دانلود و خرید کتاب اضطراب؛ دفتر سوم ژاک لاکان ترجمه صبا راستگار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اضطراب؛ دفتر سوم اثر ژاک لاکان

کتاب اضطراب؛ دفتر سوم

نویسنده:ژاک لاکان
امتیاز:
۲.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اضطراب؛ دفتر سوم

کتاب اضطراب؛ دفتر سوم اثر ژاک لاکان با ترجمه صبا راستگار است که به شکل‌های ابژه‌ی a می‌پردازد. او با بررسی ماهیت اضطراب، توجه مخاطبان را به موضوعاتی مانند اضطرابی جلب می‌کند که بین لذت و میل قرار می‌گیرند.

درباره کتاب اضطراب؛ دفتر سوم

اضطراب پدیده‌ای بسیار آشنا است و همه انسان‌ها در زندگی بارها آن تجربه کرده‌اند. در مواجهه با شرایط سخت مانند بیماری عزیزان، شرایط بد اقتصادی، تغییرات بنیادی در زندگی فردی مثل ازدواج، امتحانات مهم، تصمیم‌گیری‌های کاری و... روان‌شناسان عقیده دارند میزانی از اضطراب برای پیشبرد کارها مفید است اما وقتی اضطراب از حد مجازش بیشتر شود به مرض تبدیل می‌شود و بازدارنده خواهد شد.

در کتاب اضطراب؛ دفتر سوم ژاک لاکان ماهیت اضطراب را بررسی می‌کند. او معتقد است که ابژه (آن چیزی که مشاهده می‌شود) نیست که سبب بروز اضطراب می‌شود بلکه نزدیکی به آن است که اضطراب را به وجود می‌آورد.

کتاب اضطراب؛ دفتر سوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب اثری خواندنی برای علاقه‌مندان به مطالعات حوزه‌ روانشناسی و فلسفی است.

درباره ژاک لاکان

ژاک ماری امیل لاکان، ۱۳ آوریل ۱۹۰۱ در پاریس، فرانسه به دنیا آمد و ۹ سپتامبر ۱۹۸۱ در ۸۰ سالگی از دنیا رفت. او به خاطر ایده «بازگشت به فروید» و همچنین تاثیری که بر فلسفه گذاشت شناخته شده و مشهور است. او در دانشگاه پاریس درس خواند و دکترای پزشکی گرفت. از میان آثار او که به فارسی منتشر شده‌اند می‌توان به کتاب‌های اضطراب، درباره نام‌های پدر، آموزه من، بر سر کوه موریه و تلویزیون اشاره کرد.

نظرات کاربران

کاربر ۳۲۵۶۶۳۹
۱۴۰۱/۰۱/۰۶

این کتاب، جلد سوم از مجموعه آقای ژوئل در هست، بهتره دو جلد ناخوداگاه همچون زبان ساختار می یابد رو بخونین. این کتاب بیشتر حول توضیح خواص ساختار وسواسی و هیستری هستش. هر چند بنظرم کتاب چندان خوبی نبود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان