دانلود و خرید کتاب آفتاب مهتاب چه رنگه؟ ثمینه باغچه‌بان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آفتاب مهتاب چه رنگه؟ اثر ثمینه باغچه‌بان

کتاب آفتاب مهتاب چه رنگه؟

انتشارات:انتشارات سروش
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آفتاب مهتاب چه رنگه؟

کتاب آفتاب مهتاب چه رنگه؟ مجموعه اشعار و متل‌های کودکانه است که ثمینه‌ باغچه‌بان گردآوری کرده است. کار تصویری این کتاب بر عهده حدیثه قربان بوده است. 

درباره کتاب آفتاب مهتاب چه رنگه؟

کتاب آفتاب مهتاب چه رنگه؟ مجموعه اشعار و متل‌های کودکانه است که به همت ثمینه باغچه‌بان گردآوری و منتشر شده است. او در این کتاب متل‌ها سراسر کشور را جمع کرده است. این اشعار و متل‌ها می‌توانند برای کودکان در هنگام بازی‌های مختلف خوانده شوند و به پیشرفت مهارت‌های کلامی کودکان کمک کنند. 

کتاب آفتاب مهتاب چه رنگه؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب اثری عالی برای تمام کودکان است. مربیان و والدین نیز می‌توانند به کمک این کتاب بازی‌های موسیقایی ترتیب دهند و کودکان را سرگرم کنند.

درباره ثمینه باغچه‌بان

ثمینه باغچه‌بان فرزند جبار باغچه‌بان در اسفند ماه ۱۳۰۶ در شھر تبریز در اطاقی در باغچه اطفال به دنیا آمد. باغچه اطفال نام اولین کودکستان ایرانی بود که در سال ۱۳۰۳ در شهر تبریز تاسیس شده بود. ثمینه دوران کودکی‌ و جوانی‌اش را در تبریز شیراز و تهران سپری کرد و برای درس خواندن همراه با همسرش هوشنگ پیرنظر به آمریکا رفت. او تحصیلاتش را تا مقطع فوق لیسانس در رشته آموزش و پرورش ناشنوایان از دانشکده اسمیت ادامه داد. سپس در دانشگاه کلمبیا به تحصیل خود در رشته درمان گفتاری پرداخت و بعدا با بر افتادن حکومت دکتر محمد مصدق و مسایل پس از آن و گرفتاری‌های خانوادگی در سال ۱۳۳۳ به ایران بازگشت. در ایران به کار در کنار پدرش پرداخت و کمی بعد به کمیته تالیف کتب مدرسه دعوت شد و با توران میرهادی، لیلی ایمن آهی و عباس یمینی شریف همکاری کرد. او در تمام زندگی‌اش مشغول انجام فعالیت‌های بسیاری در زمینه حمایت از کودکان ناشنوا و اعتلای زبان و فرهنگ فارسی بود. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۹ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان