دانلود و خرید کتاب مکتب سلیمانی گروه محتوایی موسسه جوانان آستان قدس رضوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مکتب سلیمانی

کتاب مکتب سلیمانی؛ مروری بر آنچه حاج قاسم را «سلیمانی» کرد اثر گروه محتوایی موسسه جوانان آستان قدس رضوی و از مجموعه کتاب‌های موسسه خدمات مشاوره‌ای و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی است.

هدف این موسسه برقراری ارتباط، بررسی و حل مشکلات جوانان، کوشش برای یافتن راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی غرب، ارتقای سطح آگاهی و معرفت دینی، اجتماعی جوانان و انجام فعالیت‌های تحقیقی- پژوهشی و افکارسنجی است.

مهم‌ترین رویکرد موسسه خدمات مشاوره‌ای و پژوهشی‌های اجتماعی آستان قدس رضوی، معرفت افزایی برای جوانان و تقویت دنیای اعتقاداتشان و تأثیر بر سبک زندگی آن‌ها در سراسر کشور و برخی از نقاط جهان است.

در این راستا، موسسه، کتاب‌هایی با موضوعات گوناگون آموزشی و معرفتی به چاپ می‌رساند که کتاب مکتب سلیمانی یکی از آثار ارزشمند در جهت ارتقای سطح آگاهی و معارف دینی، فرهنگی و اجتماعی جوانان امروز است.

نظرات کاربران

Behzad @booker
۱۳۹۹/۰۸/۲۵

بسیار عالی فقط امیدوارم نسخه epub هم گذاشته بشه در مورد این کتاب گرچه اعتقادم بر این هست که جای کار بیشتری داشت و خصوصا درباره شهید سلیمانی مطالب بیشتری آورده میشد اما چون نام کتاب مکتب سلیمانی هست پس بیشتر

- بیشتر
mohsen ghadami
۱۳۹۹/۱۰/۰۹

برای هرکسی ک میخواد بفهمه چطوری باید قبل شهادت شهید شد خیلی خوبه.... حال کردم. دمتون گرم

فوق العاده بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۷

متن کتاب انقدر ساده و واضح نوشته شده بود که هرچقدر بیشتر میخوندم بیشتر لذت میبردم ، از نویسنده ممنونم . عالی بود .در پناه حضرت حق.یاعلی 🙏📚🌷🌹🌺🥀

کاربر ۲۷۹۴۵۱۱
۱۳۹۹/۱۱/۰۹

خیلی خوب بود

کاربر ۲۸۲۰۸۱۷
۱۳۹۹/۱۱/۱۸

خیلی‌ خوب و عالی بود

محمد صدوقی
۱۳۹۹/۱۰/۲۱

کتابی زیبا و با نثری روان

z.abdi
۱۳۹۹/۱۱/۳۰

خیلی عالی بود در خواندنش شک نکنید بخشی از کتاب به بیان خاطره از شهید سلیمانی پرداخته ولی قسمت اعظم کتاب «سلیمانی شدن » رو بهتون یاد میده «سلیمانی ها» رو بهتون معرفی می‌کنه و راه و رسمشون که چجوری

- بیشتر
💠صاحــ🌹ـــب الـــ⚘ــزمان💠
۱۳۹۹/۱۰/۱۷

عالی👌👌👌👌

kowsar Shieh
۱۳۹۹/۱۲/۰۹

خیلی قشنگ بود😍

ghasem.soleymani
۱۴۰۰/۰۳/۲۴

عالی کتاب های حاج قاسم همه عالی است

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۹)
می‌بینید مردم چه کار دارند می‌کنند برای حاج‌قاسم؛ این برای شما تسلّا است... بدانید که مردم قدر پدر شما را دانستند و این ناشی از اخلاص است؛ این اخلاص است. اگر اخلاص نباشد، این جور دل‌های مردم متوجّه نمی‌شود؛ دل‌ها دست خدا است؛ این که دل‌ها این جور همه متوجّه می‌شوند، نشان‌دهندهٔ این است که یک اخلاص بزرگی در آن مرد وجود داشت.
کاربر ۲۷۰۶۹۲۴
این جهاد اکبر و عشق و سوز بود که ولایت مداری و شهادت او را رنگ و بوئی دیگر زده و حال و هوائی دیگر در او آفریده بود. و همین نورانیّت و خداجوئی و خداخواهی وی چراغی برای ما بازماندگان شد که راه وی را ادامه دهیم و به سوی آن مقصد عالی قدم برداریم.
کاربر ۲۷۰۶۹۲۴
توحید یعنی انسان در زندگی تنها برای خداوند کار کند و مقصد و مقصودی جز رضای الهی نداشته باشد و چیزی را در کنار خداوند دارای ارزش نبیند.
کاربر ۲۷۰۶۹۲۴
ـ شهید در قبال خدا، گذشت و ایثار کرده است. ایثار، یعنی ندیدن و به حساب نیاوردن خود. این، اوّلین موضع‌گیری شهید است. اگر او خود را به حساب می‌آورد و در معرض نابودی و خطر قرار نمی‌داد، به این مقام نمی‌رسید.
کاربر ۲۷۰۶۹۲۴
اخلاص برکت دارد. هر جا اخلاص بود، خدای متعال به اخلاص بندگان مخلصش برکت می‌دهد، کار برکت پیدا می‌کند، رشد و نمو پیدا می‌کند، کار به نحوی می‌شود که اثر آن به همه می‌رسد، برکات آن در میان مردم باقی می‌ماند. این ناشی از اخلاص است. نتیجهٔ آن اخلاص، همین عشق و وفاداری مردم، همین اشک و آه مردم، همین حضور مردم، همین تازه شدنِ روحیهٔ انقلابی مردم است.
کاربر ۲۷۰۶۹۲۴
ما هر چه جستیم و جستیم فقط به این حقیقت رسیدیم که امتیاز حاج‌قاسم که مادر شهادت و بصیرت و ولایت مداری وی نیز می‌باشد اخلاص و توحید و جهاد اکبر وی بود؛ چنانکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: «این ناشی از اخلاص است؛ اگر اخلاص نباشد این جور دل‌های مردم متوجّه نمی‌شود. دل‌ها دست خداست اینکه دل‌ها اینجور همه متوجّه می‌شوند این نشان دهنده این است که یک اخلاص بزرگی در آن مرد وجود داشت. مرد بزرگی بود خدا ان شاء الله درجاتش را عالی بکند.»
علیرضا
امتیاز حاج‌قاسم که مادر شهادت و بصیرت و ولایت مداری وی نیز می‌باشد اخلاص و توحید و جهاد اکبر وی بود؛ چنانکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: «این ناشی از اخلاص است؛ اگر اخلاص نباشد این جور دل‌های مردم متوجّه نمی‌شود. دل‌ها دست خداست اینکه دل‌ها اینجور همه متوجّه می‌شوند این نشان دهنده این است که یک اخلاص بزرگی در آن مرد وجود داشت. مرد بزرگی بود خدا ان شاء الله درجاتش را عالی بکند.
Aseman📚🌿🌦
(رسول خدا (ص) لشکریانی را برای نبردی فرستاد وقتی بازگشتند، فرمود: آفرین بر گروهی که جهاد کوچک‌تر را انجام دادند؛ و حال آن‌که جهاد بزرگ‌تر باقی مانده است. گفته شد: ای رسول خدا! جهاد بزرگ‌تر چیست؟ فرمود: جهاد و مبارزه با نفس خویشتن).
کاربر ۲۷۰۶۹۲۴
بهترین راه برای دل‌کندن از غیر خدا این است که انسان انفاق و گذشت کند و بالاترین چیزی که در این عالم ظاهر می‌توان از آن گذشت و آن را ایثار نمود، گذشتن از جان و شهادت در راه خداوند متعال است.
کاربر ۲۷۰۶۹۲۴
توحید حقیقی یعنی بند قلب انسان فقط به خداوند متصل باشد
amir

حجم

۱۷۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۱۷۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان