دانلود و خرید کتاب چابک گروه نویسندگان ترجمه فاطمه کشت‌ورز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب چابک

کتاب چابک با ترجمه فاطمه کش‌ورز منتشر شده است. این کتاب بینش‌هایی از مجله‌ی کسب و کار هاروارد است. شاید فلسفه چابک در ابتدا برای همه صنایع طراحی و ارائه نشده باشد، اما امروزه مفهوم چابک قابل تعمیم در همه صنایع است.

درباره کتاب چابک

 در عصر حاضر که فناوری نقش عمده‌ای در رشد و توسعه کسب‌وکارها دارد، بسیاری از سازمان‌ها و مؤسسات سنتی با واقعیت‌های عصر دیجیتال همگام و هماهنگ نیستند. این کسب‌وکارها با کمک فلسفه چابک می‌توانند بسیاری از هزینه‌های خود را با هدف توسعه، رشد و رضایت بیشتر مشتری کاهش دهند و مسیر توسعه خود را با تغییر فرایندها در داخل و خارج از سازمان هموار کنند.

این روزها تعداد زیادی از صنایع و مؤسسات سنتی در سراسر دنیا تحت تأثیر تغییرات در متدهای مدیریتی هستند که بدون شک، متد چابک محبوب‌ترین این متدهاست که می‌تواند این مؤسسات سنتی را با سرعت قابل توجهی به جایگاهی که از آنها در عصر دیجیتال انتظار داریم، نزدیک کند.

در متد چابک، افراد و تعاملات آنها نقش مهمی در پیروزی یک پروژه دارند؛ تا جایی که استخدام نیروی کار معمولی با روابط و تعاملات خوب در سازمان بسیار کارآمدتر از استخدام نیروی کار حرفه‌ای اما بدون تعاملات سازنده خواهد بود.

نکته مهم دیگر در متد چابک، انتقال و آموزش به کمک تعامل با افراد سازمان، به جای استفاده از مستندات است. ما در ارتباط فردا با نزدیک‌شدن به افراد تازه‌وارد به انجام هرچه بهتر فرایند آن‌بوردینگ آنها کمک کرده و دانش خود را با نشستن در کنارشان به آنها انتقال می‌دهیم. 

خواندن کتاب چابک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به صاحبان کسب و کار که به دنبال متدهای تازه و کارآمد هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب چابک 

وقتی مدیران کل فاقد این درک اساسی هستند، شیوه‌های کاری روزانه آنها باعث می‌شود که پذیرش چابک (و نتایج حاصل از آن) تقریبا غیرممکن شود. این مدیران به جای تمرکز روی دو یا سه برنامه، برنامه‌های بسیار زیادی را با ضرب‌الاجل‌های فوری آغاز می‌کنند. آنها به جای اینکه انرژی افراد را در تیم‌های تمام‌وقت و متمرکز صرف کنند، خود و تعدادی از بهترین افرادشان را در انبوهی از پروژه‌ها درگیر می‌کنند. بسیاری از مدیران بیش از حد در کار تیم‌های پروژه مداخله می‌کنند. آنها معمولا تصمیمات تیم را تغییر می‌دهند و لایه‌های بازنگری و نظارت‌ها را افزایش می‌دهند و سعی می‌کنند (هرچند معمولا بیهوده) از تکرار اشتباهات قبلی جلوگیری کنند، اما در عین حال مانع از پیشرفت نوآوری می‌شوند. آنها در راستای پیشبرد بهتر اهداف، مزایایی که نوآوری چابک می‌تواند ارائه دهد را از بین می‌برند.

آشنا به نظر می‌رسد؟ بسیاری از شرکت‌ها از بوروکراسی بیش از حد و نوآوری ناکافی رنج می‌برند. سازمان آنها نامتعادل است. فرایندهای بوروکراتیک که در ابتدا به‌منظور قابل تکرار و مقیاس‌پذیر کردن اقدامات موفق طراحی شدند، کنترل امور را به دست گرفته‌اند. آنها سیستم‌های کسب‌وکاری ایستایی را ایجاد کرده‌اند که قادر نیستند خود را با بازارهای پویا سازگار کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۲۶۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان