش و تنش پیش آید. ریشه کشمکش میان اخلاقیات فردی و اخلاقیات جمعی هم ناشی از خاصیت ساختاری انسان است که همواره میان تأیید خویشتن و تأیید گروه‌هایی که به آن‌ها تعلق دارد نوسان می‌کند. به محض صحبت درباره فرد، ناگزیر بحث جمع هم به میان می‌آید که به معنای تعلق فرد به گستره‌ای بزرگ‌تر و عظیم‌تر از محدوده موجودیت فردی است. فرد جمع را تعالی می‌بخشد و به اندازه ظرفیتش، حتی می‌تواند از آن فراتر رود تا خود را تأیید و از جمع متمایز کند. جمع هم به علت تحمیل دیدگاه گسترده‌ترش بر فرد، قادر به ارتقای فرد است. بنابراین، فرد و جمع، در کنار یکدیگر، در بازی «موجودیت در جهان» شرکت می‌جویند و این تحرک، تکرارشونده و پایان‌ناپذیر است تا انسان‌ها بتوانند درباره چگونگی جهان بیندیشند و تصمیم‌گیری کنند.

اگر فرد را به عنوان حد انسان‌شناختی نهایی و اصلی دنیا در نظر بگیریم، او را محدود کرده‌ایم و موقعیتش را تنزل داده‌ایم. دورنمای نهایی اخلاق، فردی را هدف قرار می‌دهد که سعی می‌کند تفاوت‌ها و اختلافات انسانی به مفهوم حقیقی را بپذیرد: تأیید خود مانند تأیید دیگری و تأیید همه افراد دیگر.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۷۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۱,۵۰۰
تومان