دانلود و خرید کتاب حافظه نامحدود (خلاصه کتاب) کوین هورسلی ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حافظه نامحدود (خلاصه کتاب) اثر کوین هورسلی

کتاب حافظه نامحدود (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب حافظه نامحدود (خلاصه کتاب)

کتاب حافظه نامحدود نوشته کوین هورسلی است. این میروکتاب خلاصه‌ای از کتاب ارزشمند حافظه نامحدود است که به خواننده یاد می‌دهد چطور سریع‌تر یاد بگیرد و چطور بتواند به خاطر بیاورد.

درباره کتاب حافظه نامحدود

با وجود تکنولوژی‌های پیشرفته و در دسترس بودن منابع اطلاعاتی، معمولا همه ما باز هم در حافظه خود دچار مشکل هستیم. دوست داریم همه چیز را به خاطر بسپاریم اما در این راه با شکست روبرو می‌شویم و دیگران ما را با عنوان یک فرد حواس‌پرت می‌شناسند. میکروکتاب «حافظه نامحدود» راهبردهایی را برای تقویت حافظه در اختیارتان قرار می‌دهد که با کمک آن می‌توانید از ذهن خود مانند گوگل استفاده کنید و بدون اینکه چیزی را فراموش کنید، به منابع اطلاعاتی عظیمی دسترسی داشته باشید.

کوین هورسلی سخنران، نویسنده و استاد بزرگ حافظه است. او به مدت ۲۵ سال است که به صورت تخصصی روی عملکرد حافظه انسان‌ها و بهبود آن مطالعه می‌کند. هورسلی همچنین به عنوان مشاور شرکت‌های بزرگ فعالیت کرده و سابقه درخشانی دارد. در همین راستا کتابی با عنوان «حافظه نامحدود» نوشته است که در آن تکنیک‌های ساده اما کاربردی را برای تقویت حافظه در اختیار مخاطبان قرار داده که شما هم می‌توانید از آن کتاب استفاده کنید.

خواندن کتاب حافظه نامحدود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال یک راه‌حل درست برای بهتر یاد گرفتن و به یاد آوردن هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب حافظه نامحدود

اجازه دهید در این بخش یک داستان کوتاه برایتان تعریف کنم. در یک برکه کوچک یک ماهی در حال گردش در آب بود که ناگهان با ماهی دیگری روبرو شد. این ماهی در گذشته در دریا زندگی می‌کرد. ماهی برکه کنجکاو شد که بداند دریا چگونه است. از این رو از ماهی دریا سوال کرد: «دریا چیست؟»

ماهی دریا توضیح داد: «دریا جایی است که میلیون‌ها بار از برکه‌ای که در آن زندگی می‌کنی بزرگ‌تر است و باید بدانی که برکه تو در مقابل دریا به اندازه نقطه بسیار کوچکی است». ماهی برکه فکر می‌کرد که ماهی دریا به او دروغ گفته است و به همین دلیل دیگر با او صحبت نکرد. این داستان نشان می‌دهد که شما هم در مورد حافظه خود و پتانسیل‌های آن اشتباه فکر می‌کنید. این موضوع باعث می‌شود که افراد زیادی در زندگی خود هرگز طعم واقعی داشتن یک حافظه قوی را نچشند. چرا؟ چون آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که تنها محدودیت‌های هر چیزی را نگاه کنند و در مورد حافظه خود هم باورهای منفی در ذهن‌شان پرورش دهند. به این موضوع کمی فکر کنید که شاید اصلا باورهای شما در مورد حافظه، ذهن و پتانسیل‌های درونی آن از پایه اشتباه بوده است! اگر این باورهای اشتباه وجود نداشتند احتمال می‌دهید که به چه شخصیتی تبدیل می‌شدید؟ باورها نمی‌توانند اثبات کنند که موضوعی حقیقت دارد یا نادرست است. اما متاسفانه یکی از خاصیت‌های منفی باورها این است که ما به آن‌ها می‌چسبیم و در مقابل هر جریانی که بخواهد باورمان را زیر سوال ببرید، مقاومت می‌کنیم. حالا اگر شما همه عمر خود با این باور که حافظه‌تان محدود است زندگی کرده باشید، فکر و عملتان هم در راستای همان باور شکل گرفته است. به همین دلیل مهم‌ترین قدم در بهبود بخشیدن به قدرت حافظه این است که سعی کنید باور آن را در خودتان به وجود آورید. تصور کنید که دو شخص به نام‌های آقای شماره یک و آقای شماره دو وجود دارند. این دو در همه چیز زندگی‌شان مانند هم هستند جز اینکه باورهایشان با هم متفاوت است.

آقای شماره یک همیشه می‌گوید: «من حافظه ضعیفی دارم و همه چیز را فراموش می‌کنم. همه به من می‌گویند که حواسم پرت است. من نمی‌توانم هیچ چیزی را به خاطر بسپارم، حتی اسامی برخی از دوستان خودم را هم فراموش می‌کنم». 

نظرات کاربران

کاربر ۴۳۰۹۷۷۵
۱۴۰۱/۰۱/۱۹

کتاب را خلاصه کرده بودند . به نظرم بهتر هستش کتاب کامل را بگیرید چون تکنیک بدون مثال هستش و اصلا متوجه کل نمی شوید . می توانیم مثل من نسخه صوتی را پیدا و گوش کنید و این کتاب را

- بیشتر
کاربر 4363661
۱۴۰۱/۰۱/۲۶

این کتاب رو بخرم نسخه کاملشه اینجا؟؟

f,naseri
۱۴۰۰/۱۲/۱۷

عالیه این کتاب👌

کاربر 3245003
۱۴۰۰/۰۳/۱۲

من این کتابو خریدم حالا.پیداش نمکنم باید چیکارکنم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۴۷٫۷ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان