دانلود و خرید کتاب شور سادگی کورتنی کارور ترجمه علیرضا ارجاع
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شور سادگی اثر کورتنی کارور

کتاب شور سادگی

معرفی کتاب شور سادگی

کتاب شور سادگی نوشتهٔ کورتنی کارور و ترجمهٔ علیرضا ارجاع است و انتشارات شمشاد آن را منتشر کرده است. این کتاب به شما می‌گوید چگونه حداقل‌ها می‌توانند به بهترین‌ها منتهی شوند و یک راهنمای عملی برای درآغوش‌گرفتن زیبایی‌ها و جادادن به چیزهای باارزش در زندگی است.

درباره کتاب شور سادگی

در دنیایی که ساده‌زیستی به مفهوم زندگی‌کردن با حداقل امکانات است، کتاب شور سادگی سبک زندگی خاصی را پیشنهاد می‌کند که مملو از یک چیز باشد: عشق. چیزی که قلب ما به آن نیاز دارد سهم بزرگی از برابری است و خانم کورتنی به ما نشان می‌دهد که چگونه به ندای درونی خود گوشِ جان بسپاریم.

این کتاب یک راهنمای عالی و دلسوزانه برای ایجاد فضای بیشتر در زندگی، به‌دست‌آوردن زمان بیشتر در روز و عشق بیشتر در قلب است. داستان زندگی شخصیِ خانم کورتنی، الهامی است برای داشتن زندگی ساده اما پرمفهوم.

خانم کورتنی کارور دریافته که ساده‌زیستی چیزی فراتر از مرتب‌کردن پیرامون اطراف است. سادگی به‌معنای داشتن عاداتی خاص، نظم، شکرگزاری، و عشق است.

کتاب خانم کورتنی راهنمایی بسیار کارآمد برای ماست. او به ما نشان می‌دهد که ساده‌زیستن چیزی فراتر از مرتب‌کردن کمدها و کشوی لباس است. او به روشی خارق‌العاده سادگی را در داشتن رابطه، آرامش، سلامت، و عشق عنوان می‌کند.

شور سادگی کتابی است که می‌توانیم آن را در آشپزخانهٔ خود نگه داریم و به محض اینکه فرصتی یافتیم در آن غرق شویم. 

خانم کورتنی کارور با تمام فروتنی و صداقت از ما تقاضا دارد تا سادگی بیشتری در زندگی بیابیم؛ و برای یافتن چنین راهی یک نقشهٔ عملی در اختیارمان می‌گذارد.

کتاب شور سادگی نوعی بی‌آلایشی ظاهری و باطنی را به نمایش می‌گذارد. این کتاب یک دستورالعمل بسیار موفق برای ساده ساختن دوبارهٔ زندگی است. داستان زندگی خانم کورتنی از جهات بسیاری قابل بیان است. او به ما اجازه می‌دهد تا پا جای قدم‌های او بگذاریم و او را از نظر ذهنی و فیزیکی کاملاً درک کنیم و چگونگی فرار او از دست استرس‌های زندگی که تقریباً جانی برایش باقی نگذاشته بودند را دریابیم. خانم کورتنی یک زندگی بدون هرج و مرج و هیاهو را به ما هدیه می‌دهد و تأمل، خلاقیت، و ارتباط با افراد و کارهایی را که عاشقشان هستیم، در زندگی ما دخیل می‌کند.

خواندن کتاب شور سادگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر برنامه‌ریزی‌های شما جوابگو بوده، پس بدون شک اکنون فردی بابرنامه و منظم هستید. این کتاب را به‌خاطر چراها و چگونگی‌های درون آن مطالعه کنید تا به شور ساده‌زیستن برسید.

بخشی از کتاب شور سادگی

«وقتی بدون در نظر گرفتن ندای درونی زندگی می‌کنید، نتیجه شکست، فروپاشی یا هردو خواهد بود.

من خودم را فراموش کرده بودم. مدت خیلی زیادی بود که دیگر خودم را نمی‌شناختم. البته ظاهرم چیزی را نشان نمی‌داد. خیلی وقت‌ها می‌شد که متوجه این موضوع می‌شدم، اما با روشی که زندگی خودم را پیش می‌بردم این فراموشی کاملاً مشخص بود. گاهی با خودم فکر می‌کنم کاش اوضاع بهتر می‌بود و تا این حد مرتکب اشتباه نمی‌شدم، اما اگر این‌گونه می‌شد هرگز پا به این مسیر نمی‌گذاشتم. اطمینان دارم که اگر این خطاها و شکست‌ها نبود هرگز نمی‌توانستم زندگی کنونی را بسازم و طوری شکرگزار و قدردان آن باشم که فقط افرادی که گذشتهٔ مشابهی دارند درک می‌کنند. اگر انسان خود واقعی‌اش نباشد و مدام به چیزی غیر از آن تظاهر کند فرسوده می‌شود و در آخر از درون فرو می‌پاشد. ساده کردن زندگی باعث شد تا خودم را به‌یاد بیاورم. وقتی حرف از فواید ساده‌زیستی می‌شود ذهن ما فوراً کمد لباسی مرتب، کابینت‌های چیده‌شده، و قفسهٔ کتابی زیبا را تصور می‌کند، اما ساده‌زیستی واقعی چیزی فراتر از این موارد است.

به خود آمدن، ارتباط با قلب، و خودسازی، همگی از نتایج خیره‌کنندهٔ ساده‌زیستی است. شاید قبلاً خودتان را خوب می‌شناختید، اما این همه درگیری و هیاهوی زندگی باعث شده تا دید شما نسبت به خودتان تیره‌وتار شود. خلاص شدن از شرّ چیزهایی که هیچ ضرورتی در زندگی ندارند به شما اجازه می‌دهد تا خودتان را دوباره به‌یاد بیاورید. سادگی شخصیت شما را تغییر نمی‌دهد، بلکه شما را به آنچه واقعاً بودید بازمی‌گرداند. ساده‌زیستی به شما این توانایی را می‌دهد تا پوسته‌های اضافی زندگی را کنار بزنید و به مغز آن دست یابید. وقتی تمام چیزهایی که مانع پیشرفت شما بودند را حذف کنید، آن‌گاه می‌توانید به درون خود قدم بگذارید و قلبتان را بگشایید و خود واقعی‌تان باشید.

ساده‌زیستی من از خودشناسی شروع شد، و وقتی که به شخصیت گذشتهٔ خودم و چیزهایی که خوشحالم می‌کردند نگاهی انداختم، دلم دوباره آنها را خواست. با هرباری که چیزی را رها می‌کردم، یک قدم به خود واقعی‌ام نزدیک‌تر می‌شدم. وقتی توانستم فضا، زمان، و عشق بیشتری در زندگی به‌وجود بیاورم، آن‌موقع بود که خود واقعی‌ام را کاملاً به‌خاطر آوردم. حالا بعد از گذشت سال‌ها به‌شدت از ارتباطی که با درون خودم برقرار کردم محافظت می‌کنم. البته بدانید که فقط به‌خاطر آوردن کافی نیست؛ بلکه باید آن را پرورش و گسترش داد. توجه مداوم و پیوسته به درون خودم باعث دلگرمی و انگیزهٔ بیشتر در من می‌شود و اجازه می‌دهد تقریباً در هر شرایطی راضی و خشنود باشم. همچنین باید باور داشته باشم که این شناخت تأثیر بسزایی بر روی سلامتی جسم و روح من خواهد داشت.

اولین بخش این کتاب با ما شروع می‌شود: ساختن من و شما. همیشه بهترین مکان برای شروع از درون خودمان است زیرا همه‌چیز از خود انسان سرچشمه می‌گیرد.»

نظرات کاربران

farzaneh barani..
۱۴۰۲/۰۸/۲۲

به عنوان نمونه کتاب خوبی و کاربردی هست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

حجم

۲۰۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۹ صفحه

قیمت:
۳۱,۵۰۰
تومان