دانلود و خرید کتاب حافظه نامحدود کوین هورس لی ترجمه سارا ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حافظه نامحدود اثر کوین هورس لی

کتاب حافظه نامحدود

معرفی کتاب حافظه نامحدود

کتاب حافظه نامحدود، چکیده اثر کوین هورس لی است. این مینی‌بوک که با ترجمه سارا ابراهیمی منتشر شده است حاوی راهکارها و نکاتی ارزشمند برای استفاده حداکثری از قدرت حافظه، این ابزار فوق قدرتمند ما است.

درباره کتاب حافظه نامحدود

کوین هورس لی، نویسنده این کتاب، بیش از ۲۵ سال از عمر خود را به بررسی حافظه انسان و نحوه عملکرد آن پرداخته است. او جزو معدود افرادی است که لقب استاد بزرگ حافظه را در جهان به خود اختصاص داده است. هورسلی در کتاب حافظه‌ نامحدود، به ما می‌آموزد تا چگونه به بهترین شکل ممکن تمرکز کنیم، اطلاعات مورد نیاز را به حافظه بسپاریم و هنگام نیاز آن‌ها را به یاد آوریم. مینی بوک‌ها چکیده‌ای از برترین کتاب‌های غیرداستانی جهان هستند که باهدف صرف زمان و هزینه کمتر، برای مطالعه تهیه‌شده‌اند. برای تهیه مینی بوک ها، همواره تلاش شده که چکیده کتاب‌ها از میان پرفروش‌ترین‌های بازار و در موضوعات مختلف انتخاب شوند و پاسخگوی نیازهای تعداد بیشتری از مخاطبان باشند. مینی بوک ها با انتخاب و اشاره به نکات اصلی یک کتاب، امکان دریافت بهتر از متن اصلی را به خوانندگان می‌دهند و درعین‌حال محتوایی مستقل، قابل‌فهم و کاربردی هستند.

خواندن کتاب حافظه نامحدود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب حافظه نامحدود

هنگامی‌که هدفی را یافتید، از خود دربارهٔ آن هدف سؤال کنید تا در مورد آنچه که برای یادگیری انتخاب کرده‌اید، احساس کنجکاوی (curious) و جذابی (interested) بهتان دست دهد: "آیا این هدف در حال حاضر به زندگی من مربوط است؟ " یا "آیا می‌توانم از این هدف، در محل کار بهره ببرم؟ "

اکنون‌که می‌دانید چگونه می‌توانید تمرکز خود را بهبود ببخشید، وقت آن است تا کشف کنید که چگونه اطلاعات را به‌خاطر بسپارید.

از خلاقیت خود استفاده کنید تا اطلاعات را با روش جذاب، به زندگی خود بیاورید.

آیا تابه‌حال صفحه‌ای از کتاب را خوانده‌اید و بلافاصله آنچه که تازه خوانده بودید را فراموش کرده‌اید؟ خوب، دیگر لازم نیست این مسئله تکرار شود. یک راه آسان جهت به‌خاطر سپردن اطلاعات این است که آن‌ها را به زندگی روزمره خود وارد کنید و این امر به خلاقیت شما برای ساخت یک فیلم یا یک تصویر به‌یادماندنی و نحوهٔ استفاده از آنها بستگی دارد.

وقتی صحبت از کلمات می‌شود، چیزهای زیادی برای یادگرفتن وجود دارد. اغلب آنها می‌توانند به کلمات کوچک‌تر تقسیم شوند که شبیه به دیگر کلمات هستند؛ به‌این‌ترتیب می‌توانید با خنده کارکردن کلمات، آنها را به‌یادماندنی‌تر کنید. این مسئله در مورد به‌خاطر سپردن کلمات خارجی یا نام پایتخت کشورهای جهان بسیار عالی است.

نظرات کاربران

کتاب باز
۱۴۰۰/۰۸/۰۸

از روش کد گذاری ذهنی استفاده میکند که الان معلوم شده کاربرد زیادی ندارد زیرا فرد باید تلاش کند که کد ها را به یاد بیاورد و این زمانبر است و البته کتاب در آخر گفته مرور داشته باشیم که

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
برای اینکه مطمئن شوید مغز شما هرگز آنچه را که آموخته هرگز فراموش نمی‌کند، باید به‌تدریج زمان بیشتری را بین یک مرور و مرور بعدی بگذارید. پس از یادگیری اطلاعات جدید، باید بعد از یک روز، سه روز، سپس هفت روز و الی آخر، آن را مرور کنید. پس از دو ماه وقفه، دوباره مرور کنید و سپس بعد از سه ماه وقفه، مجدداً باید به آن برگردید.
کاربر ۲۹۶۸۷۷۹

حجم

۱۰٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

حجم

۱۰٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

قیمت:
۳,۹۰۰
تومان