دانلود و خرید کتاب سلامتی و خوش زیستی کِیت استون ترجمه سیده‌هاجر میرجلالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سلامتی و خوش زیستی اثر کِیت استون

کتاب سلامتی و خوش زیستی

معرفی کتاب سلامتی و خوش زیستی

کتاب سلامتی و خوش زیستی یکی از جلدهای مجموعه چهارجلدی بانوی موفق است این کتاب نوشته‌ی کیت استون و با ترجمه سیده هاجر میرجلالی منتشر شده است. این کتاب با ما یاد می‌دهد چگونه انسان موفق و سالمی باشیم 

درباره کتاب سلامتی و خوش زیستی

در این کتاب عادت‌های خوبی را یاد می‌گیرید که زنان موفق و قدرتمند از آن استفاده می‌کنند تا خودشان را برای موفقیت بیشتر آماده کنند و زندگی شادتر و رضایت بخش‌تری داشته باشند. البته این عادت‌ها موفقیت شما را تضمین نمی‌کند؛ اما باعث می‌شود رسیدن به اهدافتان بسیار آسان‌تر شود. این کتاب شامل یک برنامه عملی است که می‌توانید آن را به سادگی در زندگی روزمرۀ خود اعمال کنید. مطالب را کوتاه آورده شده است چون وقت بسیار ارزشمند است و زندگی پرمشغله. این برنامه‌های عملی به شما کمک می‌کند تا هر چه سریع‌تر یک عادت خوب را در زندگی خودتان به کار ببرید.

خواندن کتاب سلامتی و خوش زیستی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنیال یک زندگی موفق و شاد هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سلامتی و خوش زیستی

برنامهٔ عملی شما

زمان‌بندی ساده‌ای را برای خوابتان تنظیم کنید. اگر هر روز ساعت ۸ صبح بیدار می‌شوید، زنگ هشدار ساعت را برای پایان روز، روی ساعت ۱۱: ۰۰ شب یا نیمه‌شب تنظیم کنید و برای رفتن به رختخواب آماده شوید. همهٔ وسایل الکترونیکی را خاموش کنید تا بهتر بخوابید و خواب شما با پیام‌ها یا اخطارهای این وسایل الکترونیکی دچار وقفه نشود. اگر به زنگ هشدار تلفنتان نیاز دارید، تنها پیام‌ها را قطع کنید. برای افزایش تولید ملاتونین در بدن، هورمونی که باعث افزایش کیفیت خواب می‌شود و فقط در تاریکی تولید می‌شود، یک ساعت قبل از رفتن به رختخواب به هیچ صفحه‌نمایش دیجیتالی‌ای نگاه نکنید.

دوش بگیرید و مراقبه کنید. هر کاری می‌توانید انجام دهید تا برای خوابیدن آماده شوید و بدن شما در طول شب به آرامش برسد. این مراسم قبل از خواب باعث می‌شود نگرانی‌های روزانه‌تان را فراموش کنید و در رختخواب به آن‌ها فکر نکنید و همین‌طور سریع‌تر به خواب بروید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰)
«من یاد گرفته‌ام همیشه دست به کارهایی بزنم که قبل از این انجام نداده بودم. پیشرفت‌کردن و راحت‌بودن با هم همخوانی ندارد.»
Arefeh Khalili
این بدن سرمایهٔ شماست؛ پس با آن خوب رفتار کنید. در این صورت می‌توانید هرچه بیشتر موفق شوید و طبق میل خودتان زندگی کنید.
Arefeh Khalili
«کلید موفقیت در هر کاری این است که باعث موفقیت دیگران شوید؛ پس همیشه دنبال راه‌هایی باشید که به موفقیت دیگران کمک کنید.»
Arefeh Khalili
«هر جا می‌روید، عشق و محبتتان را به دیگران هدیه دهید. بگذارید همه با حضور شما شادتر شوند.»
Arefeh Khalili
«اگر فکر می‌کنید مراقبت از خود، کاری خودخواهانه است، طرز فکرتان را تغییر دهید. اگر این کار را نکنید، به‌راحتی از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی می‌کنید.»
Arefeh Khalili
«اگر دوست دارید با خوشحالی به رختخواب بروید، باید هر روز صبح با اراده از خواب بیدار شوید.»
Arefeh Khalili
اگر دوست دارید در زندگی موفق شوید، نباید همیشه ناراحت و ناخوش باشید.
Arefeh Khalili
اگر با لبخند و رفتار گرمتان، انرژی مثبت بدهید، شادی‌بخش زندگی دیگران می‌شوید و هرجا بروید موقعیت‌های مناسبی برایتان ایجاد می‌شود.
Arefeh Khalili
هر شب با رؤیاهایتان به خواب بروید و روز را با دنبال‌کردن رؤیاهایتان شروع کنید تا به دنیا و خودتان ثابت کنید قوی‌تر از قبل هستید.
Arefeh Khalili
برای موفق‌شدن به بنیهٔ قوی نیاز دارید
مهسا

حجم

۱۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۱۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان