دانلود و خرید کتاب هاجستم و واجستم افسانه شعبان‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هاجستم و واجستم اثر افسانه شعبان‌نژاد

کتاب هاجستم و واجستم

معرفی کتاب هاجستم و واجستم

هاجستمو و واجستم مجموعه شعری از شاعر توانای حوزه کودک و نوجوان، خانم افسانه شعبان‌نژاد برای گروه سنی نوباوه (۴+ سال) است.

 این کتاب با اشعار زیبا و تصاویری رنگی و جذاب اثر فرشته نجفی مفاهیم ساده مانند دوست‌داشتن طبیعت و گل‌ها و آزارنرساندن به حیوانات و بسیاری آموزه‌های اخلاقی و تربیتی دیگر را به کودک آموزش می‌دهد.

خواندن کتاب هاجستمو واجستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتاب برای خردسالان زیر سن مدرسه نوشته شده و والدین باید آن را برای فرزندانشان بخوانند.

 درباره افسانه شعبان‌نژاد

افسانه شعبان‌نژاد متولد اردبیهشت ماه ۱۳۴۲در کرمان است. شعبان‌نژاد فعالیت خود را در حوزه ادبیات کودک و نوجوان از سال ۱۳۶۰ آغاز کرد. سردبیری برنامه خردسالان و کودکان در رادیو، سردبیری مجلات رشد نوآموز و رشد دانش‌آموز، عضویت در شورای شعر کیهان بچه‌ها، عضویت در شورای شعر و موسیقی و شورای نمایشنامه‌نویسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را باید از فعالیت‌های او در زمینه کودک و نوجوان دانست. تاکنون بیش از 400 عنوان کتاب شعر، داستان، ترجمه و بازنویسی از شعبان‌نژاد برای کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

شعبان‌نژاد در سال ۲۰۱۰ کاندید دریافت جایزه آسترید لیندگرن، معتبرترین جایزه ادبی جهان در بخش کودک و نوجوان شد و کتاب ماست شیرین او در سال ۲۰۱۵، به فهرست کلاغ سفید کتابخانه بین‌المللی مونیخ راه یافت. باید خاطرنشان ساخت او جایزه‌های متعددی را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جشنواره بین المللی شعر فجر نیز دریافت کرده است.

نظرات کاربران

Elham jannesari
۱۴۰۰/۰۷/۲۵

خیلی بامزه بود😍😍

حنانه بانو🐰
۱۴۰۱/۰۷/۱۳

جالب بود. دخترم دوست داشت

Gini
۱۴۰۰/۰۴/۳۰

آدم گاهی وقت به شعر هم احتیاج داره و بهترین انتخاب اشعار خانوم افسانه شعبان نژاده

عبدالله گیوه چی
۱۴۰۱/۰۹/۱۴

شعر زیبا و داستان‌گونه ای که پیامش را خیلی ظریف منتقل می‌کند. از طریق حس امنیتی که مخاطبِ شعر با بازگشت دخترک به خانه‌اش احساس می‌کند. گرافیک متن و تصویرگری کتاب مناسب نیست.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۱۹٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان